Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Leef jij ook nog? :)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:28 
 

dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?

Werk-ception...
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?

Werk-ception...


klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!



Meer mensen die er last van hebben?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!



Meer mensen die er last van hebben?


Goed wrijven :P
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!



Meer mensen die er last van hebben?


Je word dan toch ook duizelig enzo?
mijn moeder heeft er best vaak last van 3x per maand wat dus wel erg veel is.
Je kan het niet verhelpen maar als er ook duizeligheid ontstaat moet je gaan zitten.
Als je niet kan zitten moet je je ergens aan vasthouden (boom, muur etc.)

Je hebt er wel een of andere medicatie voor volgens mij maar dan moet je naar de huisarts.
(laatste weet ik niet zeker)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Chris Two schreef:
dus je ging werken maar dat werken gaat niet door en daarvoor heb je het werken afgezegd?

Werk-ception...


klopt heb verschillende baantjes. Gister werd op mijn normale werk gevraagd of ik morgen kon, maar omdat ik al op school zou werken zei ik dat dus af. Had dus eigenlijk wel kunnen werken bij mijn normale werk, maar dat is nu niet meer nodig.

Dat werkt niet idd.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Weeekend, Defqon.1 tijd :cool: :yay:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over een uurtje weg van stage, vandaag de laatste dag en morgen Defqon! :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 14:07 
 

YEEEAAAH Weekend..

maar thuis toch vrolijk verder photoshoppen en indesignen
is eigenlijk nog best leuk ook :D
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vakantieeeee! :cool:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die hun schijt niet op kunnen houden op defqon.1: http://store.q-dance.nl/en/specials-79/
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

kakbout schreef:
Voor de mensen die hun schijt niet op kunnen houden op defqon.1: http://store.q-dance.nl/en/specials-79/

Lelijk en duur. :sick:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!



Meer mensen die er last van hebben?




xd
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:29 
 

Socializerz schreef:
Onthafloorx schreef:
Zou dagje moeten werken op school bellen ze af kom je dan voor uit je bed. En het lulligste is nog dat ik ander werk ervoor af zei.. Damn

Volgens mij ben jij nooit naar je Nederlands lessen geweest..

Let maar op. Straks beweert ze nog dat op Havo zit.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ga ik even voor zitten. :corn:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 17:37 
 

chicken schreef:
Hier ga ik even voor zitten. :corn:

Eieren kweken?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Hier ga ik even voor zitten. :corn:


Zeker doen en ja ik heb havo.
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

havo is toch chinese kip in tomatensaus?
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 21:20 
 

Hoofdcoach schreef:
p-stylez schreef:
Ik heb dit dus gisteren gehad.. 2e x in een week, ik denk wtf gebeurd er.. eerste keer toen ik het kreeg was ik dronken dus dacht dat het met de alcohol te maken had. Maar nu dacht ik echt dat ik hersenbloeding ofzo kreeg.. Maar het is een vrij normaal verschijnsel, maar het is wel super vaag!



Meer mensen die er last van hebben?




xd

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sylenth 1: Thank you for using this demo

Ik: Thank you for fucking up al my tracks!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
havo is toch chinese kip in tomatensaus?


Dat is correct ja, voor 5,50 af te halen bij de plaatselijke chinees
Bericht Geplaatst op 22 jun 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Afgezien van wat missende punten en hoofdletters vind ik haar zinnen prima te lezen. ;) Heb wel erger gezien hier.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 00:20 
 
Hardtraxxer

Net kaartje defqon gekocht! hoppaaa :D
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 04:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

effe 2 uurtjes geslapen en weer wakker, don't know why maar het was op de bank :P bier stond nog voor me :lol:
Vorige  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic