Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh :D !

Nee hoor, behalve dat ik honger heb en naar de tandarts moet vermaak ik mij wel.
LD50... lekker gamen

NooooO! You must live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft wel zeer jammer, dat jouw humor, het kleineren van mensen proberen is.. Werkt niet in je voordeel.. En punt 2.. Het werkt niet eens! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ben je een student? Woon je kop kamers?

Zou je dan deze even in willen vullen voor mijn broer? Kost nog geen 30 seconden!

http://www.surveymonkey.com/s/3TKZQGN
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Nope, illegal he



Niet betalen voor goede spellen


Niet betalen voor goede muziek
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:54 
 

Draidy schreef:
kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Nope, illegal he



Niet betalen voor goede spellen


Niet betalen voor goede muziek
Afbeelding



Ik ga 2keer of vaker in de maand naar feesten, ik betaal mijn gedeelte wel heur :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:00 
 

Ik heb dit jaar al 4-5 albums gekocht.. en koop verder al mijn spellen.
L4D2 had ik, maar verkocht dus gedownload...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:03 
 

Chris Two schreef:
Ik heb dit jaar al 4-5 albums gekocht.. en koop verder al mijn spellen.
L4D2 had ik, maar verkocht dus gedownload...


hij komt toch op je steam account? :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:08 
 

Ben inloggegevens kwijt, was mijn oude emailaccount en die is weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo ga je jezelf verdedigen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:22 
 

Voor de 3e keer in 3 maanden een 70+'er die een gevel ramt met de auto, hier in de buurt. Ik zeg iedereen die 65 bereikt een rijvaardigheidstest doen, en elke 2 jaar terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Was toch eens ook al ter sprake gekomen bij de 2e kamer, ben het iig eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net ook aangereden door zo'n bejaarde. Stapt zonder te kijken op der fiets en heeft daar de hele breedte van het fietspad voor nodig. Zaten met stuur in elkaar, ik kon m'n fiets gelukkig recht houden, zij viel (helaas) maar half. Al die bejaarde moeten ze van de weg af halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Dit is het enige wat ze op het moment hebben voor (/tegen) bejaarden... http://www.cbr.nl/4396.pp
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:06 
 

Dafuq..... Iemand een auto voor mij? heb m donderdag en vrijdag nodig en je krijgt met volle tank terug.

Oorzaak: Stilstaande vrachtwagen met laagstaande zon is niet kunnen zien of vrachtwagen stil staat.

Conclusie: de auto van mij is in prak. ik heb t overleefd zonder schade. voor de wiskundigen: 80 km/h was de snelheid bij droge omstandigheden.

het wrak mag opgehaald worden en afgemeld bij RDW. standplaats: nederweert.
Moest morgen eigenlijk door de APK. die heb ik maar afgemeld aangezien dit niet meer nodig is.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

met 80 km/h was je auto allang ko
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:08 
 

Ik dus niet. Er waren getuigen zat.

Ik ben wat steviger he? dus bij mij valt het mee.
had wel ff pijn aan mn scheenbeen maar thats it. ben btw gewoon werken geweest.


No. dit is geen shit dit is serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je rijdt een auto in de prak waarbij het jouw schuld is en je verwacht dat iemand hier jou zijn of haar auto uitleent ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk weinig schade aan de vrachtwagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Dafuq..... Iemand een auto voor mij? heb m donderdag en vrijdag nodig en je krijgt met volle tank terug.


Meen je dit nou :lol: :lol: En weet je zeker dat je 80 reed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Ik dus niet. Er waren getuigen zat.

Ik ben wat steviger he? dus bij mij valt het mee.
had wel ff pijn aan mn scheenbeen maar thats it. ben btw gewoon werken geweest.


No. dit is geen shit dit is serieus.


Je houdt wel van werken he? Misschien moeten jij en Chris Two een bedrijfje opstarten. Hij houdt ook zo van werken namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:28 
 

modjes, ik heb zn het idee dat serieuze berichten niet gewenst zijn. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan wel met Heady met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
modjes, ik heb zn het idee dat serieuze berichten niet gewenst zijn. :')


Doe eens wat vrolijker. Je reedt met 80 km/uur tegen een stilstaand object en je hebt het overleefd, je moet een engel op je schouder hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:36 
 

Parvuz schreef:
Je kan wel met Heady met de trein.

van een Citroen C5 naar lijn 5 biscuit...
Maar is zuur voor je auto, kijken of je ergens voor 200 euries een auto op de kop kan tikken mss?

https://vip.partyflock.nl/user/1253715: ... dness.html
Is hij niet van dominator filmpje met die konijnenoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:39 
 

Chris Two schreef:
https://vip.partyflock.nl/user/1253715: ... dness.html
Is hij niet van dominator filmpje met die konijnenoren?


Wat dan wil je een handtekening
Vorige  1 ... 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic