Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:48 
 

stufi Is niet genoeg? tja
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:49 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
stufi Is niet genoeg? tja


Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:51 
 

Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
stufi Is niet genoeg? tja


Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen. :lol:


volgens mij krijg je het dubbele als je alleen bent ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
stufi Is niet genoeg? tja


Trol van 266 kan ik nog niet eens m'n kamer betalen. :lol:


volgens mij krijg je het dubbele als je alleen bent ?


Gaat niet me vader betaalt niet, maar is wel m'n vader waar ik bij sta ingeschreven en alles..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:57 
 

Mag ik vragen waarom je dan uit huis gaat? Dan kan je toch goedkoper met het OV gaan? Is misschien een ietwat langere reis, maar mensen die ik ken gaan ook anderhalf uur reizen voor school.

Komt veel goedkoper uit dan op jezelf wonen ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:59 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Mag ik vragen waarom je dan uit huis gaat? Dan kan je toch goedkoper met het OV gaan? Is misschien een ietwat langere reis, maar mensen die ik ken gaan ook anderhalf uur reizen voor school.

Komt veel goedkoper uit dan op jezelf wonen ! :)


Haha vriend dat betekent dat ik ongeveer 4 uur op een dag reis dus nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:00 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
Mag ik vragen waarom je dan uit huis gaat? Dan kan je toch goedkoper met het OV gaan? Is misschien een ietwat langere reis, maar mensen die ik ken gaan ook anderhalf uur reizen voor school.

Komt veel goedkoper uit dan op jezelf wonen ! :)


Haha vriend dat betekent dat ik ongeveer 4 uur op een dag reis dus nee :P



Das wel erg lang ja :-P

Daklozenopvang dan maar eh
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Q-Dance is ook opeens alle sets van Defqon online aan het gooien. Wachten op de set van Titan uit de Blue. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop dat ze vrijdag ook opgenomen hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoop dat ze vrijdag ook opgenomen hebben :)

Die staan er al. :P
http://soundcloud.com/qdance
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 16:38 
 

Hoppaa..

Communicatie met een GOED afgesloten en de proftaak met een voldoende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Jurheinen schreef:
Hoop dat ze vrijdag ook opgenomen hebben :)

Die staan er al. :P
http://soundcloud.com/qdance


Owh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...


Gewoon doen! Misschien na 9 maanden wat leuke Bulgaarse kinderen :woot: Wie wil dat nou niet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:18 
 

neem wat je nemen kan duh !


edit: maar niet vreemdgaan (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:20 
 

Project 141 schreef:
Zooo, weer een 11-urige werkdag achter de rug :yawn:

Met karlijntje! Die was ook aardig moe van het schimmelkrabben...
Valt niet mee om jumbo te verbouwen

Die was net aardig moe tijdens het drankje doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:26 
 

8 TOT 17.... Is anders lang zat hoor..
Maar ze moest tijd hebben om mij e zien natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:29 
 

Chris Two schreef:
8 TOT 17.... Is anders lang zat hoor..
Maar ze moest tijd hebben om mij e zien natuurlijk :D

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:32 
 

xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten lieverds
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...

Gewoon doen, letterlijk en figuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel of niet achter de vrouwen aan in Bulgarije ? Kan een vriendin krijgen, maar die doet zo raar en jaloers als de ziekte de laatste tijd, ben het eigenlijk wel zat. What happens in Sunny Beach...

Ga achter je gevoel aan! Heb je zoiets van "dit kan wel", betekent het (imo) dat je misschien niet zo veel om haar geeft als je in eerste instantie dacht.
Zegt je gevoel nee, dan weet je gewoon dat je met die bijna-vriendin door moet gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 23:12 
 

Jongen, gewoon leven....

yolo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon neuken, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran

Joden afca
Vorige  1 ... 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic