Bitches be trippin' all the time man
Tis echt verdomd baggerweer.... Het doet hier heel de dag al regen.
Perfect in de kroeg hang weer dus!
eckte gebruiker ditwrote: in wat voor vorm komt die drugs? zeker nieuw
Hopen op emoticon post van je over die vuile teringhoer die je hebt afgewezen en hoe leuk het wel niet is in sommerenwrote:Nu naar feestje van m'n beste maat Baartjuhh![]()
Hahha held! wa heb je op danwrote:Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
om 03:50 op een afspeellijst van Chris One, T
he Machine en Radical Redemption terwijl ik ook gewoon kan slapen.
Niks. Dat is het ergste van ales.wrote:Hahha held! wa heb je op danwrote:Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
Dan lag je ook niet te spacen...wrote:Niks. Dat is het ergste van ales.wrote:Hahha held! wa heb je op danwrote:Ik voel me opzich wel een mafkees dat ik in bed lig te spacen
wat hebbe gij gedaan?wrote:Wat een avond gister zeg... De tering![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen the day after..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Los te gaanwrote:Dan lag je ook niet te spacen...wrote: Niks. Dat is het ergste van ales.
Volgens mijn berekeningen is wiskunde niet jouw sterkste vak.wrote:Zeg maar gerust de kater der katerzzzzzzzz, mijn bek is net geimpregneerd hout, d'r komt geen druppel vocht naar binnenverder hoofdpijnnnnnnnnnnnnnnnnn in het kwadraat van de wortel van de stelling van Pythagoras. Zoiets..
Nee, dat komt door de alcohol! Anders is hij er wel goed inwrote:Volgens mijn berekeningen is wiskunde niet jouw sterkste vak.wrote:Zeg maar gerust de kater der katerzzzzzzzz, mijn bek is net geimpregneerd hout, d'r komt geen druppel vocht naar binnenverder hoofdpijnnnnnnnnnnnnnnnnn in het kwadraat van de wortel van de stelling van Pythagoras. Zoiets..
Is ze nog steeds niet gestoptwrote:Kutslet gooit foto van mij en haar op fb met als titel 'apotheose' :')