Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Heb vrij kunnen krijgen voor Nederland - Duitsland :thumbup:


Goed bezig!

En nu maar hopen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk dat NL nog wel eens voor een verassing zou kunnen zorgen tegen Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

BTW ik verveel me de t*fus hier op school, ben al lang klaar met alles, maar ik moet toch komen? Radius College is niet echt 'n fantastisch MBO laten we maar zeggen:p

Iemand nog leuke YT filmpjes of dikke tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:45 
 

FreakshowDJ schreef:
BTW ik verveel me de t*fus hier op school, ben al lang klaar met alles, maar ik moet toch komen? Radius College is niet echt 'n fantastisch MBO laten we maar zeggen:p

Iemand nog leuke YT filmpjes of dikke tracks?

Kijk in Releases forum....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

Ok droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:51 
 

FreakshowDJ schreef:
Ok droog.

Nee hoor, regent hierbuiten.. net opwarmende douche gehad dus dubbelnat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:53 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=em9aTWAPuMk

Kswoosh haha! :)

En Tartaros en Hoofdcoach :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoofdcoach lijkt wel een downie met die bril en hoed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
jordifcg schreef:
Heb vrij kunnen krijgen voor Nederland - Duitsland :thumbup:


Goed bezig!

En nu maar hopen :clap:



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

funny pics topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond hem niet grappig genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yeah, volgende week woensdag draaien in de Dynamo in eindhoven.
Als iemand zin heeft om te komen, altijd leuk natuurlijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:28 
 

Dream Chaser schreef:
Yeah, volgende week woensdag draaien in de Dynamo in eindhoven.
Als iemand zin heeft om te komen, altijd leuk natuurlijk :P .

Dan moet je voor of na Stereox en Qurious wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Dream Chaser schreef:
Yeah, volgende week woensdag draaien in de Dynamo in eindhoven.
Als iemand zin heeft om te komen, altijd leuk natuurlijk :P .

Dan moet je voor of na Stereox en Qurious wss


19.45 tot 20.30.. Dat is alles wat ik tot nu toe weet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zou wel leuk zijn Stijn! Tijdje niet gezien man, hoe gaan je tentamens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:54 
 

Moet even kijken maar denk geen probleem
Morgen SQL en vrijdag Communicatie
EN Web Programming doe ik niet, pak ik volgend jaar wel..

Krijg nog wel ergens Bedrijfskunde en Proftaak afronding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik waarschijnlijk ook weer maar niet zo vroeg al. Eerst bandrepetitie

En Rob, Qrious draait er wel erg vaak niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:02 
 

Draidy schreef:
Ik waarschijnlijk ook weer maar niet zo vroeg al. Eerst bandrepetitie

En Rob, Qrious draait er wel erg vaak niet?


Ze heeft er zin in, maar nu B2B met der broer Stereox
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ja afgelopen 2x ook geweest bij de Talentnight dus waarom nu niet he :) Maar de tentamens zijn voor mij alweer voorbij, 3/5 punten terug en die zijn allemaal gehaald :D Donderdag nog ff Micro hertentamen en dan heb ik hopelijk vakantie dus ^^ Heb jij nog wel tentamens nou dan?


7 juli de laatste pas.. echt kut ;) .
Alleen maar herkansingen nog de komende tijd he..

Zou wel lachen zijn als jullie er zijn iig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rik schreef:
Ze heeft de finale bereikt, maar mensen, ik heb nog één keer jullie hulp nodig.

Kost slechts 2 klikjes :D

Stem hier even op Nieke als je wil :D

http://cortinafietsen.nl/11/modellenwedstrijd.htm


Gestemd voor je, alleen Anne-floor staat nog 1% voor :whistle:

Thanks :D

Voor wie nog niet gestemd heeft, word zeer gewaardeerd :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook even gestemd, maar ze staat nu 2% achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gestemd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:37 
 

zullen we zatox bellen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:46 
 

biscuit schreef:
zullen we zatox bellen? :whistle:


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik spreek geen Italiaans.
Vorige  1 ... 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic