Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de kaart :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Rafael van de Kaart :whistle:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe slecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot Huntelaar en van Persie krijg ik wel voorzetjes en kop ze binnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste is het Albertooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
vriendjes die knuffelen?

Vrienden Die Knuffelen! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:46 
 

Hij komt eraan :loving:

Citaat:
Good news for the Bazzleggerz fans... Heads Will Be Bootleged has been re-constructed. Reqady to be played on saturday... free release on monday? What do you say?


Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Alleen moeten we nou echt de hele tijd naar jou kijken? :x :x ^^

Het hoeft niet, maar mag natuurlijk wel. Jou kennende staat deze dus al onder favorieten :aww: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:43 
 

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
vriendjes die knuffelen?

Vrienden Die Knuffelen! :nono:

Jaja, daar is Yvonne en Luca ook lid van toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij uitleggen wat dat inhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DAT is een aanwijzend voornaamwoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere wijven die scheten laten, zijn dat ook windstoten? xd Kwam ik net tegen op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Realtom schreef:
Alleen moeten we nou echt de hele tijd naar jou kijken? :x :x ^^

Het hoeft niet, maar mag natuurlijk wel. Jou kennende staat deze dus al onder favorieten :aww: :D


Uiteraard! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedenavond Hardtraxxz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Succes @ onze defqon ht'ers ik hoop niet dat het zo tekeer gaat als hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:10 
 

heerlijk weertje om te fietsen
lekker soppen in die schoenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:23 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:12 
 

Hier is het echt 10000% meegevallen. Wat regen en hier een daar een flitsje.

Altijd als er zo'n alarm word afgegeven dan valt het echt reuze mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 22:53 
 
Hardtraxx Addict

Avond

Weekend tas alvast inpakken voor een weekend Defqon :loving: Knetterveel zin in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 00:41 
 

Ben je een film aan het kijken komen de vocals van Who wants This voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 07:31 
 
Hardtraxx Veteran

M'n vingers jeuken om te reageren op Spooky, maar laat ik hem dat genoegen toch maar niet gunnen. Kudt troll :')

Goedemorgen trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs voor Defqon zijn er afhakers. :lol:
"Ja Niek, wil je mijn kaartje verkopen, ik heb geld problemen.. blablabla...". Kom je lekker op tijd achter een dag voor Defqon. En ik zet alleen een berichtje op facebook dat er een kaartje vrij is, voor de rest zoekt hij het zelf maar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 09:16 
 
Hardtraxx Elite

Zou dagje moeten werken op school bellen ze af kom je dan voor uit je bed. En het lulligste is nog dat ik ander werk ervoor af zei.. Damn
Vorige  1 ... 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic