Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:04 
 

Succes

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker towerbridgen :thumbsup:



:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:47 
 

Onthafloorx schreef:
Hee jongens ik ga weer met heren 2 BBQ'en hoor! :D


jaloers.



In ander nieuws


[18:48] Wout1997: Zenda wilt met paarden is dit niet iets voor je Animalsex.com
[18:47] Nijidik: godverdomme
[18:47] Nijidik: gesproken, er blijft 1 deel hangen
[18:47] Draidy: ik had een tijdje terug ergens op internet een werkende brazzers account gevonden
[18:47] Draidy: haha
[18:46] Nijidik: over newsgroepen gespro
[18:46] Nijidik: maar ik stream liever
[18:46] Nijidik: oh ja
[18:46] Nijidik: is gebanned
[18:46] Nijidik: ik had met wat maten een brazzers account
[18:46] Nijidik: oh ok, chill
[18:46] Aep: neem gewoon een abbo op sexandsubmission.com, of download het via nieuwsgroepen x')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:54 
 

Onthafloorx schreef:
Hee jongens ik ga weer met heren 2 BBQ'en hoor! :D

Je vraagt zelf om problemen. al is het niet nu dan wel over 9 maanden.
Op mij zeiken ze altijd niet uitlokken of onzin lullen. nu doe je t zelf een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:10 
 

biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
Hee jongens ik ga weer met heren 2 BBQ'en hoor! :D

Je vraagt zelf om problemen. al is het niet nu dan wel over 9 maanden.
Op mij zeiken ze altijd niet uitlokken of onzin lullen. nu doe je t zelf een keer.






:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:11 
 

Ja daniel, jij moet nog veel leren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

haathaat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biscuit, zou jij niet naar Zweden gaan (zie mijn onderschrift)?
En als je daar dan toch bent, doe dan ook niet de moeite om Hardtraxx nog te bezoeken.

Bij voorbaat dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:16 
 

nee, wanneer mijn autootje defect raakt moet ik eerst ander vervoer rogglelen..


en dus zodoende nog open rekeningen maar zweden komt er zeker weten nog wel aan! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:17 
 

Daveytl schreef:
Biscuit, zou jij niet naar Zweden gaan (zie mijn onderschrift)?
En als je daar dan toch bent, doe dan ook niet de moeite om Hardtraxx nog te bezoeken.

Bij voorbaat dank.

Case Dj schreef:
haathaat :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel geld heb je nog nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:18 
 

een eurootje of 2200 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:20 
 

biscuit schreef:
Ja daniel, jij moet nog veel leren....



haha hou jezelf voor de gek joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:21 
 

kaboem schreef:
biscuit schreef:
Ja daniel, jij moet nog veel leren....



haha hou jezelf voor de gek joh

NO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hoeren stop met bitchen :D (oh man wat een mooie zin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Welkom terug bij een nieuwe aflevering van Goede Hard, Slechte Traxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:24 
 

Nijidik: ja ik heb biscuits eikel wel eens aangeraakt ja


ik begrijp de shout niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:24 
 

Nijidik: ja ik heb biscuits eikel wel eens aangeraakt ja


ik begrijp de shout niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:27 
 

Ik begrijp de dubbelpost niet....

WTF???

Mario Kart op een Nitendo 64
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat weer goed hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:30 
 

Btw ik snap biscuit ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:32 
 

Mario kart spelen in de overblijf uurtjes was leuk. en als ie vast hing moesten we de nintendo opnieuw starten!
Vorige  1 ... 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic