Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^

Ga je geen DJ/Producer cursus meer volgen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^

Ga je geen DJ/Producer cursus meer volgen? :huh:

Misschien als CURSUS voor erbij een keertje, maar niet als volledige studie. Dan neem ik een grote (en vooral dure) gok, want ik zou het dan alleen doen voor het DJ verhaal. Mocht dat niet werken, dan heb ik wel die studie eigenlijk voor niets gedaan, want de tv of theaterwereld in hoeft van mij niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet? :oh: Jammer, dacht dat jij goed kon acteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Niet? :oh: Jammer, dacht dat jij goed kon acteren ^^

Klopt, ik weet jou altijd goed in de zeik te nemen, maar daarvoor heb ik geen studie nodig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah, das vies :x Mij in jouw zeik nemen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Bah, das vies :x Mij in jouw zeik nemen :/

Gister zei je nog wat anders :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Bah, das vies :x Mij in jouw zeik nemen :/

Gister zei je nog wat anders :whistle:


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:26 
 

en we zijn terug van vakantie! :thumbsup:

beetje jammer dat we het zonnetje zijn vergeten mee te nemen :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en we zijn terug van vakantie! :thumbsup:

beetje jammer dat we het zonnetje zijn vergeten mee te nemen :'(

Ga terug en haal hem op dan! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.


Je vind het dus niet zo gezellig meer? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik woon in Limburg, dat is pas pure kkr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.


Je vind het dus niet zo gezellig meer? :(

Nee :P Een paar keer was leuk, maar nu begint het irritant te worden. Zijn ook altijd een paar die er over doorgaan, waaronder iemand met een Someren-fetish :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:02 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Houdt die discussie over Brabant nog een keer op? Vind het nu wel grappig geweest eerlijk gezegd.


Je vind het dus niet zo gezellig meer? :(

Nee :P Een paar keer was leuk, maar nu begint het irritant te worden. Zijn ook altijd een paar die er over doorgaan, waaronder iemand met een Someren-fetish :P

Volgens mij doet men het ook alleen maar om irritant te zijn, niet om grappig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen weet dat Gelderland een hopeloos kutgat is en dat Brabant dezelfde trekjes kan vertonen.

Alleen Brabant is wel gezelliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Iedereen weet dat Gelderland een hopeloos kutgat is en dat Brabant dezelfde trekjes kan vertonen.

Alleen Brabant is wel gezelliger.


+1!
Maar voor echte sfeer en ongenadeloos stug pleurisvolk, ga je in UTEREG wooooonuhh! Geintje.. Utrechterties zijn ook altoos wel gezwellie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^


In Leeuwarden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^

In Leeuwarden?

Nope, in Amsterdam aan de HvA ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^


Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^

Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.

Ook op de HvA?? :yay:
Edit: Zo te zien in Leeuwarden denk ik? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 20:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
JVDM schreef:
Black Sunrise schreef:
Ingeschreven voor Communication & Multimedia Design :woot: :woot: ^^

Ik heb me een maandje geleden daar ook voor ingeschreven.

Ook op de HvA?? :yay:
Edit: Zo te zien in Leeuwarden denk ik? ^^


Leeuwarden heb je op de NHL ook CMD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt, Leeuwarden, NHL it is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha waar heb je tegenwoordig geen CMD opleiding haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nog HTers in Albufeira 23 juli - 1 augustus?
Vorige  1 ... 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic