Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design

Ga je geen DJ/Producer cursus meer volgen?wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Ga je geen DJ/Producer cursus meer volgen?wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Misschien als CURSUS voor erbij een keertje, maar niet als volledige studie. Dan neem ik een grote (en vooral dure) gok, want ik zou het dan alleen doen voor het DJ verhaal. Mocht dat niet werken, dan heb ik wel die studie eigenlijk voor niets gedaan, want de tv of theaterwereld in hoeft van mij nietwrote:Ga je geen DJ/Producer cursus meer volgen?wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Klopt, ik weet jou altijd goed in de zeik te nemen, maar daarvoor heb ik geen studie nodigwrote:Niet?Jammer, dacht dat jij goed kon acteren
Gister zei je nog wat anderswrote:Bah, das viesMij in jouw zeik nemen
wrote:Gister zei je nog wat anderswrote:Bah, das viesMij in jouw zeik nemen
Ga terug en haal hem op dan!wrote:en we zijn terug van vakantie!![]()
beetje jammer dat we het zonnetje zijn vergeten mee te nemen :'(
Je vind het dus niet zo gezellig meer?wrote:Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.
Neewrote:Je vind het dus niet zo gezellig meer?wrote:Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.
Volgens mij doet men het ook alleen maar om irritant te zijn, niet om grappig te zijn.wrote:Neewrote:Je vind het dus niet zo gezellig meer?wrote:Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.Een paar keer was leuk, maar nu begint het irritant te worden. Zijn ook altijd een paar die er over doorgaan, waaronder iemand met een Someren-fetish
+1!wrote:Iedereen weet dat Gelderland een hopeloos kutgat is en dat Brabant dezelfde trekjes kan vertonen.
Alleen Brabant is wel gezelliger.
In Leeuwarden?wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Nope, in Amsterdam aan de HvAwrote:In Leeuwarden?wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Ook op de HvA??wrote:Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Leeuwarden heb je op de NHL ook CMDwrote:Ook op de HvA??wrote:Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.wrote:Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design![]()
![]()
Edit: Zo te zien in Leeuwarden denk ik?