Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1877, 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:45 
 

Rough Family.... gwhat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Gigantisch moe en morgen om 6 uur eruit :/ Toch moet ik nog wat series kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Black Sunrise schreef:
Goedemiddag :)
Of naja, niet zo'n goede, want heb barstende koppijn omdat ik m'n oordoppen vergeten was :cry: :cry:


Valt me nu pas op dat je mij quote in je bottomtext :loving:

Het is grappig dat je zin in het onderschrift niet eens klopt. Die komma hoeft daar helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Kutspanje... This makes me a sad panda :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Het is grappig dat je zin in het onderschrift niet eens klopt. Die komma hoeft daar helemaal niet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Het is grappig dat je zin in het onderschrift niet eens klopt. Die komma hoeft daar helemaal niet.

Afbeelding

Dat tuinhekje, want dan hoeft hij in ieder geval niks van de commentator aan te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dat tuinhekje, want dan hoeft hij in ieder geval niks van de commentator aan te nemen.

Je bent gewoon jaloers dat ik geen onderschrift meer heb met een quote van jou :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:55 
 

Dakpan schreef:
Pech voor degene die L N als initialen hebben.


Je zou maar anne-floor heten.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Je zou maar anne-floor heten.... :x


Begin je weer? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:24 
 

Nee, ik baseeer dat op de die foto.

dan zou ze HeadHunterz heten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Je zou maar anne-floor heten.... :x



:lol: hoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 01:23 
 

Is daar mis mee dan biscuit?

Zo zoek je het ook wel op eh.... laat dat meisje toch met rust ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
D-Nemacyst schreef:
Black Sunrise schreef:
Goedemiddag :)
Of naja, niet zo'n goede, want heb barstende koppijn omdat ik m'n oordoppen vergeten was :cry: :cry:


Valt me nu pas op dat je mij quote in je bottomtext :loving:

Het is grappig dat je zin in het onderschrift niet eens klopt. Die komma hoeft daar helemaal niet.

Het grappigste is nog dat jij iemand erop wijst dat zijn zin niet klopt, terwijl jij diegene er op een foute wijze op attendeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 09:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Morgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foutception Chukkels..
Foutception.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 10:20 
 

kaboem schreef:
Is daar mis mee dan biscuit?

Zo zoek je het ook wel op eh.... laat dat meisje toch met rust ;).


helemaal niks mis mee edele heer.
Ik trek enkele conclusies over een naam.
Dan zou uw cliƫnte een incorrecte artiestennaam aannemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen,

raad de melodie is dicht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:37 
 

Het jaar 1978 is een jaartal volgens de christelijke jaartelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:11 
 

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Foutception Chukkels..
Foutception.

Wablief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Hoi

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen,

raad de melodie is dicht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:21 
 

jordifcg schreef:
teupie schreef:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen,

raad de melodie is dicht :(

goh, wat een verassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi vriendjes

Ik dacht laat ik ook maar een keer weer wat posten xd
Maar ik heb ff een vraagje :)

Als ik E-tickets via marktplaaats koop moet die andere dan ook een kopie oid van zijn id kaart meesturen?
Vorige  1 ... 1877, 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic