Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884, 1885 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behhh trusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Behhh trusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een kwartiertje rijles en om 10 voor 10 examen, hopelijk meer geluk dan de vorige 2 keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I don't wanna work today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:53 
 

bwhahaha dr zit hier zon vent in de trein met een heel grappig accent xd ik lig echt in een deuk hahaahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

portfolio af, kamersleutel afgeven en ik heb vakantie. AWWWWWW YEAAAAAAAAH :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
PierrePruuk schreef:
Afbeelding

headhunterz zou eigenlijk kick rollerz moeten heten :P

en the pitcher moet dan lady twinz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
als hij nou bas flamingo had geheten was hij wel headhunterz

Nietus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
patrickjeb schreef:
Over een kwartiertje rijles en om 10 voor 10 examen, hopelijk meer geluk dan de vorige 2 keer :)

Eindelijk geslaagd voor het rijbewijs :D Endlich! Lé me is happy!

Gefeiciteerd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh? vroeger was het 'de Ht leden' topic toch altijd op slot? :huh:
Nou heeft er iemand in gereageerd :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:04 
 

kakbout schreef:
Huh? vroeger was het 'de Ht leden' topic toch altijd op slot? :huh:
Nou heeft er iemand in gereageerd :list:

reacties mogen eigenlijk niet geplaatst worden en worden eigenlijk altijd verwijderd
maar dat hele topic kan weg want is al zo outdated xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Moet gewoon een nieuwe komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:08 
 

Jurheinen schreef:
Moet gewoon een nieuwe komen ^^

is toch niet bij te houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, wie bouwt een nieuwe? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Moet gewoon een nieuwe komen ^^

is toch niet bij te houden :P


Hoezo niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite

kakbout schreef:
Hmm, wie bouwt een nieuwe? :P


https://www.facebook.com/events/4015480 ... 243/files/ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:39 
 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:
Moet gewoon een nieuwe komen ^^

is toch niet bij te houden :P


Hoezo niet?

ga jij ff bijhouden wanneer mensen een foto van zichzelf posten en die erin zetten en checken of members niet meer actief zijn of afbeeldingen niet werken en ze dan weghalen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die een mooi sierlettertype weet voor een tattoo toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wingdings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Comic sans ms
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:52 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Wingdings.


Voor jou kippevleugels natuurlijk wel voor mijn lichaam niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Comic sans ms

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tattoo's zijn niet mooi :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

MT Extra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tattoo's zijn niet mooi :x

:( Ik laat er vrijdag eentje zette, vind je me daarna dan niet meer lief?
Vorige  1 ... 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884, 1885 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic