Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1881, 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:oh: Het fietsen topic is weg! :cry:
Edit: Sorry ik keek niet goed :P >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:17 
 

http://www.ustream.tv/channel/wpzofficial

lekker nummertje nu :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tattoo's zijn niet mooi :x

Jawel man.

Maar je moet hem wel kunnen zien anders heb je er natuurlijk niks aan. De "betekenis" kun je ook wel onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?


16 en een tattoo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 02:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

onthafloorxx s al 17 G
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 07:07 
 
Hardtraxx Veteran

Oké oké, sorry! Dan is het normaal

Even iets anders, was zonet gewoon mijn OV. Vergeten, ik als een dolle naar huis fietsen en weer terug. Trein gemist >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Trein gemist >.<

That sucks donkey balls :(
Gemist voor werk of voor school??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 08:28 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:26 
 

moeie gorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind ff wat terug in de shout van mezelf xd

[02:42] mark-feyenoord: en als een olifantenkoeienkalf
[02:42] mark-feyenoord: ik ben zo bezpopen als geitenpraire
[02:41] mark-feyenoord: mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 11:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, ff langs m'n stage bedrijf geweest en m'n stage-overeenkomst daarna op school ingeleverd. Hopelijk is nu alles geregeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:26 
 

Nog een ding opleveren en dan de tas inpakken en op naar Bulgarije :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nog een ding opleveren en dan de tas inpakken en op naar Bulgarije :clap:


Kan je goedkoop tattoo's laten zetten hoorde ik. :P
Veel plezier. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:19 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?


16 en een tattoo :')


Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?


16 en een tattoo :')


Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.


:lol: we gaan weer lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:27 
 

anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd naar dat als je met dit weer niet weet wat je moet gaan doen omdat je vrienden nog andere bezigheden hebben zoals school en werk. :P Zit je dan in de tuin te niksen. Straks maar ff tvtje naar buiten doen en Tour kijken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Jurheinen schreef:
Onthafloorx schreef:
Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?


16 en een tattoo :')


Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.


Op je venusheuvel. Goede keuze trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.

Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?



Ik zou gewoon even lekker langs een goede tattooshop gaan en je daar laten adviseren. Als je een beetje degelijke shop hebt, zullen ze alles voor je customizen ect :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:13 
 

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.

Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagen :yawn:

nein! Ik daag haar niet uit. Als jij tegen dr begint te praten, nee daar moeten we blij van worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan het nou nooit eens normaal hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Kan het nou nooit eens normaal hier?

Blijkbaar niet >.<
Petje af voor AF dat ze het hier volhoudt :D
Vorige  1 ... 1881, 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic