Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:01 
 

oostzaner schreef:
boo boo bee boo, je moet vanaf juli betalen voor whatsapp, behalve wanneer je dit bericht naar 18 mensen stuurt...

Ik heb geen eens 18 telefoonnummers :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
oostzaner schreef:
boo boo bee boo, je moet vanaf juli betalen voor whatsapp, behalve wanneer je dit bericht naar 18 mensen stuurt...

Ik heb geen eens 18 telefoonnummers :(

Dat word dus betalen voor jou slakje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
oostzaner schreef:
boo boo bee boo, je moet vanaf juli betalen voor whatsapp, behalve wanneer je dit bericht naar 18 mensen stuurt...

Ik heb geen eens 18 telefoonnummers :(


Gewoon random nummers toevoegen!!!1111!!
Een geheim is als je het naar 30 mensen stuurt krijg je Groepsgesprekken met 30 mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1940: Braucht keine Erklärung. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:53 
 

1940 - In een rede voor een stampvolle aula houdt de Leidse hoogleraar Cleveringa een vlammende protesttoespraak tegen het ontslag van de Joodse hoogleraren.


Leek me wel gepast iets met joden te doen op 1940 aangezien delange het niet helemaal uitlegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze heeft de finale bereikt, maar mensen, ik heb nog één keer jullie hulp nodig.

Kost slechts 2 klikjes :D

Stem hier even op Nieke als je wil :D

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ze heeft de finale bereikt, maar mensen, ik heb nog één keer jullie hulp nodig.

Kost slechts 2 klikjes :D

Stem hier even op Nieke als je wil :D

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm

Zo! Wat een mooie dame zeg! Is dat jouw vriendin? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done. :kiss2:
Anne-Floor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt jongens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook maar even gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
ook maar even gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 09:43 
 

Ik swing totaal de panfluit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ze heeft de finale bereikt, maar mensen, ik heb nog één keer jullie hulp nodig.

Kost slechts 2 klikjes :D

Stem hier even op Nieke als je wil :D

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm


Gestemd voor je, alleen Anne-floor staat nog 1% voor :whistle:

Goedemorgen btw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:39 
 
Hardtraxxer

Vandaag weer alleen op stage, lekker niks doen de heledag :)
En moet gelukkig nog maar tot vrijdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gestemd voor je, alleen Anne-floor staat nog 1% voor :whistle:

Goedemorgen btw :)



Die is wel knap .. Maar daar stemmen we niet op \0/

Ze staan nu gelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:34 
 

Ik voel me echt zwaar down vandaag... Kutweer, kutgroepje... en heb tering veel slaap gemist lijkt het en mijn lichaam is een wrak.

Honger/moe alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Mijn stage bij Fusion is afgekeurd door school... Zwaar lelijk... :cry:

Ah, kut man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:45 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Mijn stage bij Fusion is afgekeurd door school... Zwaar lelijk... :cry:

Ai dat is wel klote, had je voor de rest al wel alles rond daar? dan is het nog zuurder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
delange schreef:
1940: Braucht keine Erklärung. :P

1939 was het begin he :P Dus je moet jezelf toch wel even verklaren ^^

ja naja. polen ligt niet in m'n interessegebied. daarnaast zijn de duitsers hier ook pas in 1940 langsgekomen met vliegtuigen en parachutes om ons tot het nazisme te bekeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Mijn stage bij Fusion is afgekeurd door school... Zwaar lelijk... :cry:

Definitief? Waarop?

Mn zus haar stage werd in eerste instantie ook afgekeurd op een aantal spreekwoordelijke punten en komma's, maar met een paar kleine aanpassingen loopt ze nu alsnog die stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Mijn stage bij Fusion is afgekeurd door school... Zwaar lelijk... :cry:


Hoezo is het afgekeurd dan? Misschien dat het met wat aanpassingen nog mogelijk is, zoals Chicken zei :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vrij kunnen krijgen voor Nederland - Duitsland :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:33 
 
Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=em9aTWAPuMk

Kswoosh haha! :)
Vorige  1 ... 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic