Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1884, 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een half uurtje en dan richting school, heerlijk tentamen statistiek 2 doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Nog een half uurtje en dan richting school, heerlijk tentamen statistiek 2 doen.

Joepie...

Ik heb morgenochtend het (als het goed is) laatste tentamen van het jaar, geneesmiddelbinding en -werking...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:51 
 

Jongens, wij doen mee met een competitie als projectgroep zijnde. Wie wil dit even liken??

https://www.facebook.com/#!/VirusAwarenessCompany
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jongens, wij doen mee met een competitie als projectgroep zijnde. Wie wil dit even liken??

https://www.facebook.com/#!/VirusAwarenessCompany

Wat is dat voor een kut site werkt niet en stopt gelijk al mijn andere tabbladen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 09:59 
 

mikeee schreef:
Chris Two schreef:
Jongens, wij doen mee met een competitie als projectgroep zijnde. Wie wil dit even liken??

https://www.facebook.com/#!/VirusAwarenessCompany

Wat is dat voor een kut site werkt niet en stopt gelijk al mijn andere tabbladen :/


is gewoon facebook pagina.. :lol:
maar we willen wat likes hebben dus.. kunnen we een taart winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
mikeee schreef:
Chris Two schreef:
Jongens, wij doen mee met een competitie als projectgroep zijnde. Wie wil dit even liken??

https://www.facebook.com/#!/VirusAwarenessCompany

Wat is dat voor een kut site werkt niet en stopt gelijk al mijn andere tabbladen :/


is gewoon facebook pagina.. :lol:
maar we willen wat likes hebben dus.. kunnen we een taart winnen

Hij werkt niet bij mij :P, kut stage internet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
biscuit schreef:
Almighty schreef:
Corona's drinken bij Moenen :cool:

:thumbsup:

Veel alcoholgenot toegewenst!

Morgen Bulgarije hehe

HF :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jongens, wij doen mee met een competitie als projectgroep zijnde. Wie wil dit even liken??

https://www.facebook.com/#!/VirusAwarenessCompany

Gedaan, waar is dat filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:34 
 

nog niet af :/
want iik moet dat doen en niemand helpt... terwijl ze alleen klagen over wat niet goed is maar niet wat er aan veranderd moet worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke laat maar weten wanneer die af is. Ben wel benieuwd nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 11:37 
 

verwacht er niet teveel van, zal toch wel onvoldoende worden...
zat echt in een KUTgroepje deze periode die bijna niks haalde.
ik heb toch nog 3 v.d 5 vakken gehaald maar wil eindproject ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite

Kut klote uitzendbureau. Hebben ze ineens niemand meer nodig bij dat kutbedrijf waar ik zou gaan werken. Fijn nu dus geen vakantiewerk dus ook geen fijne dingen doen in m'n vakantie serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:30 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Fijn nu dus geen vakantiewerk dus ook geen fijne dingen doen in m'n vakantie serieus.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:32 
 

Onthafloorx schreef:
Kut klote uitzendbureau. Hebben ze ineens niemand meer nodig bij dat kutbedrijf waar ik zou gaan werken. Fijn nu dus geen vakantiewerk dus ook geen fijne dingen doen in m'n vakantie serieus.



is er geen ander werk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:48 
 

je kunt altijd nog in de supermarkten terecht of bij een boer op het land kippen verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog wat oude rotzooi op me pc gevonden. :) nee het is geen the Prophet remeuxxxz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:02 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
je kunt altijd nog in de supermarkten terecht of bij een boer op het land kippen verzorgen.


Ik werk al in de supermarkt en die willen mij 10 uur pw inroosteren dus wilde nog een baantje ernaast van 40 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
je kunt altijd nog in de supermarkten terecht of bij een boer op het land kippen verzorgen.


Ik werk al in de supermarkt en die willen mij 10 uur pw inroosteren dus wilde nog een baantje ernaast van 40 uur.


wut, wilde je 50 uur gaan werken? Lekkere vakantie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
je kunt altijd nog in de supermarkten terecht of bij een boer op het land kippen verzorgen.


Ik werk al in de supermarkt en die willen mij 10 uur pw inroosteren dus wilde nog een baantje ernaast van 40 uur.


wut, wilde je 50 uur gaan werken? Lekkere vakantie :lol:


Vader wil niet meebetalen aan m'n studie dus is eigenlijk nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:08 
 

Damn dat is skeer, je ouders betalen niets? :S
Das echt fucked up, hoe ga je dat redden als je en op kamers gaat en alles zelf moet betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Vader wil niet meebetalen aan m'n studie dus is eigenlijk nodig.


pff, lastig nou veel succes ermee dan ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogge :D
Ben net een half uurtje wakker. Gelijk een pizza erin gooien want moet zo werken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:37 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Damn dat is skeer, je ouders betalen niets? :S
Das echt fucked up, hoe ga je dat redden als je en op kamers gaat en alles zelf moet betalen?


Me moeder wel vader niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance is ook opeens alle sets van Defqon online aan het gooien. Wachten op de sets uit de Blue. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:47 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
Damn dat is skeer, je ouders betalen niets? :S
Das echt fucked up, hoe ga je dat redden als je en op kamers gaat en alles zelf moet betalen?


Me moeder wel vader niet..


Ah je ouders zijn uit elkaar?
Vorige  1 ... 1884, 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic