Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894, 1895 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:51 
 

mikeee schreef:
Nooo.!!
Niet ook hier waarom... :cry:


Ee niet haten, ik heb wel vrouwelijk schoon naar deze site geinvite ;)
Truth is, ik kan niet zonder jullie.

Nee maar, huisarrest. Wat moet je anders doen
Kan iemand voor me dit topic samenvatten? is het zoals ik verwacht onzin van biscuit, sekspraat en haten op haters die haten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Kan iemand voor me dit topic samenvatten? is het zoals ik verwacht onzin van iedereen, maar vooral biscuit, sekspraat en haten op haters die haten?

Je slaat de spijker op zijn kop. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:57 
 

chicken schreef:
dellionNL schreef:
Kan iemand voor me dit topic samenvatten? is het zoals ik verwacht onzin van iedereen, maar vooral biscuit, sekspraat en haten op haters die haten?

Je slaat de spijker op zijn kop. ^^


Vind iemand het erg als ik bij deze de concurrentie aanga met biscuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn altijd wel mensen die iets erg vinden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict

Zaterdagnacht thuisblijven, dat hoort eigenlijk niet. M'n portemonnee en lever vinden het niet zo erg gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:11 
 

Wie doet er mee saaiheidszeveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:23 
 
Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Wie doet er mee saaiheidszeveren?

Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusteeehh :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Trusteeehh :beer:

Truste :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:19 
 

Slapen=voorapen. wie is er hier geen aap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 03:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IK :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 04:05 
 

mark-feyenoord schreef:
IK :bomb:


Welkom bij de club :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 04:16 
 

wie is dellion? :huh:

Dode avondjes tijdens de vakantie... check..
wel knoeperd van matpartij... kempervennenvolk... bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 04:17 
 

Chris Two schreef:
wie is dellion? :huh:

Dode avondjes tijdens de vakantie... check..
wel knoeperd van matpartij... kempervennenvolk... bah


Er is een welkoms gedeelte bij het forum, dat weet je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 04:19 
 

Ik kom daar alleen als hier in genietmomentjes weer gepost wordt
met link daarheen omdat er weer vrouwen aangemeld zijn en het de spuigaten uitloopt.


Daarnaast:
Feitje van deze pagina: mijn geboortejaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogge :yawn: :yawn:
Gister leuk feestje gehad op Free Festival, alleen met een zeer nare wending :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
alleen met een zeer nare wending :/

Vertel? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Black Sunrise schreef:
alleen met een zeer nare wending :/

Vertel? :huh:

Ik zou nuchter blijven, maar blijkbaar vond iemand het grappig om wat in m'n drankje te gooien :/ :/
Uiteindelijk wel gewoon prima terug kunnen rijden en me wel vermaakt, maar zulke dingen horen niet te gebeuren. Meerdere vrienden van ons groepje hadden er last van zag ik. Grappig hoor, iemand drugs toedienen :nono: :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Opknopen aan de hoogste boom
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Das wel heel laag zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Das wel heel laag zeg :/

Nu is het ook dat ik wel wat gewend ben, maar iemand die nooit gebruikt weet niet wat hem/haar overkomt dan. En bij de mensen die er al iets in hebben zitten, word er op deze manier de dosis nog even opgeschroefd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Kennis van mij (21) moest daardoor 2 jaar in een kliniek
En hij kan nooit meer voor 100% werken. Hij heeft gewoon 2 jaar gehallucineerd voor dingen waar hij bang voor was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Kennis van mij (21) moest daardoor 2 jaar in een kliniek
En hij kan nooit meer voor 100% werken. Hij heeft gewoon 2 jaar gehallucineerd voor dingen waar hij bang voor was.

Ik zie er de lol echt absoluut niet van in :thumbdown: :thumbdown:
Net als dat incident bij Together we are hardcore vorig jaar, dat barpersoneel drugs in mensen hun drankjes deden en deze dus met bosjes omvielen (naar wat ik heb gehoord)... Hoe haal je het in je hoofd. Zulk soort mensen mogen van mij sterven en lijden in de hel.

Of erger nog: de gevangenis in Bangkok! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
chicken schreef:
Black Sunrise schreef:
alleen met een zeer nare wending :/

Vertel? :huh:

Ik zou nuchter blijven, maar blijkbaar vond iemand het grappig om wat in m'n drankje te gooien :/ :/
Uiteindelijk wel gewoon prima terug kunnen rijden en me wel vermaakt, maar zulke dingen horen niet te gebeuren. Meerdere vrienden van ons groepje hadden er last van zag ik. Grappig hoor, iemand drugs toedienen :nono: :mad: :mad:


Ik had pas iets vreemd.. Of iemand was grappig en gooide gewoon een tictac in m'n drinken of het was iets anders. Ik dronk van m'n lekkere 7-up en ineens tikt er een bolletje ofzo tegen m'n tanden schrok me de tering.. Snel uitgespugt en maar weggegooit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Snel uitgespugt en maar weggegooit..

Ook op Free Festival?? :/
Vorige  1 ... 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894, 1895 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic