Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:40 
 

I just troll everyone here :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen op een barbecue van de Ondernemersvereniging bediening doen, maar wel een aantal fikse bloedblaren, spierpijn en moeheid van Defqon. En m'n ouders komen ook nog eens naar die barbecue xd. En tis m'n eerste werkdag bij die zaak :P. Wish me luck :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
I just troll everyone here :P


You are so funny :P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wish me luck :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een heerlijk weertje hebben we gehad op defqon, en wat gruwelijk kut is het nu weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:34 
 

urbandesigner schreef:
Zometeen op een barbecue van de Ondernemersvereniging bediening doen, maar wel een aantal fikse bloedblaren, spierpijn en moeheid van Defqon. En m'n ouders komen ook nog eens naar die barbecue xd. En tis m'n eerste werkdag bij die zaak :P. Wish me luck :lol:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:37 
 

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:
biscuit schreef:
I just troll everyone here :P


You are so funny :P :P :P :P :P


:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:39 
 
Hardtraxx Addict

Wat een zaad plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/225511:Virt ... Party.html
Mijn 1e keer dat ik voor publiek early hardstyle ga draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:27 
 

zo, tot 23 july van dat werk af... pff, wat een dag en wat veel orders vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:33 
 

hdhessel schreef:
https://partyflock.nl/party/225511:Virtual_Noizer_s_Birthday_Party.html
Mijn 1e keer dat ik voor publiek early hardstyle ga draaien :drool:

Have fun... misschien dat ik Mitchel wel een gloedjenieuwe hoofdtelefoon doe... als ie er een nodig heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:35 
 

Chris Two schreef:
zo, tot 23 july van dat werk af... pff, wat een dag en wat veel orders vandaag.


Fijne en rustig vakantie Rob!.

Jij kwam zaterdag ook toch? had je trouwens met Bjorn Berkers of Bjorn Smits gepraat? :P
ik weet t ff niet meer. volgens mij Berkers toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:56 
 

biscuit schreef:
Chris Two schreef:
zo, tot 23 july van dat werk af... pff, wat een dag en wat veel orders vandaag.


Fijne en rustig vakantie Rob!.

Jij kwam zaterdag ook toch? had je trouwens met Bjorn Berkers of Bjorn Smits gepraat? :P
ik weet t ff niet meer. volgens mij Berkers toch?


Helaas nog geen vakantie, nog 2 weken school :(
Ik kom woensdag en dus ook zaterdag.. en Berkers idd... die gast met die tuningauto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:59 
 

Nice! :D tot dan Rob!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Ben je klaar voor de nieuwe poep? want wij brengen de nieuwe poep!
- Alpha Twins & Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 02:21 
 

Mario Balotelli de besteeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 09:30 
 
Hardtraxx Elite

Goeiemorgehh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werken ging gewoon goed gisteravond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. ^^

Vandaag weer een lekker dagje leren. Hopelijk voor de laatste keer dit schooljaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe gaat het met suicide thuesday defqon bezoekers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
hoe gaat het met suicide thuesday defqon bezoekers?

prima gewoon bijpakken heb je nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is volgens mij wel een leuk lijstje voor een Wish Warmingup?

01. Temple One ft. Neev Kennedy vs Tom Fall - Love the Fear (Star Driver's Hardstyle Mashup)
02. Jajox - Be Reborn
03. Frequencerz - No Escape (Alcatraz Anthem 2012 - P-Stylez Edit)
04. Hard Driver - In The Dark
05. The Vision - Greatness
06. Tartaros & Juized - The Dungeon (The Magic Show Anthem)
07. The Machine & Mind Controller ft. Evrae Altana - The Dead Walk
08. Adaro ft. Mc Renegade - The House of Wax (Bootleg)
09. Axe & P-Stylez - B-Front Mash!
10. The Machine & Ryfle - Trashin
11. Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Raw Edit)
12. Kodex & Chris One - Predatory Instinct
13. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
14. Chain Reaction - Lellebel
15. Phuture Noize - Sleep (Phrantic Remix)
16. D-Clear ft. Josh & Wesz - Mindgame (Original Mix)
17. Digital Punk & Profyler - Loose Control
18. DJ Thera - Therafied
19. The Machine ft. Kodex - Difficult
20. Solutio & The I's ft. Arboza - The Cry
21. Arboza - We Arise (Old Version)
22. Donkey Rollers - Voice of Conscience
23. Axe & P-Stylez - Immortal Explorers of the Goddamn Forsaken Box (Mashup)
24. Degos & Re-Done - Lomperkennie
25. Zany Mts. The Beholder - Who Wants This
26. Lowroller - Dark Brown Eyes
27. Tymon & Ophidian - The One
28. Art of Fighters - Oh My Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuw Theracords shirt besteld ^^
Vorige  1 ... 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic