Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:21 
 

biscuit schreef:
Banaanslak schreef:
http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto

Nah niet snel zat. trekt maar 140.

Je mag ook maar maximaal 130 in Nederland pipo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:22 
 

Niet overal.

Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Niet overal.

Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.

Je zal maar iemand doodrijden omdat je bijv met 70 door woonwijk scheurt, zeg je dat dan nog steeds? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:25 
 

biscuit schreef:
Niet overal.

Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.

Ja maar dat mag helemaal niet, wat nou als je een oma'tje voor dr rollator rijd?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Niet overal.

Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.


Ze kunnen jou beter je rijbewijs afpakken, geld boven veiligheid verkiezen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:35 
 

weet je nog in die duitse woonwijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:39 
 

kaboem schreef:
weet je nog in die duitse woonwijk

Met Frank van Klampman toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:41 
 

Frankie ja, topgozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 00:11 
 

Frank :love: https://partyflock.nl/photo/716758:Mast ... dcore.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 00:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto


Als je dat wil kopen kun je beter nog een aston martin kopen.
Want de onderdelen zijn moeilijk te krijgen, de auto's worden allang niet meer gemaakt en hij gaat om de 5 minuten kapot omdat hij enorm slecht is gemaakt. Uiteindelijk al het geld dat je in die auto gaat stoppen kun je beter een nieuwe kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 08:05 
 

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
Niet overal.

Ik moet wel vaker naar lekkages rijden zonder te veel schade bij de klant anders kost t mn baas meer dan de klant.
En dan komt t met de snelheid niet zo nauw.

Ja maar dat mag helemaal niet, wat nou als je een oma'tje voor dr rollator rijd?!?!?

Dan zou ik afremmen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 08:25 
 

goeiemorgen mike :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen Mike en Kasper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goedemorgen Mike, Kasper en Chris :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Goedemorgen Mike, Kasper en Chris :)

Jou moest ik net hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Goete mittaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Goedemorgen Mike, Kasper en Chris :)

Jou moest ik net hebben :D


Oooo noo hide!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Goedemorgen Mike, Kasper en Chris :)

Jou moest ik net hebben :D


Oooo noo hide!! :P

Don't! Gaat over een knus feestje ergens in augustus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:49 
 
Hardtraxx Addict

Wat is opstaan toch klote :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Wat is opstaan toch klote :'(


Ja idd, zitten gaat veel makkelijker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Want dan hoef je niet op te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fijn, zit in een stilstaande trein met een kapotte wissel voor ons. Kut NS
Vorige  1 ... 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic