Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:46 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Hopelijk weinig schade aan de vrachtwagen...


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je rijdt een auto in de prak waarbij het jouw schuld is en je verwacht dat iemand hier jou zijn of haar auto uitleent ? :lol:


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:51 
 

Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:



Mainstream hardcore is ook niets man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:

Wat lief dat je mijn setje luisterd :loving: :loving:
Ik had trouwens wel veel van dezelfde labels, dus dat kan het ook zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:

Wat lief dat je mijn setje luisterd :loving: :loving:

Ik luister nu de zomermix. Big smile now already! :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:



Mainstream hardcore is ook niets man!


Jij vind mainstream niks aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:

Wat lief dat je mijn setje luisterd :loving: :loving:
Ik had trouwens wel veel van dezelfde labels, dus dat kan het ook zijn :D

Denk dat het vooral ligt aan dat hij het niet gewend is.

hoorde bij terror eerst ook alleen maar hetzelfde (om maar een voorbeeld te noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Jurheinen schreef:
Net trouwens weer eens een Hardcore-setje gedownload (van Black Sunrise). Maar kom er toch weer even snel achter dat het echt niks voor mij is haha. Ik hoor echt een uur lang hetzelfde :lol:

Wat lief dat je mijn setje luisterd :loving: :loving:
Ik had trouwens wel veel van dezelfde labels, dus dat kan het ook zijn :D


Tsja was de eerste mainstreamlijst wie ik tegen kwam :P , nee maar van die lijst kende ik tenminste nog een paar nummers haha rest was allemaal abracadabra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn er nog even zo aardig om te stemmen op RUS via deze link: http://www.lieffestival.nl/sportief. Er staat bier voor me op het spel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:58 
 

Dakpan schreef:
biscuit schreef:
modjes, ik heb zn het idee dat serieuze berichten niet gewenst zijn. :')


Doe eens wat vrolijker. Je reedt met 80 km/uur tegen een stilstaand object en je hebt het overleefd, je moet een engel op je schouder hebben.


ja is ook. maar dat er belachelijk gedaan wordt op een serieus bericht waarbij ik zelfs misschien arm kwijt zou zijn zou hier nog als lachwekkend momentje opgevat worden. maar goed. Ik ben haastig op zoek naar een auto die wat kan hebben maar toch goedkoop is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele auto kan wat hebben, zelfs als je met 0,1 kmh ergens tegenaan zou rijden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Je reed dus 80? En je hebt alleen een kapotte lamp en wat deukjes? Dan wil ik die auto van je overkopen, Nederland heeft geen tanks meer zeiden ze maar toch nog 1 blijkbaar


http://www.vkmag.com/magazine/ach_parac ... jn_zo_weg/

Filmpje die man vliegt 3 meter weg man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:05 
 

Project 141 schreef:
Je reed dus 80? En je hebt alleen een kapotte lamp en wat deukjes? Dan wil ik die auto van je overkopen, Nederland heeft geen tanks meer zeiden ze maar toch nog 1 blijkbaar

Moterblok moet verschoven worden, Radiateur is defect.
uhm ja kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:13 
 

Haha reageert allemaal niet zo lullig joh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Haha reageert allemaal niet zo lullig joh :p


Tja kan je verwachten als je zelf ook vaak bullshit post
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

_0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:

http://www.vkmag.com/magazine/ach_parac ... jn_zo_weg/

Filmpje die man vliegt 3 meter weg man..


Zinsopbouw is ver te zoeken.

Maarre, 't is wel een rode 205 in dat filmpje :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 21:57 
 

:nono:

niks rode 205 das een japs in dat filmpje.

ik ga denk voor een volle volvo. morgen eventueel halen.
en anders kan ik nog kiezen uit een ford mondeo. en deze nog:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is mogelijk de lelijkste auto die ik ooit gezien heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:11 
 

Goed mogelijk ja.

nee gaat mij erom dat ik ff weer een fatsoenlijke auto heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:13 
 

http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:19 
 

Banaanslak schreef:
http://link.marktplaats.nl/566940303 Dit is een bazen auto

Nah niet snel zat. trekt maar 140.
Vorige  1 ... 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic