wrote:Goedemorgen spamsletten
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Zie het nu paswrote:wrote:Goedemorgen spamsletten
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/pilot/
Nu live: uitspraak langstudeerboete.. Spannend!
Nu live: uitspraak langstudeerboete.. Spannend!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houden 
K
Zometeen ff pasfotos maken voor mijn nieuwe id kaart 
Ja zou er ook niet blij van worden als ik foto's van jou zou zienwrote:Zometeen ff pasfotos maken voor mijn nieuwe id kaart
K
Van deze welwrote:Ja zou er ook niet blij van worden als ik foto's van jou zou zienwrote:Zometeen ff pasfotos maken voor mijn nieuwe id kaart
![]()
![]()
Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houden
Is geen seizoen 4wrote:Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houden
Maakt niet uit je begrijpt me.wrote:Is geen seizoen 4wrote:Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houdenis een spin-off
K
wrote:Pics or...wrote: Van deze wel
tsaat op feestboek
Ey spaghetti boy leer is Nederlandswrote:wrote:Pics or...wrote: Van deze wel
tsaat op feestboek
K
Het staat op feestboek 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Dat is sowieso seizoen 5 danwrote:Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houden
Eerder een vervolg, net zoiets als Dragonball > Dragonball Z.wrote:Is geen seizoen 4wrote:Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houdenis een spin-off
Bij een spin-off denk ik aan iets wat er naast loopt, zoals Family Guy - Cleveland Show zegmaar.
Voor diegenen die iets willen luisteren onderweg naar hun vakantiebestemming:
STAN - Vakantiemixje #1

STAN - Vakantiemixje #1
Komt omdat het niet onder Avatar valt, maar simpelweg "the legend of korra", ookal is het een ver vervolg qua verhaal natuurlijk, het is het niet qua naamgevingwrote:
Eerder een vervolg, net zoiets als Dragonball > Dragonball Z.
Bij een spin-off denk ik aan iets wat er naast loopt, zoals Family Guy - Cleveland Show zegmaar.
Bedoelde iig boek ipv Seizoen, maar hoe kom je bij 5 dan?wrote:Dat is sowieso seizoen 5 danwrote:Vergeet ook zekker seizoen 4 niet met Korrawrote:Vandaag met mijn broeder Avatar-marathon houdenMaar die bedoelde ik ook, de vorige hebben we toen ook in een marathon
gekeken haha. Dus nu moesten we deze ook wel samen kijken
Legend of Aang:
Book One: Water
Book Two: Earth
Book Three: Fire
Legend of Korra:
Book One: Air
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Hmmm nu je het zegt, geen idee eigenlijk
maar doelde dus op LoK B1.... Zo jammer dat B2 pas aan het einde van het jaar komt (als die komt)
11 July 2002
In Vlaanderen wordt zevenhonderd jaar Guldensporenslag gevierd.
A
Wat was Bulgarije een zieke vakantie. Letterlijk..
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Vet is het daar he? Ook super goedkoop, waar ben je allemaal uit geweest?wrote:Wat was Bulgarije een zieke vakantie. Letterlijk..
A
Gladen Viking, Iceberg, Flying Dutchman, Orange en SlamCafewrote:Vet is het daar he? Ook super goedkoop, waar ben je allemaal uit geweest?wrote:Wat was Bulgarije een zieke vakantie. Letterlijk..
Idd goedkoop en had me als single wel meer kunnen vermaken dan nu denk ik
Ben alleen ziek geworden daar en 2 dagen eerder een early flight moeten nemen..
Hotel zat echt midden op de Flowerstreet, Kuban, die hoge daar.