zoals?wrote:Dat sommige mensen op dit forum bepaalde dingen wel kunnen doen, die een 'gewoon' lid niet kan.
Please tell me more?
zoals?wrote:Dat sommige mensen op dit forum bepaalde dingen wel kunnen doen, die een 'gewoon' lid niet kan.
Klinkt heel vet ja, zeker het woord gratiswrote:Gisteren gaf Netsky een gratis live optreden is de stad vlak bij ons. Man dat is pas live![]()
Hij zelf bespeelde zo'n 'gitaarkeyboard' en nog iets anders wat ik niet kende, er was een drummer, en nog iemand die wat deed (weet ik veel wat) en 2 zangeressen en een mc... Zie ik geen Hardstyle act doen...
ja denk het wel. Is een optie die ik in ogen neem om te overwegen.wrote:Pff, ik design me echt de pleuris de laatste dagen... echt niet leuk meer wat er nog moet gebeuren (en je als enige echt actief bezig bent met alles)
Maar goed, ik wil door met opleiding dus ik ga maar alles maken dan, mogen ze profiteren zolang ze nog kunnen.
Vanavond gelukkig naar WISH
Biscuit, zie ik je daar mss?
Dat zit meestal verwerkt in het feit dat mensen hem ''overplayed'' vinden.wrote:maar wel dat mensen em zat kunnen zijnwrote:Overplayed zijn betekent niet dat een track slecht is.
wrote:
Vanavond gelukkig naar WISH
Biscuit, zie ik je daar mss?
wrote: MODS en JOR-D
Kan er een regel op dit topic gezet worden dat je als je iets post alleen URL mag posten ipv pics?
Mits het feest al aan de gang is / geweest is?
Het is bijzonder storend dat er automatisch foto's gepost worden ook al kom je bijv voor defqon je toch wish ziet (om voorbeeld te noemen)
Minder gebruiken !wrote:Middag.
Krijg net te horen dat Last World niet doorgaat voor mij, nu pas Decibel tot het volgende feestje, en dat is ook nog lang niet zeker, en ik zat al in een dipje![]()
wrote:Middag.
Krijg net te horen dat Last World niet doorgaat voor mij, nu pas Decibel tot het volgende feestje, en dat is ook nog lang niet zeker, en ik zat al in een dipje![]()

Hahahaha hij is echt enorm baaswrote:Zoals gewoonlijk verveel ik me in de vakantie dus hier een leuk liedje, gebouwd met Audacity.![]()
View on SoundCloud
en ja, ik pluk kapucijners
wrote:één, twee, inductieplatenfabrikant