Black Sunrise schreef:
Damn Sjuul.. Wtf.. Enig idee wat er in zat?
Black Sunrise schreef:
Ik zie er de lol echt absoluut niet van in
Net als dat incident bij Together we are hardcore vorig jaar, dat barpersoneel drugs in mensen hun drankjes deden en deze dus met bosjes omvielen (naar wat ik heb gehoord)... Hoe haal je het in je hoofd. Zulk soort mensen mogen van mij sterven en lijden in de hel.
Of erger nog: de gevangenis in Bangkok!

Klopt, dat heb ik je nog verteld. Ik was daar toen bij. Mensen vielen toen echt met bosjes om en t was nog nooit zo druk geweest bij de EHBO. Uiteindelijk was het de beveiliging die het doorkreeg en de desbetreffende persoon zéér hardhandig verwijderd hebben en overgedragen hebben aan de politie.