Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:54 
 

We take dogs.... put them in a field... and then we have-a-party!

3 feestjes vanavond... ofwel overal verplicht 5 bier en dan nog de kroeg in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:32 
 

ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.

Sinds dat idiote spamgedrag wat zich daar afspeelt kijk ik daar geeneens meer.
Verpauperde uithoek van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik me nooit voorgesteld in die welkom-sectie. :P Ga ik nu ook niet meer doen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 19:57 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.

Sinds dat idiote spamgedrag wat zich daar afspeelt kijk ik daar geeneens meer.
Verpauperde uithoek van het forum.

Eerst dat gehamer op Theracords en Industrial, nu komkommers en meisjescriminaliteit? 14 jarige hebben een slechte invloed op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Sinds dat idiote spamgedrag wat zich daar afspeelt kijk ik daar geeneens meer.
Verpauperde uithoek van het forum.


Precies, dat heb ik dus ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Eerst dat gehamer op Theracords en Industrial, nu komkommers en meisjescriminaliteit? 14 jarige hebben een slechte invloed op Hardtraxx.

Ben geen 14, en als men zich eraan ergert had ik het graag eerder gehoord. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Ik krijg de kans niet eens meer om me eigen vraag te stellen :cry:


jij bent anders 1 van de mensen die steeds dezelfde vragen stelt, zoals die meisjescriminaliteit en komkommers

daar hebben we nogsteeds een indirecte smiley voor.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BAM IN YOUR FACE!!!111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:38 
 

Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.

Sinds dat idiote spamgedrag wat zich daar afspeelt kijk ik daar geeneens meer.
Verpauperde uithoek van het forum.

Eerst dat gehamer op Theracords en Industrial, nu komkommers en meisjescriminaliteit? 14 jarige hebben een slechte invloed op Hardtraxx.



vragen naar muziekstijl is toch niets mis mee wanneer mensen op een muziek forum registreren?


maar komkommers enzo tsja :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
vragen naar muziekstijl is toch niets mis mee wanneer mensen op een muziek forum registreren?


maar komkommers enzo tsja :p


Af en toe een grapje of wat ge 'trol' vind ik ook wel leuk, en ik doe er graag aan mee. Maar volgens mij gaat het hele gebeuren nu al bijna 2 maanden zo. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Avond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
vragen naar muziekstijl is toch niets mis mee wanneer mensen op een muziek forum registreren?


maar komkommers enzo tsja :p


Jij kwam ook met inductieplaten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:29 
 

Dat was nog wel grappig, maar om dat nou bij iedereen te doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis - Statement of Intent album staat hier aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 02:23 
 

is saartje een dame? LAat biscuit dit dan niet lezen hihi

jawel ik had t al langer gezien.


Welkom terug Saartje! ^^ lang niet gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 10:13 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.

Sinds dat idiote spamgedrag wat zich daar afspeelt kijk ik daar geeneens meer.
Verpauperde uithoek van het forum.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.


Ff zitten lezen, fucking triest >.< en totaal niet grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Almighty schreef:
Eerst dat gehamer op Theracords en Industrial, nu komkommers en meisjescriminaliteit? 14 jarige hebben een slechte invloed op Hardtraxx.

Ben geen 14, en als men zich eraan ergert had ik het graag eerder gehoord. ;)

Je bent wel de grootste nieuwe spammer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ontken ik ook niet. Maar ook daarover heb ik nooit iemand gehoord. ;)

Begint trouwens ook wel minder te worden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:
ff for the record, de manier waarop nieuwkomers verwelkomen worden in de desbetreffende toppa's, is niet grappig meer.


Ff zitten lezen, fucking triest >.< en totaal niet grappig

Vreselijk irritant inderdaad. Ook gewoon een keer opflikkeren met die standaardvragen.
Echt belachelijk gewoon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Iedereen komt daar nu opeens mee, oke, als je je daar aan ergert, zal ik de nieuwkomers geen vraag meer stellen over komkommers etc. Maar ik kan dat ook niet zomaar weten he?

Ik heb het je al een keer gezegd socializerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je ook zelf niet in de gaten hebben of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is officieel... Dit is de ergste kater uit de geschiedenis van mijn bestaan >.<
Vorige  1 ... 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic