Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Daveytl schreef:
biscuit schreef:
anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.

Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagen :yawn:

nein! Ik daag haar niet uit. Als jij tegen dr begint te praten, nee daar moeten we blij van worden

Ach houd toch op man. En ik praat ook nooit met haar, dus of ze daar blij van wordt of niet... geen idee. Boeit me eerlijk gezegd ook niet zo veel (niks ten nadele van A-F trouwens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom terug bij een nieuwe aflevering van Goede Hard, Slechte Traxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:46 
 

neuken?

oh verkeerde serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
Trein gemist >.<

That sucks donkey balls :(
Gemist voor werk of voor school??


School, was uiteindelijk maar 5 minuten te laat. Maar haat het om te laat te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaam je :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
AF is allang dood hoor, niet echt iets om grappen over te maken :/

Sorry, ik mis de clue van deze hele slechte grap even...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je hem ooit gesnapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo en nu weer liev doen allemaal! :loving:

Nieuwe telefoon binnen, LG Optimus L7 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:56 
 

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
anne-floor, heb je je profielplaatje veranderd?
Die tattoo laat je om familiaire reden zetten?
Anders zou je zo niet reageren.

Als jij nou eens een keer je muil houdt.. Je blijft haar maar uitdagen :yawn:

mee eens. biscuit is wel echt het toppunt van triestheid hier op het forum
onvoorstelbaar dat hij nog niet gebannt is eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
neuken?

oh verkeerde serie


In "The Jersey Traxx" had het een goede vraag geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:15 
 

nee, sjonge ik hou me wel in de hardcore hoek stil en zal wel pillnen gaan slikken.

Waarom accepteren jullie mij niet zoals ik ben?

ik laat jullie toch ook in waarde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
nee, sjonge ik hou me wel in de hardcore hoek stil en zal wel pillnen gaan slikken.

Waarom accepteren jullie mij niet zoals ik ben?

ik laat jullie toch ook in waarde?

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
nee, sjonge ik hou me wel in de hardcore hoek stil en zal wel pillnen gaan slikken.


Jonge, je weet toch dat gabbers dat niet doen? Daar is het pure broederliefde man, die hebben geen pillen nodig enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:19 
 

alles kut enter volk hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Socializerz schreef:
AF is allang dood hoor, niet echt iets om grappen over te maken :/

Sorry, ik mis de clue van deze hele slechte grap even...


Idd. :thumbdown:

Einde van de hardtraxx soap. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
neuken?

oh verkeerde serie


Nee alleen snoepen schatjee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:29 
 

mrazura schreef:
kaboem schreef:
neuken?

oh verkeerde serie


Nee alleen snoepen schatjee :$


Kwil van jou wel snoepen weet je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi fout lijstje toch? Misschien voor znayzer - fout uurtje part 2

Headhunterz - spaceman
Zatox - epic
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Bootleg)
Peter luts - the rain (alphaverb)
Avicii - levels (amazed bootleg)
Duck sauce - barbra streisand (nc was ie toch)
shockerz - your love
Zombie nation - kernkraft 400 (technoboy bootleg)
Headhunterz - loca people
Zelda - My Awakening (Frequencerz Remix)
The Prophet - Smells Like Hardstyle (Bootleg)
Franzesco zeta - cinema
Di-rect - Young Ones (D-Block & S-Te-Fan Bootleg)
Tatanka - i kissed a girl
Antiloop - In My Mind (Scope DJ Bootleg)
Calvin Harris - Feel So Close (Coone Bootleg)
DJ Stephanie - Sweet Disposition (Bootleg)
What Happens In Vegas - Headhunterz Remix
Sound Rusherz - Beating Of My Heart (Bootleg)
Geck-o - space jam
Tiësto - Lethal Industry (Code Black Bootleg)
Sebastian Brandt - Mana (Wasted Penguinz Bootleg Remix)
Ran-d und adaro - in for the kill
RMB - Spring (Nitrogenetics bootleg)
art of fighters - in for the kill bootleg
dj fresh - gold dust (predator & re-style bootleg)
Party animals - have you ever been mellow (catscan refix)
Florence & The Machine - Cosmic Love (Nightlife Bootleg Mix)
Tiësto - Maximal Crazy (Phuture Noize Bootleg)
Toneshifterz - Pijano Bootleg (2010 Mix)
ATB feat. Dash Berlin - Apollo Road (El Grekoz Bootleg)
Rank 1 - Airwave (Bruno Power Bootleg)
lack Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Hardstruction bootleg)

Kunnen jullie mij vertellen welke er hiervan niet uit zijn!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:


Citaat:
Jelle♡ ‏@Hrdstyle_Kiidd
vanaaf musical. morge musical en afscheid gr 8 ;(


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:


Vraag hem is welke artiest hij het beste vind? En wattie van hhz vindt of delete. Denk dat hij delete niet kent. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:24 
 

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:


Vraag hem is welke artiest hij het beste vind? En wattie van hhz vindt of delete. Denk dat hij delete niet kent. :P



jij ook pas sinds gister op de tc radio show :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:


Vraag hem is welke artiest hij het beste vind? En wattie van hhz vindt of delete. Denk dat hij delete niet kent. :P

Headhunterz zijn echt wel goed! Ben ook wel fan van hun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:
https://twitter.com/#!/Hrdstyle_Kiidd

Ekte ekte f4n erbij :lol: :lol:


Vraag hem is welke artiest hij het beste vind? En wattie van hhz vindt of delete. Denk dat hij delete niet kent. :P

Headhunterz zijn echt wel goed! Ben ook wel fan van hun!

:huh:
Vorige  1 ... 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic