Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1890, 1891, 1892, 1893, 1894, 1895, 1896 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:12 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Snel uitgespugt en maar weggegooit..

Ook op Free Festival?? :/


Nee lastworld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik zou nuchter blijven, maar blijkbaar vond iemand het grappig om wat in m'n drankje te gooien :/ :/
Uiteindelijk wel gewoon prima terug kunnen rijden en me wel vermaakt, maar zulke dingen horen niet te gebeuren. Meerdere vrienden van ons groepje hadden er last van zag ik. Grappig hoor, iemand drugs toedienen :nono: :mad: :mad:


Damn Sjuul.. Wtf.. Enig idee wat er in zat?

Black Sunrise schreef:
Ik zie er de lol echt absoluut niet van in :thumbdown: :thumbdown:
Net als dat incident bij Together we are hardcore vorig jaar, dat barpersoneel drugs in mensen hun drankjes deden en deze dus met bosjes omvielen (naar wat ik heb gehoord)... Hoe haal je het in je hoofd. Zulk soort mensen mogen van mij sterven en lijden in de hel.

Of erger nog: de gevangenis in Bangkok! :whistle:


Klopt, dat heb ik je nog verteld. Ik was daar toen bij. Mensen vielen toen echt met bosjes om en t was nog nooit zo druk geweest bij de EHBO. Uiteindelijk was het de beveiliging die het doorkreeg en de desbetreffende persoon zéér hardhandig verwijderd hebben en overgedragen hebben aan de politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Vanmiddag is een eigen setje maken jippie! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Vanmiddag is een eigen setje maken jippie! :cool:

Lingerie of muziek? ^^ :P

Jeff3rd schreef:
Damn Sjuul.. Wtf.. Enig idee wat er in zat?

Ik gok iets van M kristallen of een gecrushte pil ofzo. Zo voelde het in ieder geval wel, dat het in ieder geval iets van MDMA was... :/


Jeff3rd schreef:
Klopt, dat heb ik je nog verteld. Ik was daar toen bij. Mensen vielen toen echt met bosjes om en t was nog nooit zo druk geweest bij de EHBO. Uiteindelijk was het de beveiliging die het doorkreeg en de desbetreffende persoon zéér hardhandig verwijderd hebben en overgedragen hebben aan de politie.

Klopt inderdaad, van jou heb ik dat verhaal inderdaad gehoord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Vanmiddag is een eigen setje maken jippie! :cool:

Lingerie of muziek? ^^ :P



muziek dÓh..

Wat is dat trouwens toch dat Dj's het vertikken om nummers te draaien die ik zooo graag wil horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Wat is dat trouwens toch dat Dj's het vertikken om nummers te draaien die ik zooo graag wil horen..

Dat zijn de commerciele dj's die niet naar hun fans luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man Zonder Schaduw op Sensation. Heerlijke set!
Zo, dat moest er even uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:59 
 

Geweldig is het om na maximaal te zuipen top fit wakker te worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Geweldig is het om na maximaal te zuipen top fit wakker te worden :loving:


juist, nu sjoob nog ff en we kunnen naar de aa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel een beetje lam vandaag na de triathlon van gisteren haha. Was de eerste keer dat ik mee deed. Gewonnen van vriend van me, en daar ging het om haha. Was 2 minuten sneller. :P Had een tijd van 1:31:56. Best redelijk voor een eerste keer haha. Volgend jaar sneller? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:56 
 

Parvuz schreef:
Ben wel een beetje lam vandaag na de triathlon van gisteren haha. Was de eerste keer dat ik mee deed. Gewonnen van vriend van me, en daar ging het om haha. Was 2 minuten sneller. :P Had een tijd van 1:31:56. Best redelijk voor een eerste keer haha. Volgend jaar sneller? :thumbsup:




Snelle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snelle? :P
Weet niet wat je daar mee bedoelt haha.
Was 1/8e triathlon. 20 baantjes zwemmen, 22 km fietsen en 5 km lopen. Met mijn tijd was ik precies middenmoot van de recreanten mannen. Best netjes voor iemand die een jaar haast niet gesport heeft. :P Al zeg ik het zelf. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Klopt, dat heb ik je nog verteld. Ik was daar toen bij. Mensen vielen toen echt met bosjes om en t was nog nooit zo druk geweest bij de EHBO. Uiteindelijk was het de beveiliging die het doorkreeg en de desbetreffende persoon zéér hardhandig verwijderd hebben en overgedragen hebben aan de politie.

Wtf, echt waar? Hoe zijn jullie er achter gekomen wie dat was dan?

Lekkere reclame als je een cateringbedrijf hebt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het viel gewoon op op een gegeven moment. Als er mensen zijn die om na nog geen 2 uur binnen zijn echt volledig het spoor bijster zijn. En zelf aangeven echt niks gebruikt te hebben (Bij de Hemkade zijn ze echt niet zo moeilijk als men denkt). En dan op een gegeven moment mensen zeggen van "Ja, heb bij alleen die bar drinken gehaald telkens". Dat werden telkens meer en meer mensen. Toen is er iemand van de beveiliging, die niet herkenbaar was, daar de boel gaan observeren en toen is het aan t licht gekomen wie het was. Ik weet nog hartstikke goed hoe er 3 man beveiliging op vloog, die persoon achter de bar vandaan rukten en via de binnenwegen werd afgevoerd. En als je via de binnenwegen word afgevoerd, ja.. Dan heb je een probleem.

Het betrof toen de bar op het buitenterrein (Waar je normaal gesproken parkeert). En daar stonden mensen van buitenaf. Dus geen eigen personeel Hemkade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
En als je via de binnenwegen word afgevoerd, ja.. Dan heb je een probleem.

Als ik beveiliger was geweest had ik er in ieder geval voor gezorgd dat hij voortaan z'n drugs door een klein buisje moet innemen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf bizar verhaal van de hemkade, een gek die daar op kickt? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt bizar inderdaad. Heb verhaaltje met open mond gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Echt bizar inderdaad. Heb verhaaltje met open mond gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:05 
 

Delen delen doe je heel je leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:10 
 

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Vanmiddag is een eigen setje maken jippie! :cool:

Lingerie of muziek? ^^ :P


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Elite

Virtual DJ over een weekje zal ik ook is een livesetje uploaden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:20 
 

Onthafloorx schreef:
Virtual DJ over een weekje zal ik ook is een livesetje uploaden. :x


:thumbup: good luck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Even een post op de pagina van mijn geboortejaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Een een post op de pagina van mijn geboortejaar :P

ik wil ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Even een post op de pagina van mijn geboortejaar :P

Ik ook :woot:
Vorige  1 ... 1890, 1891, 1892, 1893, 1894, 1895, 1896 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic