Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Nieuw Theracords shirt besteld ^^


Dat moest ik nog doen ja! Danku voor de reminder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Groupies :') :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb in mijn vroege, onwetende jaren nog eens een NC-shirt gekocht :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik heb in mijn vroege, onwetende jaren nog eens een NC-shirt gekocht :x .

Zeg wat je wil, maar NC is gewoon vet :)

Ik heb eigenlijk nog nooit iets artiest of label gerelateerd gekocht mbt kleding.. Behalve een PRSPCT shirt omdat die gewoon fucking vet is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ging ook niet om NC, maar om het groupie-shirtje :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog 10 minuten en dan zit mijn stage erop :yay: :yay: :yay: :yay:

Dan 2 maanden vakantie :yay: :yay: :yay: :clap: :clap: :clap: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik heb in mijn vroege, onwetende jaren nog eens een NC-shirt gekocht :x .


Ik heb een Music Made Addict vest :cool:
Want ik vind dat gewoon een goede track
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Nieuw Theracords shirt besteld ^^

Ik ook, de vaatdoek die ik nu had was aan vervanging toe :lol: :lol:
Grapje haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Firetrap schreef:
Ik heb in mijn vroege, onwetende jaren nog eens een NC-shirt gekocht :x .


Ik heb een Music Made Addict vest :cool:
Want ik vind dat gewoon een goede track


Ik heb ook nog een MMA-Shirt :P , en een RAW-style shirtje van mr. Rawstyle Zatox :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Als er een deetox shirt uitkomt weet ik wie er 3 pallets van bestelt :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had ook gezien dat hij een jointje rookte :D
vond het wel grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie toch echt een sigaret en geen joint. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Als er een deetox shirt uitkomt weet ik wie er 3 pallets van bestelt :D :P


Is er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik al
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 21:15 
 

Wout1997 schreef:
Als er een deetox shirt uitkomt weet ik wie er 3 pallets van bestelt :D :P

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb een Music Made Addict shirt :cool:
Want ik vind dat gewoon een goede track
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overplayed zijn betekent niet dat een track slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe HC set gemaakt voor de liefhebbers :)
Link
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
HS set gemaakt voor de liefhebbers :)
Link
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Ik had ook gezien dat hij een jointje rookte :D
vond het wel grappig :P


Wat een belhamel! Dat mag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 08:17 
 

Olijfboompje schreef:
Overplayed zijn betekent niet dat een track slecht is.

maar wel dat mensen em zat kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:02 
 
Hardtraxx Elite

Dat sommige mensen op dit forum bepaalde dingen wel kunnen doen, die een 'gewoon' lid niet kan. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Dat sommige mensen op dit forum bepaalde dingen wel kunnen doen, die een 'gewoon' lid niet kan. :list:

Dat noemen ze "Moderators" :P

Nee vertel, wat zit je dwars?
Vorige  1 ... 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic