Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 04:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek ik op Youtube voor Thera live, krijg ik dit:


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen/Middag HARDtraxx :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:28 
 

heuy, HT weer online
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Zoek ik op Youtube voor Thera live, krijg ik dit:
youtube

:cry:

Wist wel dat Thera heel erg divers was
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland :thumbdown:

Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden :/
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:42 
 

Delt-A schreef:
Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland :thumbdown:

Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden :/
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.


Je zin klopt niet, maar snap wel wat je bedoelt.

Waren het buitendorpse? Of niet NL-nationaliteit?
Jullie Harry met scoot? Damn..

nee geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland :thumbdown:

Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden :/
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.


Pff wij hebben hier ook van zulke debielen rondlopen. Vriend van me fietste naar huis werd ook ineens in elkaar gemept door jongens die hij niet eens kende. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland :thumbdown:

Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer op de terugweg na het stappen, klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden :/
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.

Denk dat je het zo bedoelt, snapte niks van je zinnen.

Anyway dat soort mensen heb je idd helemaal niks aan, is je broer door de zelfde groep van zijn scooter geduwd als zijn vrienden zijn geslagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Delt-A schreef:
Wat een zieke mensen zijn er toch in Nederland :thumbdown:

Afgelopen zaterdag zijn 5 vrienden van m'n broer in elkaar op de terugweg van op stap, werden klem gereden door 15 man en zomaar in elkaar gemept, en gisteravond hebben ze m'n broer vanaf de scooter geduwd, nu zit heel z'n gezicht en linkerkant van z'n lichaam vol met schaafwonden :/
Dat soort mensen hoort in een psychiatrische instelling thuis, te ziek voor woorden.


Je zin klopt niet, maar snap wel wat je bedoelt.

Waren het buitendorpse? Of niet NL-nationaliteit?
Jullie Harry met scoot? Damn..

nee geweldig


bij m'n broer waren het 2 zwarten, bij zijn vrienden blanken (wss hier uit het dorp).
En hij was niet met de scooter, maar die twee anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh zo, jezus.
Kon je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat laatste
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
dat laatste

Is hij lekker mee, dus die zullen dan wss ook wel zonder problemen er vanaf komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heuj, vandaag laatste hertentamen. Dan EIN-DE-LIJK vakantie :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Delt-A schreef:
dat laatste

Is hij lekker mee, dus die zullen dan wss ook wel zonder problemen er vanaf komen.


Inderdaad, en hij kon het nummerbord niet meer zien, en die andere gasten kenden ze ook niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is balen ja, delt-a

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:25 
 

allemaal kapot! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
allemaal kapot! :love:

Gewoon een pistool op zak dragen en dan kijken of ze nog zo stoer zijn :cool:

Zulke debielen verdienen namelijk maar 1 ding: een kilo lood ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Oh zo, jezus.
KENDE je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mikeee schreef:
Oh zo, jezus.
KENDE je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?

Is het zelfde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:51 
 

Misschien tot mijn ouders opvakantie van 20 juli tot 30 juli...

ofwel: FEEEEESTUH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:56 
 

mikeee schreef:
Pommer schreef:
mikeee schreef:
Oh zo, jezus.
KENDE je broer hun of waren het gewoon 2 maloten die dachten grappig te zijn?

Is het zelfde ;)

xd

Ben ik nou gek of jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Ben ik nou gek of jij?

jij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die de verleden tijd van kunnen en kennen door elkaar halen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:21 
 

Black Sunrise schreef:
Dysphoria schreef:
Ben ik nou gek of jij?

jij ^^

Dat 'kon' klopt niet hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Hee jongens ik ga weer met heren 2 BBQ'en hoor! :D
Vorige  1 ... 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic