Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
urbandesigner wrote:Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')
Ik kijk net even op je profiel en ik zag dat wij samen naar Loudness gaan of een feest organiseren met RR, Deepack, Adaro vs Digital Punk, The Machine, S&The I's, Deetox en Frequencerz xd ^^
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase :lol:. Had ik die er ook af moeten halen :') :')
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
urbandesigner wrote:Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase :lol:. Had ik die er ook af moeten halen :') :')
xd
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
C
urbandesigner wrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
Geef haar fb, heb zin om iemand te kutten :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
urbandesigner wrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
Post het dan op haar fb ipv van hier want hier leest ze het toch niet.
K

Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?

:aww: :aww: :aww: :aww:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
kaboem wrote:

Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?

:aww: :aww: :aww: :aww:
Ik zweer het als jij hier in de buurt zou wonen, dan zou je mijn beste maat zijn. :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Haters
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:Haters
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
C
Ik zal het tegen je vriendin zeggen dat we je pesten.. misschien wil ze je dan wel troosten
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Op het internet klagen, werkt niet. :(

Gewoon GHB in haar drinken gooien en flinks volpompen. Wel het opnemen en dan wanneer je in Bulgarije zit op internet verspreiden.

Jij moet natuurlijk wel een Spongebob pak aan tijdens de sessie van liefde. Zo lullig als je door Interpol gepakt wordt ofzo. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Olijfboompje

Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren :bomb: :bomb: :bomb: . Dat gaat dus ontzettend leuk worden, en misschien lopen er ook wel leuke dames rond -.- -.- .

Vrijdag de 27e komen we weer terug :yay: :yay: :yay:

Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen :$ :kiss:
B
urbandesigner wrote:Someren :bomb: :bomb: :bomb:
Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
urbandesigner wrote::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Olijfboompje

Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren :bomb: :bomb: :bomb: . Dat gaat dus ontzettend leuk worden, en misschien lopen er ook wel leuke dames rond -.- -.- .

Vrijdag de 27e komen we weer terug :yay: :yay: :yay:

Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen :$ :kiss:
Daar kan je ook flinks pompen.

Een smiley op den eikel tekenen en dan mensen laten schrikken door hem om de deur te laten kijken. Je wordt niet serieus genomen, maar je kan wel lachen. :woot:
Banaanslak wrote:
urbandesigner wrote:Someren :bomb: :bomb: :bomb:
Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.
Houd je vingers gewoon van het toetsenbord als je alleen maar lullig kan zijn.
Gij kruidenthee.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

OT: Urban gaat dit over Vero :aww: ?
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Nemesyz wrote:DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

Nein :P.

Bulgarijeeeeeee :yay: :yay: :yay:
Someren de Geaksteh!
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.
C
urbandesigner wrote:
Nemesyz wrote:DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

Nein :P.
Bulgarijeeeeeee :yay: :yay: :yay:
Someren de Geaksteh!
Brabant :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Daveytl wrote:Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:
Het grote almachtig zever topic #2
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:
Brabant is het verzamelpunt voor tokkies. Ook niet verwonderlijk dat de ekte ekte Tokkies daar ook naartoe willen verhuizen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/ar ... izen.dhtml
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kijk Maaskantje maar >.<
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
M-arijn wrote:Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.
:worship:

Brabant :')
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
pffff alle Nederlandse provincies zijn kut :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026