Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:22 
 

Dinsdag kan C2 niet meer tegen grapjes he :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na maanden van gekut eindelijk de vakantie geboekt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Bleh plots opeens heel mijn stem kwijt en vanavond een verjaardag >.<

Oorzaak drank


Geen oorzaak drank :/ gister maar anderhalf uur in de stad geweest, 5 biertjes ofzo. Dus daar kan het niet aan liggen. Het begon ook al toen ik de stad inkwam, toen ik thuiskwam ging het nog maar sinds vanochtend kan ik alleen nog maar fluisteren. En aangezien fluisteren ervoor zorgt dat het alleen maar erger en langer wordt kan ik helemaal niks meer zeggen.


Haha sorry ik las ff dat je een hele verjaardag kwijt was uit je geheugen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

10 dagen Rhodos stad met daarvoor een citytrip naar Madrid. Wilden eigelijk naar Mallorca gaan maar daar was zoals verwacht alles al vol geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:40 
 

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
Waaaauw, fijn dat jij altijd die beelden voor je ziet hoe ik stoer sta te doen dat ik er niet ben geweest en toch een boekje heb!
Waaauw, echt gaaf... :clap:

Je weet dat ik je maar een beetje plaag :loving: :loving:
Kijken of je nog een beetje tegen een grapje kunt deze zondag :D


pff, vandaag echt totaal niet. Ben stront chagerijnig en heb koppijn als een malle..
katersch :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg me een raar mailtje vanochtend haha.
Citaat:
Hoi niek je zult mij vast niet kennen maar ik kom uit rijssen en ben nog wel eens in dieka aanwezig maar ik dacht stuur even een mail maar waar kom jij vandaan en hoe oud ben je ik ben 24 jaar mail je mij terug groetjes ......

Okeeeeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Emre probeert ook echt alles om weer op HT te mogen he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wie is emre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:20 
 

chicken schreef:
Wie is emre?

Wie is niet emre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Wie is emre?

Is denk ik nog voor jou tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, zegt ze, kijk maar even op de site van Bill daar staat wel een foto van mij, dan weet je wie er mailde.
Dus zij precies zeggen welke foto.

Mijn reactie was iets in de trend van: :huh: .. :oh: .... :lol: .... :sick: .... :lol:

Laat ik het netjes zeggen, niet mijn type.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dat soort momenten heeft iedereen weleens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
chicken schreef:
Wie is emre?

Is denk ik nog voor jou tijd :P


Was laatst ook nog op HT volgens mij. (voor een klein moment)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dat soort momenten heeft iedereen weleens :P

Heb jij wel eens zo'n mail gehad? :P Ze weet niet eens wie ik ben haha. Ze heeft mn mail adres van het gastenboek op de dieka site ofzo haha.

Maar dat meisje is echt te guur gewoon haha. Zweet vlekken onder de oksels waar je alleen onder begeleiding in mag snorkelen. Al wil niemand dat natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:21 
 

pics or... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zweet vlekken onder de oksels waar je alleen onder begeleiding in mag snorkelen. Al wil niemand dat natuurlijk.

whahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Die linker. :lol:
Je mag iemand niet uitlachen om haar voorkomen haha maar dit slaat wel alles. Waarom stuurt die mij een mailtje? Ze weet niet eens wie ik ben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Whahahahaha :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Die middelste is dan wel weer geyl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand loopt mij te trollen jongen, kan niet anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:40 
 

Omg, kill it before it lays eggs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Kan me inderdaad niet voorstellen dat iemand je naar zo'n foto zou verwijzen. Of dit moet één van haar betere foto's zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel hete chick, ze zweet het uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Wel hete chick, ze zweet het uit.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik kijk ook een keer in dit topic en dan zie je gelijk zo'n smakelijke foto :whistle:
Vorige  1 ... 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic