Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het is officieel... Dit is de ergste kater uit de geschiedenis van mijn bestaan >.<

Haha, die heb ik een paar weken geleden gehad, man wat ging ik door een hel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Socializerz schreef:
Iedereen komt daar nu opeens mee, oke, als je je daar aan ergert, zal ik de nieuwkomers geen vraag meer stellen over komkommers etc. Maar ik kan dat ook niet zomaar weten he?

Ik heb het je al een keer gezegd socializerz.


Roep het al een tijdje dat het niveau snel daalt op deze site en dat is met name te danken aan de nieuwkomers die geen spoor van intelligentie blijken te tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chukkels schreef:
Het is officieel... Dit is de ergste kater uit de geschiedenis van mijn bestaan >.<

Haha, die heb ik een paar weken geleden gehad, man wat ging ik door een hel :P

Geef mij maar een lekkere dip, dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat je hele lichaam tegenwerkt en op ontploffen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Henk-Jan schreef:
Socializerz schreef:
Iedereen komt daar nu opeens mee, oke, als je je daar aan ergert, zal ik de nieuwkomers geen vraag meer stellen over komkommers etc. Maar ik kan dat ook niet zomaar weten he?

Ik heb het je al een keer gezegd socializerz.


Roep het al een tijdje dat het niveau snel daalt op deze site en dat is met name te danken aan de nieuwkomers die geen spoor van intelligentie blijken te tonen.

Recht evenredig aan het niveau van het hardstye publiek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geef mij maar een lekkere dip, dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat je hele lichaam tegenwerkt en op ontploffen staat.

Nou..... Liever een kater die na een paar uurtjes en wat paracetamol weg is dan een flinke dip die een week aanhoud hoor chris :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:26 
 

Dakpan schreef:
Mee eens. :P



Daarom luister ik industrial, das wat moeilijker moet je over nadenken wat je allemaal wel niet hoort :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Pff, het kamers zoeken komt me nu al de neus uit, echt zo moeilijk veel berichten verstuurd :P :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Geef mij maar een lekkere dip, dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat je hele lichaam tegenwerkt en op ontploffen staat.

Nou..... Liever een kater die na een paar uurtjes en wat paracetamol weg is dan een flinke dip die een week aanhoud hoor chris :D

Een dip gaat altijd gepaard met afterglows. En die afterglows maakt het alleen al leuk zat. Ik heb nu echt geen afterglows van gisteren. Sterker nog, ik weet mijn god niet wat er allemaal gebeurd is, behalve dat één of andere hoer in de discotheek gigantisch veel shotjes aan het uitdelen was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Een dip gaat altijd gepaard met afterglows. En die afterglows maakt het alleen al leuk zat. Ik heb nu echt geen afterglows van gisteren. Sterker nog, ik weet mijn god niet wat er allemaal gebeurd is, behalve dat één of andere hoer in de discotheek gigantisch veel shotjes aan het uitdelen was. :lol:

En jij stond vooraan de rij om ze allemaal op te drinken :lol: :lol:

En je weet dat ik echt een week in een dikke dip heb gezeten ZONDER die afterglows, dus dan is het een stuk minder fijn :cry: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Geef mij maar een lekkere dip, dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat je hele lichaam tegenwerkt en op ontploffen staat.

Nou..... Liever een kater die na een paar uurtjes en wat paracetamol weg is dan een flinke dip die een week aanhoud hoor chris :D

Een dip gaat altijd gepaard met afterglows. En die afterglows maakt het alleen al leuk zat. Ik heb nu echt geen afterglows van gisteren. Sterker nog, ik weet mijn god niet wat er allemaal gebeurd is, behalve dat één of andere hoer in de discotheek gigantisch veel shotjes aan het uitdelen was. :lol:


Dus jij heb lekker kunne neuke? Betere hints krijg je niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Dus jij heb lekker kunne neuke? Betere hints krijg je niet :P

En ze bleek een soa te hebben en daarom is chukk nu boos/dippend/verdrietig/dippend/chagrijnig??! En had ik al gezegd dippend? :D :D
Grapje Chukkelientje van me :loving: :loving: :loving: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam nooit op het welkom-forum, maar goed ook zo te zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
mrazura schreef:
Dus jij heb lekker kunne neuke? Betere hints krijg je niet :P

En ze bleek een soa te hebben en daarom is chukk nu boos/dippend/verdrietig/dippend/chagrijnig??! En had ik al gezegd dippend? :D :D
Grapje Chukkelientje van me :loving: :loving: :loving: :love: :love: :love:


Dippend? Nee nog niet gezien, kun je die er ook nog even bijzetten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pfoe, weekendje nijmegen achter de rug. studentenvoetbaltoernooi van twee dagen. dat bevalt niet, op zondagochtend voetballen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo. Ik heb de vlag binnengehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Zo, ben blij dat het voorbij is. Dit elftal verdiende het niet eens om verder te gaan. Geloof nog meer in Sinterklaas dan in dit elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 08:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 08:16 
 

Doorweekte morgen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knallende bangende morgen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Knallende bangende morgen !


Je bedoeld die onweersbui en die regen? Toen lag ik nog lekker te pitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Ik werd wakker gebeld door m'n pa met de vraag of ik me raam dicht wou doen voor het slechte weer terwijl ik dat allang had gedaan, ging me dagje uitslapen :mad: -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ik werd wakker gebeld door m'n pa met de vraag of ik me raam dicht wou doen voor het slechte weer terwijl ik dat allang had gedaan, ging me dagje uitslapen :mad: -.-

:aww: 12 uur is mooie tijd toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

wat een K*t maandag xd geen fusion release of scantraxx , dwx etc. meestal is er veel op maandag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Addict

mikeee schreef:
Ritsurt schreef:
Ik werd wakker gebeld door m'n pa met de vraag of ik me raam dicht wou doen voor het slechte weer terwijl ik dat allang had gedaan, ging me dagje uitslapen :mad: -.-

:aww: 12 uur is mooie tijd toch


Hij belde om 9 uur :P
Vorige  1 ... 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic