Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Fijn, zit in een stilstaande trein met een kapotte wissel voor ons. Kut ProRail


:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
wootum schreef:
Fijn, zit in een stilstaande trein met een kapotte wissel voor ons. Kut ProRail


:nono:

Jij snapt het. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Jorann schreef:
wootum schreef:
Fijn, zit in een stilstaande trein met een kapotte wissel voor ons. Kut ProFail


:nono:

Jij snapt het. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:09 
 

Kut NS
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Kut NS

Jij snapt het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:17 
 

wootum schreef:
Almighty schreef:
Kut NS

Jij snapt het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Kutleven

Jij snapt het niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond draaien in de dynamo in eindhoven, stuurt mijn maat net dat ie niet mee kan vanwege school.
Balen, maarja niks aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob (Chris Two) gaat

En Project 141 volgens mij ook (not sure)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Rob gaat niet, dacht dat ie ging omdat die vriendin van hem weer moest draaien.

Maar dan heb ik niks gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi kut dit haha :P . Achja heb er wel zin in hoor, even lekker knallen 45 minuutjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:50 
 

Vind het helaas jammer... had het niet willen missen, maar goed..
is niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maybe next time ;) .
Nu nog ff een paar uur studeren en dan richting eindhoven :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 15:02 
 

Ach het maakt niet uit toch

BRABANT IS ALTIJD GEZELLIG
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
BRABANT IS ALTIJD GEZELLIG
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Niet als PSV speelt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:22 
 

Braobaont... :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Brabanders kunnen beter een eigen topic krijgen, gaan ze daar maar bier en kut roepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor iedereen wie 't gemist heeft, graag hier nog even op Nieke stemmen. Morgen de uitslag! :D

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Die Brabanders kunnen beter een eigen topic krijgen, gaan ze daar maar bier en kut roepen :P

Inderdaad, weggejorist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hopelijk een invasie van Limburgers, Limburgse gezelligheid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutrechters bedoel je? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha hoeft ook niet, kunnen we ongestoord over je roddelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelderland de geakstee!! SINAS! :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:06 
 

patrickjeb schreef:
Gelderland de geakstee!! SINAS! :beer: :beer: :beer: :beer:

Jij snapt het
Vorige  1 ... 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic