Nope. Donderdag naar regio Montpellier tot de 29e
A
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig 
succeswrote:Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig
Sucksex! Gaat je vast wel lukken. En zo niet, dan verdien je het niet om überhaupt de weg op te gaan.wrote:Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
JA! Dus.wrote:Sucksex! Gaat je vast wel lukken. En zo niet, dan verdien je het niet om überhaupt de weg op te gaan.wrote:Over 2 uur afrijden met de auto, zenuwachtig
A
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2012
last seen Jan 2014
ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?

K
Pardon?wrote:ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?
Dat taalgebruik laat maar lekker in friesland
Doe eens niet zo depri, Daniwrote:Pardon?wrote:ook nog hardtraxxers met het skutjesielen op de camping van langweer te vinden?
Dat taalgebruik laat maar lekker in friesland
Jezus zeg, die Agnost1k Podcast van Stormtrooper 
Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.wrote:Klopt, Leeuwarden, NHL it is.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.
Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.
Dat deed het hem voor jou??wrote:kroketten voor 80 cent.
http://www.avanscmd.nl/blog/artikel/CMD_de_bestewrote:Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.wrote:Klopt, Leeuwarden, NHL it is.
Heeft best veel prijzen gewonnen en zit nu in mn 3e jaar en kan ze niet echt ongelijk geven.
Goeie projecten, veel contact met professionals en celeb's (Om het zo maar even te zeggen), professioneel tot beginners apparatuur (Een kleine HD Camera tot een Red One camera), Geen verplichte lessen, huiswerk en tentamens, gezelligheid, kroketten voor 80 cent.
Is maar net welke gids enzo je volgt, onze CMD opleiding beweerd ook dat ze de beste zijn
C
Zeau... tripje naar E3 zit er ook weer op 
G
als die van ons de beste is, wil ik niet weten hoe verschrikkelijk slecht de rest is :')wrote:http://www.avanscmd.nl/blog/artikel/CMD_de_bestewrote:Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.wrote:Klopt, Leeuwarden, NHL it is.
Is maar net welke gids enzo je volgt, onze CMD opleiding beweerd ook dat ze de beste zijn
Hahah, ja dat hoor (en zeg) ik vakerwrote: als die van ons de beste is, wil ik niet weten hoe verschrikkelijk slecht de rest is :')
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Een van m'n gaafste feestjes was dat 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dat was toch Avans? Haha wtfwrote:Officieel de beste CMD van Nederland en beste media opleiding van Nederland.wrote:Klopt, Leeuwarden, NHL it is.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Van mij ook, daarom was ik hem aan het terug kijkenwrote:Een van m'n gaafste feestjes was dat
Haha bij mij waren de kroketten vroeger 60 cent. Prima ontbijtje altijd met puntjes dr bij 
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Nou line up om van te smullen joh! Errug origineel..
Wat is dit trouwens voor top 100 van hardstyle
http://www.dance-tunes.com/#home/top100/hard/
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Idd een bagger line-up, maar liever in Club Factory dan in 't ZiggoDomewrote: Nou line up om van te smullen joh! Errug origineel..
Wat is dit trouwens voor top 100 van hardstyleallemaal kutnr's imo de eerste op een paar na..
http://www.dance-tunes.com/#home/top100/hard/
Zeker weten, toen was een feest nog echt een FEESTwrote:Een van m'n gaafste feestjes was dat
Had ook graag bij meer edities van In Qontrol willen zijn. Was zelf alleen bij de laatste editie, was mijn eerste grote feest. Wat was dat geweldig zeg.
De RAI is ook echt een bazen locatie, hoop echt dat er ooit nog een hardstyle feest gehouden zal worden.