prachtigwrote:wrote:Toevallig, welke twee er weer op reageren.Erg verrassend indeed
G
Goedemorgen! Straks mijn laatste beoordelingsgesprek op stage, ben benieuwd.. Zoveel heb ik niet gedaan deze periode
Hopelijk is het positief, kan ik rustig vakantie vieren
Hopelijk is het positief, kan ik rustig vakantie vieren
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wat's toch met jou en sex mainn.wrote:was gewoon te verwachten... zouden ze al triotje gedaan hebben?wrote:wrote:Toevallig, welke twee er weer op reageren.Erg verrassend indeed
K
Hijs gwn misgunner fock die bitches toch af wij weten beterwrote: Wat's toch met jou en sex mainn.
A
skirre tijden mi mangwrote:Hijs gwn misgunner fock die bitches toch af wij weten beterwrote: Wat's toch met jou en sex mainn.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo?Chris Two
A
Ik hoor een Mission Impossible 6 in de maakwrote:Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo?Chris Two
€ 350 voor onnodig toeteren.wrote:Toet Toet, tuderdetuuut....
Krijg ik nog de kans om in hoger beroep te gaan dan?
Nee, de regels zijn duidelijk lijkt me zo.wrote:Krijg ik nog de kans om in hoger beroep te gaan dan?
Van een kale kip ken je nie plukke he..
Klopt, die moet je dan maar slachten en opetenwrote:Van een kale kip ken je nie plukke he..
wrote:Wat's toch met jou en sex mainn.
Waar het hart van volloopt.....
K
wrote:wrote:Wat's toch met jou en sex mainn.
Waar het hart van volloopt.....
zijn mond loopt over van zeemannen?
C
Een behoorlijke... Floor, dat ik de opmerkingen maak, betekent niet dat ik autom. oversekst of wat dan ook ben.wrote:Ik hoor een Mission Impossible 6 in de maakwrote:Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo?Chris Two
het is een humorvlak die ik samen met droogkloten en heel grof vaak aansnij
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Mag je wel snel iets doen, want zoveel humor heb je niet. 
`wrote:Mag je wel snel iets doen, want zoveel humor heb je niet.
Made my day!!!
C
Komt dat omdat je dag al zo deprimerend kut is door de dip? of omdat je saai leven hebt?
Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh
!
K
dippertje dap zat op de trapwrote:Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh!
C
Nee hoor, behalve dat ik honger heb en naar de tandarts moet vermaak ik mij wel.wrote:Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh!
L4D2... lekker gamen
K
wrote:Nee hoor, behalve dat ik honger heb en naar de tandarts moet vermaak ik mij wel.wrote:Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh!
L4D2... lekker gamen
op steam?
C
Nope, illegal he
K
wrote:Nope, illegal he
Niet betalen voor goede spellen