Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Idd :worship: met nadruk op de Achterhoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:23 
 

DTC city jatog
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Gelderland de geakstee!! SINAS! :beer: :beer: :beer: :beer:

Regio Nijmegen :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je op pioneers met mp3 cds draait. Kan je dan op de pioneer aflezen welke track je op het moment draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon Nimma city, niet Nimma en omgeving, gewoon Nimma city nogmaals -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:02 
 
Hardtraxxer

Draidy schreef:
Als je op pioneers met mp3 cds draait. Kan je dan op de pioneer aflezen welke track je op het moment draait?

Zolang de tags in de mp3's goed staan geen probleem dacht ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Gewoon Nimma city, niet Nimma en omgeving, gewoon Nimma city nogmaals -.-

Gewoon na een feest in de matrixx kunnen zeggen: Nou jongens ik ga lekker naar huis fietsen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:19 
 

El Mare schreef:
Dan hopelijk een invasie van Limburgers, Limburgse gezelligheid :cool:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dan hopelijk een invasie van Limburgers, Limburgse gezelligheid :cool:

Als André Rieu maar thuis blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:35 
 

Wie? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Wie? :huh:


André rieu, je kan toch lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:26 
 

El Mare schreef:
Gewoon Nimma city, niet Nimma en omgeving, gewoon Nimma city nogmaals -.-

NMGN NMGN NMGN ZUIPE BIJ MOENEN EN BIJ CAMALOT :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Wie? :huh:

En jij bent een Limburger. Schaam je! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laat de zomer maar beginnen :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
El Mare schreef:
Gewoon Nimma city, niet Nimma en omgeving, gewoon Nimma city nogmaals -.-

Gewoon na een feest in de matrixx kunnen zeggen: Nou jongens ik ga lekker naar huis fietsen! :D


Gewoon na een feest in Het Klokgebouw, Beursgebouw, Dynamo, E3 Strand kunnen zeggen: Nou jongens ik ga lekker naar huis fietsen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaa Eindhoven :beer: Brabant :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Laat de zomer maar beginnen :D



Yeeaahh :)

Alleen moeten we nou echt de hele tijd naar jou kijken? :x :x ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 00:32 
 

En mijn ouders maar zeiken over dat ze bang zijn dat ik gehoorbeschadiging oploop met die muziek terwijl ik die klote piep van mijn oplader als enigste in ons huis is kan horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik jhoor ook als enige of de tv aanstaat bij ons, die piept namelijk :P

Als jullie tv 'aan' staat dan piept hij? Hebben jullie zenders zonder geluid ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black sunrise zit je ook bij de VDK? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Black sunrise zit je ook bij de VDK? :)

VDK VDK VDK VDK VDK VDK
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 09:28 
 

vriendjes die knuffelen?
Vorige  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic