Leef jij ook nog? 
dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?
Werk-ception...
klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.wrote:dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?
Werk-ception...
Goed wrijvenwrote:Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
View on YouTube
Meer mensen die er last van hebben?
Je word dan toch ook duizelig enzo?wrote:Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
View on YouTube
Dat werkt niet idd.wrote:klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.wrote:dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?
Werk-ception...
Lelijk en duur.wrote:Voor de mensen die hun schijt niet op kunnen houden op defqon.1: http://store.q-dance.nl/en/specials-79/
View on YouTubewrote:Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Let maar op. Straks beweert ze nog dat op Havo zit.wrote:Volgens mij ben jij nooit naar je Nederlands lessen geweest..wrote:Zou dagje moeten werken op school bellen ze af kom je dan voor uit je bed. En het lulligste is nog dat ik ander werk ervoor af zei.. Damn
Eieren kweken?wrote:Hier ga ik even voor zitten.
Zeker doen en ja ik heb havo.wrote:Hier ga ik even voor zitten.
wrote:View on YouTubewrote:Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!
Dat is correct ja, voor 5,50 af te halen bij de plaatselijke chineeswrote:havo is toch chinese kip in tomatensaus?