Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:34 
 

Onthafloorx schreef:
Dat sommige mensen op dit forum bepaalde dingen wel kunnen doen, die een 'gewoon' lid niet kan. :list:

zoals?
Please tell me more?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:43 
 

Gisteren gaf Netsky een gratis live optreden is de stad vlak bij ons. Man dat is pas live :love:
Hij zelf bespeelde zo'n 'gitaarkeyboard' en nog iets anders wat ik niet kende, er was een drummer, en nog iemand die wat deed (weet ik veel wat) en 2 zangeressen en een mc... Zie ik geen Hardstyle act doen... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Gisteren gaf Netsky een gratis live optreden is de stad vlak bij ons. Man dat is pas live :love:
Hij zelf bespeelde zo'n 'gitaarkeyboard' en nog iets anders wat ik niet kende, er was een drummer, en nog iemand die wat deed (weet ik veel wat) en 2 zangeressen en een mc... Zie ik geen Hardstyle act doen... :D

Klinkt heel vet ja, zeker het woord gratis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:03 
 

Pff, ik design me echt de pleuris de laatste dagen... echt niet leuk meer wat er nog moet gebeuren (en je als enige echt actief bezig bent met alles)
Maar goed, ik wil door met opleiding dus ik ga maar alles maken dan, mogen ze profiteren zolang ze nog kunnen.


Vanavond gelukkig naar WISH
Biscuit, zie ik je daar mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:16 
 

Chris Two schreef:
Pff, ik design me echt de pleuris de laatste dagen... echt niet leuk meer wat er nog moet gebeuren (en je als enige echt actief bezig bent met alles)
Maar goed, ik wil door met opleiding dus ik ga maar alles maken dan, mogen ze profiteren zolang ze nog kunnen.


Vanavond gelukkig naar WISH
Biscuit, zie ik je daar mss?

ja denk het wel. Is een optie die ik in ogen neem om te overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Overplayed zijn betekent niet dat een track slecht is.

maar wel dat mensen em zat kunnen zijn :P

Dat zit meestal verwerkt in het feit dat mensen hem ''overplayed'' vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej ik ben ook vet coele veteraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Jeej ik ben ook vet coele veteraan :P

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:17 
 

Chris Two schreef:


Vanavond gelukkig naar WISH
Biscuit, zie ik je daar mss?




Chris Two schreef:
MODS en JOR-D

Kan er een regel op dit topic gezet worden dat je als je iets post alleen URL mag posten ipv pics?
Mits het feest al aan de gang is / geweest is?

Het is bijzonder storend dat er automatisch foto's gepost worden ook al kom je bijv voor defqon je toch wish ziet (om voorbeeld te noemen)



deze reactie was trouwens na het posten van een WISH foto


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Middag.

Krijg net te horen dat Last World niet doorgaat voor mij, nu pas Decibel tot het volgende feestje, en dat is ook nog lang niet zeker, en ik zat al in een dipje :mad: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:35 
 

Ritsurt schreef:
Middag.

Krijg net te horen dat Last World niet doorgaat voor mij, nu pas Decibel tot het volgende feestje, en dat is ook nog lang niet zeker, en ik zat al in een dipje :mad: :(


Minder gebruiken ! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict

Ik zat er juist over te denken om Last World nuchter te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Ritsurt schreef:
Middag.

Krijg net te horen dat Last World niet doorgaat voor mij, nu pas Decibel tot het volgende feestje, en dat is ook nog lang niet zeker, en ik zat al in een dipje :mad: :(


Komt als geroepen :lol: :clap:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:15 
 

Kaboem, ik zie jou link niet.
Ik ben uitgenodigd tot rondleiding... foto's meteen plaatsen is voor andere storend, niet voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals gewoonlijk verveel ik me in de vakantie dus hier een leuk liedje, gebouwd met Audacity. :P

en ja, ik pluk kapucijners
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Zoals gewoonlijk verveel ik me in de vakantie dus hier een leuk liedje, gebouwd met Audacity. :P

en ja, ik pluk kapucijners

Hahahaha hij is echt enorm baas :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHA :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

één, twee, inductieplatenfabrikant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zelfs Lyst begint te trollen nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik troll niet, wil alleen dit genre een handje helpen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
één, twee, inductieplatenfabrikant xd

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wootum schreef:
HAHAHAHAHA :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakbout, eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is normaal toch?


Hoe laat wil jij vrijdag trouwens vertrekken (op t station zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vakantie :beer:
Vorige  1 ... 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic