Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:37 
 

Niemand snapt elkaar. Al die creatieve geesten bij elkaar!

Dan krijg je dit soort praktijken! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:42 
 

Bij de volgende piepttoon is het 22:41


PIEP
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:45 
 

PIEP.

Het is nu tweeëntwintig dubbelepunt vijfenveertig uur.

DONG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 03:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er gaat hier zo veel fout he vanavond. Laten we deze duistere dag maar snel vergeten :beer: :beer:


OT: In 1989 begint het Oostblok uiteen te vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 07:36 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Niet zo stuur doen mensen

Kom hier dan.

Goedemorgen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaat weer goed hier... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
OT: In 1989 begint het Oostblok uiteen te vallen

Hoe kun je sowieso offtopic gaan in dit topic? Er zit geen doel achter hier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:26 
 
Hardtraxxer

Goedemorgen een mooie dag voor een mooi feestje vandaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemorgen ^^
Tijd om naar Free Festival te gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vandaag komt mn set binnen, gruwelijk zin in om ze eens te gaan testen :D

Alleen goede boxen komen pas maandag, dus eerst twee dagen met crapboxen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond om 18:15 voor de eerste keer meedoen aan de Triathlon in Holten. Benieuwd hoe dat gaat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Alleen goede boxen komen pas maandag, dus eerst twee dagen met crapboxen :(

Die witte gevallen van de bbq? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag lekker tussen de homootjes op werk,

Op 7 juli is het dan zover en viert Haarlem Roze Zaterdag! De stad is gevuld met activiteiten, van infomarkt tot podia, van parade tot feesten. De markten openen om 11 uur en de feesten gaan tot diep in de nacht door

zal wel flink wat frikadellen verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:18 
 

Onthafloorx schreef:
:lol: :lol:

Dat i9s niet leuk,. Ik zou ook janken als ik niet geleverd zou krijgen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zenda schreef:
Alleen goede boxen komen pas maandag, dus eerst twee dagen met crapboxen :(

Die witte gevallen van de bbq? :P

Nee, die zwarte :P

Niet veel beter, daar niet van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:28 
 

you need other speaker my friend,



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fucking hell... Ben nu al bijna 4 fucking uur onderweg met de trein voor een rit die normaal zo'n anderhalf uur duurt... Tyfus zooi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 16:30 
 

Hai! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 20:13 
 

Gij zult niet praten in de klas, schreeuwen is luider.
Gij zult niet gummetjes gooien, tassen komen harder aan.
Gij zult niet te laat komen, niet komen is leuker.
Gij zult niet de leraren pesten, slaan voelen ze tenminste.
Gij zult niet rennen in de gang, glijden is leuker.
Gij zult niet vechten, vermoorden is leuker.
Gij zult niet op tafels schrijven, verven is duidelijker.
Gij zult het klassenboek nooit kapot maken, verbranden is toffer.
Gij zult nooit spiekbriefjes maken, op het bord is duidelijker.
Gij fietst nooit op het schooloplein, scooters gaan harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 20:50 
 

Vroeger reden de treinen nog op tijd.
Vroeger waren tieten nog echt.
Vroeger had je nog geen BOB, toen zoop je je gewoon klem.
Vroeger gingen we nog niet zo vaak stemmen..
Vroeger was de sex nog vies en de lucht nog schoon.
Vroeger was er nog sprake van liefde op het eerste gezicht... Nu is er plasitsche chirurgie en kan je niet echt meer van spreken van een 1e gezicht.
Vroeger was de shoarma van 1 soort vlees.
Vroeger kon je nog gewoon met sneeuwballen gooien. Tegenwoordig schieten ze je gelijk neer.
Vroeger waren de kratten bier nog van hout... en moest je doorzuipen om de kachel aan te houden.
Vroeger heette drempels nog kuilen.
Vroeger heette hij nog Sander, tegenwoordig Sandra.
Vroeger kon je nog een bakkie pleur krijgen in een koeffieshop.
Vroeger sprongen mesen VAN flatgebouwen, tegenwoordig VLIEGEN ze erin!
Vroeger was (big Brother) kelly nog kees.
Vroeger hadden we nog hardwerkende ambtenaren.
Vroeger heette Twix nog gewoon een Raider en M&m`s waren Treets.
Vroeger hoefde je nog niet zoveel geschiedenis te leren.
Vroeger was het bier nog goedkoop.
Vroeger was michael jackson nog een neger met een neus!
Vroeger toen de kratjes nog geel waren....
Vroeger had je niet zoveel veiligheid, maar had iedreen gewoon normen en waarden!\
Vroeger kwam de SRV-man je lege kratjes bier nog halen, nu moet je ze zelf sjouwen!
Vroeger gebruikte je veter voor je schoen, nu voor door je reet.
Vroeger dronk men nog bier en geen breezah.
Vroeger had je nog de gulden, nu de pleuro.
Vroeger kon je nog voor een geeltje lam worden.
Vroeger was de mist zo dik dat je de fiets er tegen aan kon zetten... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 20:53 
 

Zeveren like a boss.
Ps: Feestje, eerste post hier. ik ben nu ook een zeveraar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nooo.!!
Niet ook hier waarom... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Vroeger heette Twix nog gewoon een Raider en M&m`s waren Treets.

Weer wat geleerd. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vroeger ging socializen IRL. :whistle:
Vorige  1 ... 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic