stufi Is niet genoeg? tja
Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen.wrote:stufi Is niet genoeg? tja
Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen.wrote:stufi Is niet genoeg? tja
volgens mij krijg je het dubbele als je alleen bent ?wrote:Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen.wrote:stufi Is niet genoeg? tja
Gaat niet me vader betaalt niet, maar is wel m'n vader waar ik bij sta ingeschreven en alles..wrote:volgens mij krijg je het dubbele als je alleen bent ?wrote:Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen.wrote:stufi Is niet genoeg? tja
Haha vriend dat betekent dat ik ongeveer 4 uur op een dag reis dus neewrote:Mag ik vragen waarom je dan uit huis gaat? Dan kan je toch goedkoper met het OV gaan? Is misschien een ietwat langere reis, maar mensen die ik ken gaan ook anderhalf uur reizen voor school.
Komt veel goedkoper uit dan op jezelf wonen !
wrote:Haha vriend dat betekent dat ik ongeveer 4 uur op een dag reis dus neewrote:Mag ik vragen waarom je dan uit huis gaat? Dan kan je toch goedkoper met het OV gaan? Is misschien een ietwat langere reis, maar mensen die ik ken gaan ook anderhalf uur reizen voor school.
Komt veel goedkoper uit dan op jezelf wonen !
wrote:Q-Dance is ook opeens alle sets van Defqon online aan het gooien. Wachten op de set van Titan uit de Blue.
Owh
Gewoon doen! Misschien na 9 maanden wat leuke Bulgaarse kinderenwrote:Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...
Met karlijntje! Die was ook aardig moe van het schimmelkrabben...wrote:Zooo, weer een 11-urige werkdag achter de rug
wrote:8 TOT 17.... Is anders lang zat hoor..
Maar ze moest tijd hebben om mij e zien natuurlijk
Gewoon doen, letterlijk en figuurlijkwrote:Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...
Ga achter je gevoel aan! Heb je zoiets van "dit kan wel", betekent het (imo) dat je misschien niet zo veel om haar geeft als je in eerste instantie dacht.wrote:Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...