Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet niet, maar is wel handig. En sowieso om telefoon nummer vragen.

Ik hou er niet van om op marktplaats tickets te kopen :P doe altijd via partyflock als ik ze 2ehands haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oké zal ook eens ff op of kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:30 
 

:bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb:
RAW!!!!!!!!!! LIKE COCAINE STRAIGHT FROM BOLIVIA!!!!!
:bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Foutception Chukkels..
Foutception.

Wablief?

Jij deed het namelijk ook fout. Voor terwijl is een komma niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
:bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb:
RAW!!!!!!!!!! LIKE COCAINE STRAIGHT FROM BOLIVIA!!!!!
:bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb: :bomb: :bomb: :evil: :bomb:

Rock the nation?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:41 
 

nee ... Wapens Te Huur - Bolivia
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nee ... Pistolen Te Huur - Bolivia


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
KSwoosh schreef:
nee ... Pipa's Te Huur - Bolivia

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
KSwoosh schreef:
nee ... Geweren Te Huur - Bolivia


:whistle:


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
KSwoosh schreef:
nee ... guns Te Huur - Bolivia


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die verkopen voorlopig niks meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Foutception Chukkels..
Foutception.

Wablief?

Jij deed het namelijk ook fout. Voor terwijl is een komma niet nodig.

And again you're wrong. De komma staat daar precies op de juiste plaats en zorgt ervoor dat de hoofdzin aan de bijzin wordt verbonden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon hier kijken joh

http://www.pipashop.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren in 1979 heeft Sony de eerste Walkman geïntroduceerd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
And again you're wrong. De komma staat daar precies op de juiste plaats en zorgt ervoor dat de hoofdzin aan de bijzin wordt verbonden. :)
True, maar ik ben wel benieuwd wat ik in jouw ogen fout neer zet dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Elite

Sta weer erg mooi op de aftermovie van intents dag 2. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Sta weer erg mooi op de aftermovie van intents dag 2. :lol:

Je staat bij de house toch?? :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Sta weer erg mooi op de aftermovie van intents dag 2. :lol:

Je staat bij de house toch?? :nono: :nono:


Nee? Bij happy hardcore je vind me sws niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nee? Bij happy hardcore je vind me sws niet. :lol:

Oh jawel. 3:33 ;)
Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Nee? Bij happy hardcore je vind me sws niet. :lol:

Op de main laatste uurtje of in de tent, want in de tent werd GEEN happy hardcore gedraaid AF, schaam je :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Nee? Bij happy hardcore je vind me sws niet. :lol:

Op de main laatste uurtje of in de tent, want in de tent werd GEEN happy hardcore gedraaid AF, schaam je :list: :list:


Waar denk jij dan dat ik sta he :lol: ik sta echt niet voor 1.38 hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Waar denk jij dan dat ik sta he :lol: ik sta echt niet voor 1.38 hoor?

Ik dacht je 2x gezien te hebben vooraan bij de House, maar die zal wel op je lijken dan :whistle: :x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:59 
 

pecola-tje schreef:
Onthafloorx schreef:
Nee? Bij happy hardcore je vind me sws niet. :lol:

Oh jawel. 3:33 ;)
Toch?

hahaha idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:22 
 

Trusten... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Trusten... :sleep:

Trusten, morgen weer werken :(
Vorige  1 ... 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic