Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915, 1916 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.

Had ik vorig jaar in Siofok met member/Crash/

Je komt ze ook overal tegen die Hardtraxxers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:03 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Pommer schreef:
Mogge, vannacht naar Mallorcaaa :love:

Zorg dat je een keer naar BCM in Magaluf gaat, geweldige tent. Vooral die pornobar beneden :P

BCM :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Pommer schreef:
Mogge, vannacht naar Mallorcaaa :love:

Zorg dat je een keer naar BCM in Magaluf gaat, geweldige tent. Vooral die pornobar beneden :P

Ja ik hoorde het al haha. Wel veel Engelsen geloof ik? Of waren het Duitsers? Maar volgens mij is Skrillex er ook een keertje dus misschien dat ik dan wel ga, ben wel benieuwd :P

Edit: Zit nu op die site te kijken en zie dat ook Aviici & Calvin Harris o.a. komen. Maar er staat tickets 50 euro en VIP kosten 100. Moet je dat van te voren bestellen dan? Zou daar wel een keer VIP willen zijn eigenlijk, lijkt me supervet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja ik hoorde het al haha. Wel veel Engelsen geloof ik? Of waren het Duitsers? Maar volgens mij is Skrillex er ook een keertje dus misschien dat ik dan wel ga, ben wel benieuwd :P

Edit: Zit nu op die site te kijken en zie dat ook Aviici & Calvin Harris o.a. komen. Maar er staat tickets 50 euro en VIP kosten 100. Moet je dat van te voren bestellen dan? Zou daar wel een keer VIP willen zijn eigenlijk, lijkt me supervet :P

Is in het engelse gedeelte ja. Wij hebben het toen 2x via gogo geregeld. Kostte volgens mij 40 euro inc. wat drinken en busreis heen en terug. Weet niet met welke organisatie je gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weet eigenlijk niet haha xd Zal wel gogo of beachmasters zijn. Nouja ik zie het daar wel, m'n vrienden zijn wel in voor zo'n vip ticket voor 1 keertje. Heb je je eigen vip hoek, 'gratis' drinken etc. Lijkt me zo vet :worship:

En ik hoorde van mensen die vorig jaar geweest zijn dat er ook ergens een tent is waar je je eigen bar kan afhuren, wat ook helemaal niet zo duur was. Enig idee waar dat was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
RobertV schreef:
geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.

Had ik vorig jaar in Siofok met member/Crash/

Je komt ze ook overal tegen die Hardtraxxers :P


10 jaar geleden was ik in Frankrijk op een camping kwam ik iemand tegen, het jaar erna in Italiƫ kwam ik hem weer tegen, het bizarste toeval wat ik meegemaakt heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.


Was wel echt toevallig ja, nog een leuke laatste dag gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Daveytl schreef:
RobertV schreef:
geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.

Had ik vorig jaar in Siofok met member/Crash/

Je komt ze ook overal tegen die Hardtraxxers :P


10 jaar geleden was ik in Frankrijk op een camping kwam ik iemand tegen, het jaar erna in Italiƫ kwam ik hem weer tegen, het bizarste toeval wat ik meegemaakt heb xd

Haha, dat is al helemaal gek ja. Ik kom die Crash en zijn kameraden ook nog moeilijk vaak tegen met uitgaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ah het zevertopic heeft 2012 overleefd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb me weer verveeld, dus weer een leuk editje gemaakt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou ik ben op culturele ontdekkingsreis in Mallorca, tot over 11 dagen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor verschillende soorten bier ze daar hebben.... Have fun he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nou ik ben op culturele ontdekkingsreis in Mallorca, tot over 11 dagen! :clap:

Veel plezier! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Party bij jou thuis dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Hallo niet Dominatorgangers! FF nog ons pap helpen met het pakken van de camper en dan het huis 2 weken voor me alleen! :D

Lachgas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Weet je het zeker? Het is wel in Brabant he, daar roepen we alleen maar ''BRABANT DE GEKSTUH :beer: ''


Oordoppen in en goannnn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gezellig Stijn, volgende week HT bbq bij jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Gezellig Stijn, volgende week HT bbq bij jou :)

Zal ik maar een topic starten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ja doe maar! Van in ieder geval begonnen met hard oefenen in VDJ om ook wat nummertjes te kunnen draaien op beunspeakers volgende keer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verleiding is wel heel groot nu xd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen : Start een topic! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 12:21 
 

Draidy schreef:
chicken schreef:
Gezellig Stijn, volgende week HT bbq bij jou :)

Zal ik maar een topic starten?

go ahead..

Stijn, nodig Karlijn dan ook uit, dan kom ik ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week ergens?


Ik heb een film gedownload: .avi maar om deze op een dvdspeler af te kunnen spelen wat voor bestand moet ik dan op de dvd branden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Ik heb me weer verveeld, dus weer een leuk editje gemaakt:


1:36 xd
Vorige  1 ... 1910, 1911, 1912, 1913, 1914, 1915, 1916 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic