Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey ik heb net gegeten joh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:52 
 

Parvuz schreef:
Wel hete chick, ze zweet het uit.



Ze is zeiknat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Omg, kill it before it lays eggs...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:04 
 

http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431 ... hier_.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431/6d1c4b58/ik_heb_het_super_naar_m_n_zin_hier_.html

Zo grappig is dit niet boemmie. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:14 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431/6d1c4b58/ik_heb_het_super_naar_m_n_zin_hier_.html

Zo grappig is dit niet boemmie. :yes:



heb ik ook niet gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was ik.

Kan er wel om lachen. Lijkt net een gifje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:17 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431/6d1c4b58/ik_heb_het_super_naar_m_n_zin_hier_.html

Zo grappig is dit niet boemmie. :yes:

jawel xd
rare buitenlanders ook altijd, ze snappen er nog steeds niks van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een wijze woorden spreekt die 'kipburger' op dumpert zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wel hete chick, ze zweet het uit.


Consumentenbond schreef:
Deze deodorant voldoet niet aan de eisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431/6d1c4b58/ik_heb_het_super_naar_m_n_zin_hier_.html

Zo grappig is dit niet boemmie. :yes:



heb ik ook niet gezegd


Op een of andere manier moet ze je weer hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran


EPIC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:05 
 

Onthafloorx schreef:
kaboem schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2195431/6d1c4b58/ik_heb_het_super_naar_m_n_zin_hier_.html

Zo grappig is dit niet boemmie. :yes:

MUAAAHAHAHAHH _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Firetrap schreef:
Dat soort momenten heeft iedereen weleens :P

Heb jij wel eens zo'n mail gehad? :P Ze weet niet eens wie ik ben haha. Ze heeft mn mail adres van het gastenboek op de dieka site ofzo haha.

Maar dat meisje is echt te guur gewoon haha. Zweet vlekken onder de oksels waar je alleen onder begeleiding in mag snorkelen. Al wil niemand dat natuurlijk.


Nee maar gewoon opeens meisjes die je toevoegen op van alles en nog wat en waar je geen idee van hebt waarvan je ze kent. Zo had ik eens een 1e jaars meisje op de middelbare 4e jaar die verliefd op me was terwijl ik het mens nooit gezien had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 07:37 
 

Pffff, pangaar... echt kut geslapen vannacht.
Gelukkig laatste keer op maandag werken voorlopig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 08:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goedemorgen. Net terug van ruim drie kwartier hardlopen. Heerlijk zo in de vroege morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:

Dat is nog eens een leuk kado :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:28 
 

Black Sunrise schreef:
Nightbreaker schreef:
Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:

Dat is nog eens een leuk kado :thumbsup:

meer kreeg je niet? Werd je niet wakker gemaakt door haar ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:
Nightbreaker schreef:
Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:

Dat is nog eens een leuk kado :thumbsup:

meer kreeg je niet? Werd je niet wakker gemaakt door haar ? :huh:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:
Nightbreaker schreef:
Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:

Dat is nog eens een leuk kado :thumbsup:

meer kreeg je niet? Werd je niet wakker gemaakt door haar ? :huh:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Black Sunrise schreef:
Nightbreaker schreef:
Kaartje voor Q-Base van mn vriendin gekregen voor mn verjaardag vandaag :worship:

Dat is nog eens een leuk kado :thumbsup:

meer kreeg je niet? Werd je niet wakker gemaakt door haar ? :huh:



Ze kwam even ontbijt halen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:55 
 

Biscuit gaat altijd weer te ver he
Vorige  1 ... 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic