Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 08:24 
 

teupie schreef:
wootum schreef:
Toevallig, welke twee er weer op reageren.


:lol: Erg verrassend indeed

prachtig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedemorgen! Straks mijn laatste beoordelingsgesprek op stage, ben benieuwd.. Zoveel heb ik niet gedaan deze periode :lol:

Hopelijk is het positief, kan ik rustig vakantie vieren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
teupie schreef:
wootum schreef:
Toevallig, welke twee er weer op reageren.

:lol: Erg verrassend indeed


was gewoon te verwachten... zouden ze al triotje gedaan hebben? :corn:


Wat's toch met jou en sex mainn. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 12:07 
 

Onthafloorx schreef:
Wat's toch met jou en sex mainn. :yawn:


Hijs gwn misgunner fock die bitches toch af wij weten beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:40 
 

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Wat's toch met jou en sex mainn. :yawn:


Hijs gwn misgunner fock die bitches toch af wij weten beter

skirre tijden mi mang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Chris Two


Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:45 
 

Onthafloorx schreef:
Citaat:
Chris Two


Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo? :innocent:

Ik hoor een Mission Impossible 6 in de maak
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toet Toet, tuderdetuuut....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Toet Toet, tuderdetuuut....


€ 350 voor onnodig toeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg ik nog de kans om in hoger beroep te gaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Krijg ik nog de kans om in hoger beroep te gaan dan?


Nee, de regels zijn duidelijk lijkt me zo. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van een kale kip ken je nie plukke he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Van een kale kip ken je nie plukke he..

Klopt, die moet je dan maar slachten en opeten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Wat's toch met jou en sex mainn. :yawn:



Waar het hart van volloopt.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:47 
 

Ruubiie schreef:
Onthafloorx schreef:
Wat's toch met jou en sex mainn. :yawn:



Waar het hart van volloopt.....



zijn mond loopt over van zeemannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 14:50 
 

Almighty schreef:
Onthafloorx schreef:
Citaat:
Chris Two


Misschien kan je een trio regelen met biscuit en z'n vriendinnetje ofzo? :innocent:

Ik hoor een Mission Impossible 6 in de maak


Een behoorlijke... Floor, dat ik de opmerkingen maak, betekent niet dat ik autom. oversekst of wat dan ook ben.
het is een humorvlak die ik samen met droogkloten en heel grof vaak aansnij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite

Mag je wel snel iets doen, want zoveel humor heb je niet. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Mag je wel snel iets doen, want zoveel humor heb je niet. :cry:

`
xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd

Made my day!!! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:39 
 

Komt dat omdat je dag al zo deprimerend kut is door de dip? of omdat je saai leven hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:42 
 

Ruubiie schreef:
Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh :D !


dippertje dap zat op de trap
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:44 
 

Ruubiie schreef:
Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh :D !

Nee hoor, behalve dat ik honger heb en naar de tandarts moet vermaak ik mij wel.
L4D2... lekker gamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:44 
 

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Wha! Nee hoor, ik heb zeker geen deprimerende dag hoor, jij wel eh :D !

Nee hoor, behalve dat ik honger heb en naar de tandarts moet vermaak ik mij wel.
L4D2... lekker gamen



op steam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:47 
 

Nope, illegal he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:49 
 

Chris Two schreef:
Nope, illegal he



Niet betalen voor goede spellen

Afbeelding
Vorige  1 ... 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic