Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')


Ik kijk net even op je profiel en ik zag dat wij samen naar Loudness gaan of een feest organiseren met RR, Deepack, Adaro vs Digital Punk, The Machine, S&The I's, Deetox en Frequencerz xd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase :lol:. Had ik die er ook af moeten halen :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Hahaha , dat kind heeft toch geen leven ? Ze spitte mn fb door en zag nog een foto met mn ex op qbase :lol:. Had ik die er ook af moeten halen :') :')

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:12 
 

urbandesigner schreef:
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !

Geef haar fb, heb zin om iemand te kutten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !

Post het dan op haar fb ipv van hier want hier leest ze het toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 21:45 
 

urbandesigner schreef:
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !



Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?



:aww: :aww: :aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
urbandesigner schreef:
Damn ik ga me misdragen in Bulgarije ! Kuthoer, je verdient t !



Wat zit je nou te huilen? Je had volgens mij nog niet eens echt een relatie en dan ga je haar op hardtraxx beetje uit liggen schelden?
Dacht dit anderhalve week geleden ook al te lezen, volgens mij ben je er nog niet over heen of wel?



:aww: :aww: :aww: :aww:

Ik zweer het als jij hier in de buurt zou wonen, dan zou je mijn beste maat zijn. :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haters
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Haters

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:11 
 

urbandesigner schreef:
Haters

Ik zal het tegen je vriendin zeggen dat we je pesten.. misschien wil ze je dan wel troosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Haters

Op het internet klagen, werkt niet. :(

Gewoon GHB in haar drinken gooien en flinks volpompen. Wel het opnemen en dan wanneer je in Bulgarije zit op internet verspreiden.

Jij moet natuurlijk wel een Spongebob pak aan tijdens de sessie van liefde. Zo lullig als je door Interpol gepakt wordt ofzo. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Olijfboompje

Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren :bomb: :bomb: :bomb: . Dat gaat dus ontzettend leuk worden, en misschien lopen er ook wel leuke dames rond -.- -.- .

Vrijdag de 27e komen we weer terug :yay: :yay: :yay:

Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen :$ :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:23 
 

urbandesigner schreef:
Someren :bomb: :bomb: :bomb:

Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Olijfboompje

Nee sorry Hardtraxx, klagen kan, maar ik zat hier aardig wat van me af te frustreren... Godzijdank ga ik vannacht naar Bulgarije, met m'n vrienden uit Someren :bomb: :bomb: :bomb: . Dat gaat dus ontzettend leuk worden, en misschien lopen er ook wel leuke dames rond -.- -.- .

Vrijdag de 27e komen we weer terug :yay: :yay: :yay:

Dagdag, ga jullie stiekem wel een beetje missen :$ :kiss:

Daar kan je ook flinks pompen.

Een smiley op den eikel tekenen en dan mensen laten schrikken door hem om de deur te laten kijken. Je wordt niet serieus genomen, maar je kan wel lachen. :woot:

Banaanslak schreef:
urbandesigner schreef:
Someren :bomb: :bomb: :bomb:

Alleen die naam klinkt al kut gewoon. Zomer hoor je met een z te spellen dus Zomeren ook.

Houd je vingers gewoon van het toetsenbord als je alleen maar lullig kan zijn.
Gij kruidenthee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 02:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

OT: Urban gaat dit over Vero :aww: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

OT: Urban gaat dit over Vero :aww: ?

Nein :P.





Bulgarijeeeeeee :yay: :yay: :yay:
Someren de Geaksteh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:34 
 

urbandesigner schreef:
Nemesyz schreef:
DOMINATORRRRRRRRRRRRR :x

OT: Urban gaat dit over Vero :aww: ?

Nein :P.
Bulgarijeeeeeee :yay: :yay: :yay:
Someren de Geaksteh!


Brabant :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Is dat eigenlijk genetisch bepaald, die gezelligheid van Brabanders? Want altijd als ik met Brabanders praat, dan zijn die veel gezelliger dan normale mensen. Als je Brabant in komt rijden, voel je het ook gelijk :beer: :beer:

Brabant is het verzamelpunt voor tokkies. Ook niet verwonderlijk dat de ekte ekte Tokkies daar ook naartoe willen verhuizen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/ar ... izen.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk Maaskantje maar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Wat ben ik blij dat je een weekje weg bent zeg.

:worship:

Brabant :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffff alle Nederlandse provincies zijn kut :P
Vorige  1 ... 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic