Morgen, zometeen busje richting Defqon. See You There
!
Goedemorgen Hardtraxx, net wakker.
Zo op weg naar de onheil
Me to!wrote:Morgen, zometeen busje richting Defqon. See You There![]()
!
wrote:Zo. na een ongelooflijke tyfusnacht qua slaap.. Is het dan eindelijk zo ver![]()
![]()
zonnetje schijnt inmiddels hier.. Nog wel wat wolkjes, maar die gaan vanzelf weg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig, kom in de shout!wrote:Iedereen met z'n Defqon, zal ik hier wel achter m'n pc zitten vandaag.
Ooooh ben zo blij dat jullie het met me eens zijn! Mijn dag kan niet meer stuk!wrote:jaaaaaaaaawrote:Mijn avatar is wel mega schattig he?![]()
en meisjescriminaliteit!wrote:Dat jij het woord 'volwassenheid' in je mond durft te nemen zeg, met je komkommers en inductieplaten ....
Dat was ik.wrote:en meisjescriminaliteit!wrote:Dat jij het woord 'volwassenheid' in je mond durft te nemen zeg, met je komkommers en inductieplaten ....
Oorzaak drankwrote:Bleh plots opeens heel mijn stem kwijt en vanavond een verjaardag
WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangenwrote:en opstap nog boekje defqon gescoord
Hahahahwrote:WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangenwrote:en opstap nog boekje defqon gescoord![]()
![]()
View on YouTubewrote:WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangenwrote:en opstap nog boekje defqon gescoord![]()
![]()
Waaaauw, fijn dat jij altijd die beelden voor je ziet hoe ik stoer sta te doen dat ik er niet ben geweest en toch een boekje heb!wrote:WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangenwrote:en opstap nog boekje defqon gescoord![]()
![]()
Je weet dat ik je maar een beetje plaagwrote:Waaaauw, fijn dat jij altijd die beelden voor je ziet hoe ik stoer sta te doen dat ik er niet ben geweest en toch een boekje heb!
Waaauw, echt gaaf...![]()