Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:50 
 

Bitches be trippin' all the time man
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:54 
 

Tis echt verdomd baggerweer.... Het doet hier heel de dag al regen.
Perfect in de kroeg hang weer dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:09 
 

Chris Two schreef:
in wat voor vorm komt die drugs? zeker nieuw


eckte gebruiker dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu naar feestje van m'n beste maat Baartjuhh :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Nu naar feestje van m'n beste maat Baartjuhh :beer: :beer:

Hopen op emoticon post van je over die vuile teringhoer die je hebt afgewezen en hoe leuk het wel niet is in sommeren :beer: :beer: :clap: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 22:03 
 
Hardtraxx Elite

Takkekutweer ben t beeeeeu
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

Saaie zaterdagavond :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 03:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
om 03:50 op een afspeellijst van Chris One, T
he Machine en Radical Redemption terwijl ik ook gewoon kan slapen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 04:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
om 03:50 op een afspeellijst van Chris One, T
he Machine en Radical Redemption terwijl ik ook gewoon kan slapen. :/


Hahha held! wa heb je op dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggeee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen :).

Feestje was iets te gezellig geworden, en bierpong ging niet helemaal goed :whistle: .
Heb gelukkig niks op HT gezet, maar geloof wel dat ik Anne Floor heb gebeld :lol: :lol: :lol: .

Vandaag de vakantie maar afwachten in bed, lekker CD'tje van Radical Redemption aan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
om 03:50 op een afspeellijst van Chris One, T
he Machine en Radical Redemption terwijl ik ook gewoon kan slapen. :/


Hahha held! wa heb je op dan


Niks. Dat is het ergste van ales.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:55 
 

FUZZYLOGiC schreef:
Jeff3rd schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
om 03:50 op een afspeellijst van Chris One, T
he Machine en Radical Redemption terwijl ik ook gewoon kan slapen. :/


Hahha held! wa heb je op dan


Niks. Dat is het ergste van ales.


Dan lag je ook niet te spacen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook weer prima avond, snee op mn hand, knie ligt ook goed open, geen flauw idee wat er is gebeurd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een avond gister zeg... De tering :worship: :worship: :worship: :worship:

Alleen the day after.. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wat een avond gister zeg... De tering :worship: :worship: :worship: :worship:

Alleen the day after.. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:


wat hebbe gij gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg maar gerust de kater der katerzzzzzzzz, mijn bek is net geimpregneerd hout, d'r komt geen druppel vocht naar binnen :sick: verder hoofdpijnnnnnnnnnnnnnnnnn in het kwadraat van de wortel van de stelling van Pythagoras. Zoiets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Niks. Dat is het ergste van ales.


Dan lag je ook niet te spacen...


*Los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:56 
 

Ruubiie schreef:
Zeg maar gerust de kater der katerzzzzzzzz, mijn bek is net geimpregneerd hout, d'r komt geen druppel vocht naar binnen :sick: verder hoofdpijnnnnnnnnnnnnnnnnn in het kwadraat van de wortel van de stelling van Pythagoras. Zoiets..

Volgens mijn berekeningen is wiskunde niet jouw sterkste vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ruubiie schreef:
Zeg maar gerust de kater der katerzzzzzzzz, mijn bek is net geimpregneerd hout, d'r komt geen druppel vocht naar binnen :sick: verder hoofdpijnnnnnnnnnnnnnnnnn in het kwadraat van de wortel van de stelling van Pythagoras. Zoiets..

Volgens mijn berekeningen is wiskunde niet jouw sterkste vak.


Nee, dat komt door de alcohol! Anders is hij er wel goed in ^^

Hij kan namelijk wel goed wegen! Dan moet je toch wel goed zijn in "wiskunde" :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het 10e wereldwonder is daar. Geen last van een kater en gewoon fucking een pro zijn in tennis op een zondag. Hulde aan mijn maten die mij geforceerd water voerden in de stad (en zeiden dat het tequila was). :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')

Is ze nog steeds niet gestopt :aww: >.<
Vorige  1 ... 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic