Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger kon ik me helemaal slaplachen om dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7QLSRMoKKS0
Dat is toch echt vrij identiek aan de lach van onze grote vriend willem : http://www.youtube.com/watch?v=POm-YV8klOs&t=6m52s

Er moet hier iemand met me eens zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 13:39 
 

Goede middag hardtraxx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite

Vanaf woensdag alleen maar uit geweest heerlijke dagen gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:31 
 

Onthafloorx schreef:
Vanaf woensdag alleen maar uit geweest heerlijke dagen gehad! :thumbsup:


Oh je leeft nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Vroeger kon ik me helemaal slaplachen om dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7QLSRMoKKS0
Dat is toch echt vrij identiek aan de lach van onze grote vriend willem : http://www.youtube.com/watch?v=POm-YV8klOs&t=6m52s

Er moet hier iemand met me eens zijn!


Haha gast, alsjeblieft zeg. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw baantje voor in de zomer, ga werken op een camping, vooral in de horeca maar eventueel ook andere klusjes :thumbsup: .

Eindelijk weg bij die klote tomaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:29 
 

To To To To To To To To Tomatenplukkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Eindelijk weg bij die klote tomaten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Iemand mosselvisser geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
urbandesigner schreef:
Eindelijk weg bij die klote tomaten.


Hier zit wel een betere kick onder dan de gemiddelde kick van een mainstream plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Hier zit wel een betere kick onder dan de gemiddelde kick van een mainstream plaat xd


Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

toevallig staat er een xd emotion achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:24 
 

kaboem schreef:
Onthafloorx schreef:
Vanaf woensdag alleen maar uit geweest heerlijke dagen gehad! :thumbsup:


Oh je leeft nog wel


She was in coma I think....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toevallig, welke twee er weer op reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Toevallig, welke twee er weer op reageren.


:lol: Erg verrassend indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
toevallig staat er een xd emotion achter


Dus? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
toevallig staat er een xd emotion achter


Dus? >.<

xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:12 
 

teupie schreef:
wootum schreef:
Toevallig, welke twee er weer op reageren.

:lol: Erg verrassend indeed


was gewoon te verwachten... zouden ze al triotje gedaan hebben? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 18:37 
 

jullie bitches kunne gwn nie hosselen ga nie haten dan fakas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:21 
 
Hardtraxx Elite

Accounts als I (L) hardstyle en harderstylez die mij gaan volgen. :x Wat voor een brein zit erachter kind van 13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor iedereen die nog niet gestemd heeft... Graag hier op Nieke stemmen. Het is bijna afgelopen :)

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Voor iedereen die nog niet gestemd heeft... Graag hier op Nieke stemmen. Het is bijna afgelopen :)

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.html


Anne-floor staat nog steeds voor :whistle:
Maar heb weer gestemd voor je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robbert held (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste uitzending van VI Oranje tot nu toe haha. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
jullie bitches kunne gwn nie hosselen ga nie haten dan fakas


sorry sletjeng van me
Vorige  1 ... 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic