Ik je nog wel hoor, is dat ook goed?wrote:wrote:tattoo's zijn niet mooiIk laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dat maakt mij zielsgelukkigwrote:Ik je nog wel hoor, is dat ook goed?wrote:wrote:tattoo's zijn niet mooiIk laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
Dat zeg ik niet.. Vind alleen een aantal mooi, maar 90% nietwrote:wrote:tattoo's zijn niet mooiIk laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Bij Hanky Panky in A'dam? Haha.wrote:Ik laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
Zoiets jawrote:Bij Hanky Panky in A'dam? Haha.wrote:Ik laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
Laat je een grote spin op je borst zetten??wrote:Ik laat er vrijdag eentje zettewrote:tattoo's zijn niet mooi
E
of een Dildo?
G
ligt eraan, wat wil je laten zetten?wrote:Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
een lettertype kiezen moet je niet onderschatten
K
wrote:Verdana 12 is mooi.
ik ook
Hahahawrote:Laat je een grote spin op je borst zetten??wrote:Ik laat er vrijdag eentje zettewrote:tattoo's zijn niet mooi![]()
Be careful what you wish forwrote: HahahaOver my dead body
wrote:Be careful what you wish forwrote: HahahaOver my dead body
Ben als de dood voor die beestenwrote:Y U NO gusta spiders?
Thankswrote:Gefeiciteerdwrote:Eindelijk geslaagd voor het rijbewijswrote:Over een kwartiertje rijles en om 10 voor 10 examen, hopelijk meer geluk dan de vorige 2 keerEndlich! Lé me is happy!
En ik maak daar altijd zeer handig misbruik vanwrote:Ben als de dood voor die beestenwrote:Y U NO gusta spiders?
Eikelbroekwrote:En ik maak daar altijd zeer handig misbruik vanwrote:Ben als de dood voor die beestenwrote:Y U NO gusta spiders?![]()
Dank jewrote:Feunpiraatwrote: Eikelbroek![]()
Laat dit dan zetten, dan ben je echt mijn heldwrote:Dank jewrote: Feunpiraat

+

Tattoo's zijn zo uit de tijd..
Ik pak liever een scalpel en kerf het in mijn huid..
Inkt is voor pussies.
Ik pak liever een scalpel en kerf het in mijn huid..
Inkt is voor pussies.
Juist, jij bent er zo een??wrote: Ik pak liever een scalpel en kerf het in mijn huid..
En dan zeker zout erin om de wond "mooi" te dichten?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Make a track like Headhunterz - Doomed. Make it in the same style
Serieus man, iemand in die chat zegt dit bij Audiofreq. Het is niet voor niets dat Audiofreq zo heet en niet Headhunterz gosh.
Serieus man, iemand in die chat zegt dit bij Audiofreq. Het is niet voor niets dat Audiofreq zo heet en niet Headhunterz gosh.
Ja ik zag het ook, echt zoveel van die stomme opmerkingen vliegen daar voorbij,