Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 06:34 
 
Hardtraxx Addict

Morgen, zometeen busje richting Defqon. See You There :yay: :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 07:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

I al here to wake you up!

Goedemorgen Hardtraxx, net wakker.
Zo op weg naar de onheil :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Morgen, zometeen busje richting Defqon. See You There :yay: :) !


Me to! :yay:
Zwaar veel zin in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :) Veel plezier op DQ, zo te zien is het weer wel beter vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. na een ongelooflijke tyfusnacht qua slaap.. Is het dan eindelijk zo ver :yay: :yay: :yay: zonnetje schijnt inmiddels hier.. Nog wel wat wolkjes, maar die gaan vanzelf weg! :whistle: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :worship: :worship: :worship: :worship: :corn: :corn: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :love: :love: :love: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :)


(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 10:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Zo. na een ongelooflijke tyfusnacht qua slaap.. Is het dan eindelijk zo ver :yay: :yay: :yay: zonnetje schijnt inmiddels hier.. Nog wel wat wolkjes, maar die gaan vanzelf weg! :whistle: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :worship: :worship: :worship: :worship: :corn: :corn: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :love: :love: :love: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :)


(L)

:aww: :aww: :yay: :x :/ :yawn: :yawn: :yay: -.- :x :$ :$ :cool: :bomb: :whistle: :kiss: :slow: :aww: :thumbdown: :slow: :) ^^ :P :P ;) :D :loving: :loving: :yay: :clap: :clap: :clap: :surrender: :kiss: :kiss: :evil: (L) :bomb: :bomb: :oh: -.- :whistle: :nono: :nono: :kiss: :beer: :surrender: :worship: :sleep: :corn: :sleep: :sleep: :love: :love: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 12:02 
 
Hardtraxx Elite

Iedereen met z'n Defqon, zal ik hier wel achter m'n pc zitten vandaag. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Iedereen met z'n Defqon, zal ik hier wel achter m'n pc zitten vandaag. :thumbdown:

Gezellig, kom in de shout! :D

als ik tenminste niet zit te leren voor die kuttentamens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn avatar is wel mega schattig he? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:14 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite

http://partyflock.nl/photo/716794:Maste ... dcore.html Serieus, dat hele album. :lol: Allemaal van die ringen door hun neus. Teveel cocaïne gesnoven allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mandy schreef:
The Indicator schreef:
Mijn avatar is wel mega schattig he? (L)


jaaaaaaaaa :loving: :loving:


Ooooh ben zo blij dat jullie het met me eens zijn! Mijn dag kan niet meer stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dat jij het woord 'volwassenheid' in je mond durft te nemen zeg, met je komkommers en inductieplaten ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet alles zo serieus nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dat jij het woord 'volwassenheid' in je mond durft te nemen zeg, met je komkommers en inductieplaten ....

en meisjescriminaliteit!


perfectie! :loving: :loving: :loving: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 05:05 
 

Leuk avondje gehad zo... personeels BBQ en opstap nog boekje defqon gescoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 09:30 
 
Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
Firetrap schreef:
Dat jij het woord 'volwassenheid' in je mond durft te nemen zeg, met je komkommers en inductieplaten ....

en meisjescriminaliteit!

Dat was ik. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry kip! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Bleh plots opeens heel mijn stem kwijt en vanavond een verjaardag >.<

Oorzaak drank
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
en opstap nog boekje defqon gescoord

WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangen :cool: :cool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
en opstap nog boekje defqon gescoord

WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangen :cool: :cool: :P


Hahahah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
en opstap nog boekje defqon gescoord

WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangen :cool: :cool: :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:54 
 

Black Sunrise schreef:
Chris Two schreef:
en opstap nog boekje defqon gescoord

WAAAUUUWW, nu kun je net doen alsof je op Defqon was om de stoere boy uit te hangen :cool: :cool: :P

Waaaauw, fijn dat jij altijd die beelden voor je ziet hoe ik stoer sta te doen dat ik er niet ben geweest en toch een boekje heb!
Waaauw, echt gaaf... :clap:

Wel dik krantje man... pff, leuk leesvoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Waaaauw, fijn dat jij altijd die beelden voor je ziet hoe ik stoer sta te doen dat ik er niet ben geweest en toch een boekje heb!
Waaauw, echt gaaf... :clap:

Je weet dat ik je maar een beetje plaag :loving: :loving:
Kijken of je nog een beetje tegen een grapje kunt deze zondag :D
Vorige  1 ... 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic