Edit: Sorry ik keek niet goed
Edit: Sorry ik keek niet goed
Jawel man.wrote:tattoo's zijn niet mooi
16 en een tattoo :')wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
That sucks donkey ballswrote:Trein gemist
wrote:Goedemorgen
Kan je goedkoop tattoo's laten zetten hoorde ik.wrote:Nog een ding opleveren en dan de tas inpakken en op naar Bulgarije
Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.wrote:16 en een tattoo :')wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
wrote:Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.wrote:16 en een tattoo :')wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
Op je venusheuvel. Goede keuze trouwens.wrote:Wat is het probleem, je weet niet eens waarom ik hem neem dus hou je mond dan gewoon.wrote:16 en een tattoo :')wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagenwrote:anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.
wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
nein! Ik daag haar niet uit. Als jij tegen dr begint te praten, nee daar moeten we blij van wordenwrote:Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagenwrote:anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.