C
heuy, HT weer online
Wist wel dat Thera heel erg divers waswrote:Zoek ik op Youtube voor Thera live, krijg ik dit:
youtube
Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland
Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.
Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.
C
Je zin klopt niet, maar snap wel wat je bedoelt.wrote:Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland![]()
Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden![]()
Waren het buitendorpse? Of niet NL-nationaliteit?
Jullie Harry met scoot? Damn..
nee geweldig
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Pff wij hebben hier ook van zulke debielen rondlopen. Vriend van me fietste naar huis werd ook ineens in elkaar gemept door jongens die hij niet eens kende.wrote:Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland![]()
Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden![]()
Denk dat je het zo bedoelt, snapte niks van je zinnen.wrote:Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland![]()
Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer op de terugweg na het stappen, klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden![]()
Anyway dat soort mensen heb je idd helemaal niks aan, is je broer door de zelfde groep van zijn scooter geduwd als zijn vrienden zijn geslagen?
bij m'n broer waren het 2 zwarten, bij zijn vrienden blanken (wss hier uit het dorp).wrote:Je zin klopt niet, maar snap wel wat je bedoelt.wrote:Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland![]()
Waren het buitendorpse? Of niet NL-nationaliteit?
Jullie Harry met scoot? Damn..
nee geweldig
En hij was niet met de scooter, maar die twee anderen.
Oh zo, jezus.
Kon je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?
Kon je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?
Is hij lekker mee, dus die zullen dan wss ook wel zonder problemen er vanaf komen.wrote:dat laatste
Heuj, vandaag laatste hertentamen. Dan EIN-DE-LIJK vakantie
!
Inderdaad, en hij kon het nummerbord niet meer zien, en die andere gasten kenden ze ook niet trouwens.wrote:Is hij lekker mee, dus die zullen dan wss ook wel zonder problemen er vanaf komen.wrote:dat laatste
Dat is balen ja, delt-a

Last edited by teupie on , edited 1 time in total.
D
allemaal kapot! 
Gewoon een pistool op zak dragen en dan kijken of ze nog zo stoer zijnwrote:allemaal kapot!
Zulke debielen verdienen namelijk maar 1 ding: een kilo lood
wrote:Oh zo, jezus.
KENDE je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?
Is het zelfdewrote:wrote:Oh zo, jezus.
C
Misschien tot mijn ouders opvakantie van 20 juli tot 30 juli...
ofwel: FEEEEESTUH!
ofwel: FEEEEESTUH!
D
wrote:Is het zelfdewrote:wrote:Oh zo, jezus.
Ben ik nou gek of jij?
Mensen die de verleden tijd van kunnen en kennen door elkaar halen 
D
Dat 'kon' klopt niet hoor!wrote:jijwrote: Ben ik nou gek of jij?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Hee jongens ik ga weer met heren 2 BBQ'en hoor!