Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoppa Marketing 1 in de pocket :cool:

Netjes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Flauw hoor, oostzaner. Mijn post verwijderen in het topic over waarom vrouwen overal schuld aan hebben. :cry:


:P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
hidde schreef:
Ik zever 't hier maar om het de producer sectie te besparen. :P



Je kan het daar best neergooien hoor xd er zit veeeel slechter spul tussen daar. :lol:

Maar tis geen hardstyle. :p

mag ik dit als n compliment opvatten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:14 
 

Klinkt echt niet slecht hoor :p
wel erg leeg, maar het is een goe dbegin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite

https://partyflock.nl/party/224037:Teenage_Swagg.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:18 
 

eclectic, hiphop, urban
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
https://partyflock.nl/party/224037:Teenage_Swagg.html

Jammer, ik ben 2 jaar te oud,! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:22 
 

:lol: :lol:

wait... biscuit en anne-floor?


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:26 
 

:cool:


yorick a zegt
ik vind kate upton niet zo bijzonder eerlijk gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:27 
 
Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:
:sick: :sick:

wait... biscuit en anne-floor?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kate upton :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
:lol: :lol:

wait... biscuit en anne-floor?


:sick:


serieus kap over biscuit, want wat met hem mis is weet ik niet, maar hij is op z'n teentjes getrapt om niks bah. Of hij is een dikke troller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
kate upton :drool:

Ik zou haar tantoehard een appelkruimeltaartpudding geven, mattie.

Ik ben een skere tatta, maar wanneer ik haar zie heb ik moves als Jagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
kate upton :drool:

Ik zou haar tantoehard een appelkruimeltaartpudding geven, mattie.

Ik ben een skere tatta, maar wanneer ik haar zie heb ik moves als Jagger.


Ik denk iedereen hier wel. Dit is incl. het vrouwelijke volk hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
yorick a zegt
ik vind kate upton niet zo bijzonder eerlijk gezegd...


oostzaner schreef:
plakpaatjes altijd -1...
Dakpan schreef:
Als ik Oostzaner z'n posts zo eens volg concludeer ik dat hij gewoon op de meest saaie individuen van deze wereld moet vallen.


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:25 
 

Haha heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, it's funny because I have a gf. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
haha, it's funny because I have a gf. :lol:


Kan het toch nog wel een saaie individu zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
oostzaner schreef:
haha, it's funny because I have a gf. :lol:


Kan het toch nog wel een saaie individu zijn?

true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Je bent niet gelukkig met ons? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
haha, it's funny because I have a gf. :lol:


Dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie? :P


Ik ben gelukkig dat jij gelukkig bent x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
oostzaner schreef:
true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie? :P


Ik ben gelukkig dat jij gelukkig bent x

Dus jij bent indirect ook gelukkig met zijn vriendin?

Niet goed vinden oostzaner! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boo boo bee boo, je moet vanaf juli betalen voor whatsapp, behalve wanneer je dit bericht naar 18 mensen stuurt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')

Trouwens, jaloerse wijven die zitten te janken nu ik bijna een vriendin heb, stik er lekker in :yawn: .
Vorige  1 ... 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic