Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie krijgen het allebei moeilijk op defqon want dat soort tracks ga je niet horen ookal sta je bij de blue xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga ook niet naar Defqon, dus dat geldt alleen voor Jurheinen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Jullie krijgen het allebei moeilijk op defqon want dat soort tracks ga je niet horen ookal sta je bij de blue xd


1. Alphaverb - We All Shall Fall
2. Intractable One - Guerilla Radio (FM Mix)
3. Alpha2 and B-front - Liberate
4. Stereotuners - House Dog
5. Phuture Noize - Fire In The Hole
6. Adaro ft Mc Renegade - House of Wax
7. Digital Punk - Creatures of the Night
8. The Machine - Mosquito
10. Crypsis - Live act tool 3
12. Zany - Psychedelic Trip
14. Slim Shore ft B-front - Chemical
15. The Machine ft Mindcontroller ft Evrae Altana - The Dead Walk
16. Solutio & The I's - Immortal
17. Catatonic Overload ft Geck-o – Rotten From The Inside
18. Chris One - Loudness DJ Tool
19. Philippe Rochad - Mash up
20. Sasha F - New System
21. Zany ft Beholder - Who Wants this
22. Phrantic - God of Terror
23. Geck- VS Thera - Tresspassing
24. Thera vs Geck-o - Do The Happy Face


Deze zijn allemaal mogelijk, moet ik wel bij alle Theracords artiesten langs gaan (want de TC-tracks zul je alleen daar horen denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Avond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Avond :thumbsup:


Yo! Gaat u nog naar Defqon? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:39 
 

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Ritsurt schreef:
Avond :thumbsup:


Yo! Gaat u nog naar Defqon? ^^


Jazeker :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Jurheinen schreef:
Ritsurt schreef:
Avond :thumbsup:


Yo! Gaat u nog naar Defqon? ^^


Jazeker :cool: !


Dan gaan we daar weer samen een dansje wagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:51 
 

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... geren.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:04 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Dan gaan we daar weer samen een dansje wagen ^^


Dat vind ik een heeeel goed idee :cool: !

Waar ga je voornamelijk rondhangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/oprukkende_trend_trekjongeren.html

Wtf moet niet gekker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/oprukkende_trend_trekjongeren.html


Misschien had hij wel gewoon jeuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:58 
 

Hij? :')

ze zijn met zn 2en aan het trakken op prono gedownd via 3G netwerk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Jurheinen schreef:
Dan gaan we daar weer samen een dansje wagen ^^


Dat vind ik een heeeel goed idee :cool: !

Waar ga je voornamelijk rondhangen?


Pfff geen idee man, gok blue en red. Ga namelijk het hele weekend met 3 dagjesmensen :P maar ik sleur ze gewoon naar de Blue toe en uiteraard naar Deetox :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Hij? :')

ze zijn met zn 2en aan het trakken op prono gedownd via 3G netwerk :')


Kun je het scherm zien dan? Had ik vrouwelijke vorm moeten gebruiken dan ik snap je niet? :') Is gewoon triest als het 2 dames waren roepte je meteen geil en begin je spontaan te trekke en nu ga je erover huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

techisch gezien vanavonnd deepack in lokale discotheek zin an! :D trouwens, nog iemand wakker? shout! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogge ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Mogge ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yay, meer dan 4000 posts :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
chicken schreef:
Black Sunrise schreef:
Middag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Psyko Punkz shirtje. :lol: wtf.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:


Jezus daar wil ik nog niet dood in gevonden worden man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook zonder dat shirtje niet dood gevonden willen worden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, verdomme :worship: wat is een après ski feestje toch geweldig! De kater de dag erna helaas wat minder :P . Werden ook nog een stuk of 10 hardstyle tracks gedraaid :lol: .. Natuurlijk; lose my mind, your moment, WAKE UP! Etc etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 18:34 
 

mrazura schreef:
biscuit schreef:
Hij? :')

ze zijn met zn 2en aan het trakken op prono gedownd via 3G netwerk :')


Kun je het scherm zien dan? Had ik vrouwelijke vorm moeten gebruiken dan ik snap je niet? :') Is gewoon triest als het 2 dames waren roepte je meteen geil en begin je spontaan te trekke en nu ga je erover huilen.


Ik ben gvd geen homo.
Vorige  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic