Ik kijk net even op je profiel en ik zag dat wij samen naar Loudness gaan of een feest organiseren met RR, Deepack, Adaro vs Digital Punk, The Machine, S&The I's, Deetox en Frequencerzwrote:Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')
Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase
. Had ik die er ook af moeten halen :') :')
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase. Had ik die er ook af moeten halen :') :')
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
C
Geef haar fb, heb zin om iemand te kuttenwrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Post het dan op haar fb ipv van hier want hier leest ze het toch niet.wrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
K
wrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?
Ik zweer het als jij hier in de buurt zou wonen, dan zou je mijn beste maat zijn.wrote:wrote:Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?
![]()
![]()
![]()
C
Ik zal het tegen je vriendin zeggen dat we je pesten.. misschien wil ze je dan wel troostenwrote:Haters
Op het internet klagen, werkt niet.wrote:Haters
Gewoon GHB in haar drinken gooien en flinks volpompen. Wel het opnemen en dan wanneer je in Bulgarije zit op internet verspreiden.
Jij moet natuurlijk wel een Spongebob pak aan tijdens de sessie van liefde. Zo lullig als je door Interpol gepakt wordt ofzo.
Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren
Vrijdag de 27e komen we weer terug
Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen
B
Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.wrote:Someren![]()
![]()
Daar kan je ook flinks pompen.wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
Olijfboompje
Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren![]()
![]()
. Dat gaat dus ontzettend leuk worden, en misschien lopen er ook wel leuke dames rond
![]()
.
Vrijdag de 27e komen we weer terug![]()
![]()
![]()
Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen![]()
Een smiley op den eikel tekenen en dan mensen laten schrikken door hem om de deur te laten kijken. Je wordt niet serieus genomen, maar je kan wel lachen.
Houd je vingers gewoon van het toetsenbord als je alleen maar lullig kan zijn.wrote:Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.wrote:Someren![]()
![]()
Gij kruidenthee.
DOMINATORRRRRRRRRRRRR 
OT: Urban gaat dit over Vero
?
OT: Urban gaat dit over Vero
Neinwrote:DOMINATORRRRRRRRRRRRR
OT: Urban gaat dit over Vero?
Bulgarijeeeeeee
Someren de Geaksteh!
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.
C
Brabantwrote:Neinwrote:DOMINATORRRRRRRRRRRRR
OT: Urban gaat dit over Vero?
.
Bulgarijeeeeeee![]()
![]()
![]()
Someren de Geaksteh!
Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk

wrote:Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk![]()
Brabant is het verzamelpunt voor tokkies. Ook niet verwonderlijk dat de ekte ekte Tokkies daar ook naartoe willen verhuizen.wrote:Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/ar ... izen.dhtml
wrote:Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.
Brabant :')