Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:34 
 

Nope. Donderdag naar regio Montpellier tot de 29e
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig :/


succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig :/

Sucksex! Gaat je vast wel lukken. En zo niet, dan verdien je het niet om überhaupt de weg op te gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig :/

Sucksex! Gaat je vast wel lukken. En zo niet, dan verdien je het niet om überhaupt de weg op te gaan. ^^


JA! Dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?
:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 13:16 
 

Athd schreef:
ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?
:innocent:


Pardon?

Dat taalgebruik laat maar lekker in friesland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Athd schreef:
ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?
:innocent:


Pardon?

Dat taalgebruik laat maar lekker in friesland :P


Doe eens niet zo depri, Dani :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus zeg, die Agnost1k Podcast van Stormtrooper :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Klopt, Leeuwarden, NHL it is.


Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.

Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
kroketten voor 80 cent.

Dat deed het hem voor jou?? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
JVDM schreef:
Klopt, Leeuwarden, NHL it is.


Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.

Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.

http://www.avanscmd.nl/blog/artikel/CMD_de_beste
Is maar net welke gids enzo je volgt, onze CMD opleiding beweerd ook dat ze de beste zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 16:46 
 

Zeau... tripje naar E3 zit er ook weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:46 
 

_dp_ schreef:
D-Nemacyst schreef:
JVDM schreef:
Klopt, Leeuwarden, NHL it is.


Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.

Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.

http://www.avanscmd.nl/blog/artikel/CMD_de_beste
Is maar net welke gids enzo je volgt, onze CMD opleiding beweerd ook dat ze de beste zijn :P

als die van ons de beste is, wil ik niet weten hoe verschrikkelijk slecht de rest is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
als die van ons de beste is, wil ik niet weten hoe verschrikkelijk slecht de rest is :')

Hahah, ja dat hoor (en zeg) ik vaker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Check JoS gaan @2:05

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een van m'n gaafste feestjes was dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxx Elite

D-Nemacyst schreef:
JVDM schreef:
Klopt, Leeuwarden, NHL it is.


Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.

Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.


Dat was toch Avans? Haha wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Een van m'n gaafste feestjes was dat :loving:


Van mij ook, daarom was ik hem aan het terug kijken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha bij mij waren de kroketten vroeger 60 cent. Prima ontbijtje altijd met puntjes dr bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Geen X-Qlusive DWX in Ziggodome op 20 oktober :D



Nou line up om van te smullen joh! Errug origineel..

Wat is dit trouwens voor top 100 van hardstyle :P allemaal kutnr's imo de eerste op een paar na..

http://www.dance-tunes.com/#home/top100/hard/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Nou line up om van te smullen joh! Errug origineel..

Wat is dit trouwens voor top 100 van hardstyle :P allemaal kutnr's imo de eerste op een paar na..

http://www.dance-tunes.com/#home/top100/hard/


Idd een bagger line-up, maar liever in Club Factory dan in 't ZiggoDome ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Een van m'n gaafste feestjes was dat :loving:

Zeker weten, toen was een feest nog echt een FEEST :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook graag bij meer edities van In Qontrol willen zijn. Was zelf alleen bij de laatste editie, was mijn eerste grote feest. Wat was dat geweldig zeg. :loving: De RAI is ook echt een bazen locatie, hoop echt dat er ooit nog een hardstyle feest gehouden zal worden.
Vorige  1 ... 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic