Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1898, 1899, 1900, 1901, 1902, 1903, 1904 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Yay! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:40 
 

Ik quote social eerder dan hij zijn post aan kon passen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Er zit een spelfout in je veranderde post. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Yes, ook ik heb de eer om op pagina 2000 te mogen staan :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
heuy, alle coole mensen posten op pagina 2000! :clap:


Waarom post jij hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:59 
 
Hardtraxx Elite

Socializerz schreef:
Onthafloorx schreef:
Chris Two schreef:
heuy, alle coole mensen posten op pagina 2000! :clap:


Waarom post ik hier dan?


Doe is liev fleurt


Het was ook een weggevertje he. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Love Everyone :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Someren :beer: :beer: :beer: :beer: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Zo over een week al lekker dronken in Bulgarije :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2000 omdat het moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik mag natuurlijk niet ontbreken op pagina 2000 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
2000 omdat het moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo waddap gasten! Hoe was jullie dinsdag?

latuuuur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Oi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P

Nee, we gaan door tot 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:22 
 

Socializerz schreef:
Kwisniks schreef:
Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P

Wat zou er gebeuren na pagina 9999?



Leren ze je niet verder tellen op de basis school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Kwisniks schreef:
Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P

Wat zou er gebeuren na pagina 9999?


Dan gaat Hardtraxx kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Socializerz schreef:
Kwisniks schreef:
Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P

Wat zou er gebeuren na pagina 9999?


Dan gaat Hardtraxx kapot

:oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou dan ben ik toch lekker 2001
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat is Algemeen Beschaafd Nederlands Nederlands? :kiss2: :loving:
Ik ken namelijk wel Algemeen Beschaafd Nederlands :cool:

Ik denk ik leg het even voor je uit, anders krijg ik weer een wijsneuzen opmerking als: nee we leren niets over banken >.<



Socializerz schreef:
El Mare schreef:
Begin jij nu ook al :mad:

Ik ben er nu, begin te twijfelen of die mensen hier beperkt zijn ofzo :P

Klopt, die mensen zijn ook beperkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Socializerz schreef:
Kwisniks schreef:
Is dit topic eigenlijk vol na 2000 pagina's? :P

Wat zou er gebeuren na pagina 9999?


Dan gaat Hardtraxx kapot

Oeh nice, spammen mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Wat is Algemeen Beschaafd Nederlands Nederlands? :kiss2: :loving:
Ik ken namelijk wel Algemeen Beschaafd Nederlands :cool:

Ik denk ik leg het even voor je uit, anders krijg ik weer een wijsneuzen opmerking als: nee we leren niets over banken >.<


ABN mag je niet eens meer gebruiken. Nu heet het standaardnederlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hoe droog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen spamsleten ^^
Vorige  1 ... 1898, 1899, 1900, 1901, 1902, 1903, 1904 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic