Je mag ook maar maximaal 130 in Nederland pipo.wrote:Nah niet snel zat. trekt maar 140.wrote:http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto
B
E
Niet overal.
Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.
Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
Je zal maar iemand doodrijden omdat je bijv met 70 door woonwijk scheurt, zeg je dat dan nog steeds?wrote:Niet overal.
B
Ja maar dat mag helemaal niet, wat nou als je een oma'tje voor dr rollator rijd?!?!?wrote:Niet overal.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ze kunnen jou beter je rijbewijs afpakken, geld boven veiligheid verkiezen :')wrote:Niet overal.
K
weet je nog in die duitse woonwijk
B
Met Frank van Klampman toch?wrote:weet je nog in die duitse woonwijk
A
Frankie ja, topgozer
Als je dat wil kopen kun je beter nog een aston martin kopen.wrote:http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto
Want de onderdelen zijn moeilijk te krijgen, de auto's worden allang niet meer gemaakt en hij gaat om de 5 minuten kapot omdat hij enorm slecht is gemaakt. Uiteindelijk al het geld dat je in die auto gaat stoppen kun je beter een nieuwe kopen.
E
Dan zou ik afremmen.wrote:Ja maar dat mag helemaal niet, wat nou als je een oma'tje voor dr rollator rijd?!?!?wrote:Niet overal.
G
goeiemorgen mike 
Jou moest ik net hebbenwrote:Goedemorgen Mike, Kasper en Chris
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Goete mittaag
Oooo noo hide!!wrote:Jou moest ik net hebbenwrote:Goedemorgen Mike, Kasper en Chris
Don't! Gaat over een knus feestje ergens in augustuswrote:Oooo noo hide!!wrote:Jou moest ik net hebbenwrote:Goedemorgen Mike, Kasper en Chris
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat is opstaan toch klote :'(
Ja idd, zitten gaat veel makkelijker..wrote:Wat is opstaan toch klote :'(
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Want dan hoef je niet op te staan.