dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?
Werk-ception...
klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Meer mensen die er last van hebben?
Je word dan toch ook duizelig enzo? mijn moeder heeft er best vaak last van 3x per maand wat dus wel erg veel is. Je kan het niet verhelpen maar als er ook duizeligheid ontstaat moet je gaan zitten. Als je niet kan zitten moet je je ergens aan vasthouden (boom, muur etc.)
Je hebt er wel een of andere medicatie voor volgens mij maar dan moet je naar de huisarts. (laatste weet ik niet zeker)
dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?
Werk-ception...
klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!