Netjes!wrote:Hoppa Marketing 1 in de pocket![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Flauw hoor, oostzaner. Mijn post verwijderen in het topic over waarom vrouwen overal schuld aan hebben.

Maar tis geen hardstyle. :pwrote:Je kan het daar best neergooien hoorer zit veeeel slechter spul tussen daar.
mag ik dit als n compliment opvatten?
G
Klinkt echt niet slecht hoor :p
wel erg leeg, maar het is een goe dbegin
wel erg leeg, maar het is een goe dbegin
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
E
eclectic, hiphop, urban

Jammer, ik ben 2 jaar te oud,!wrote:https://partyflock.nl/party/224037:Teenage_Swagg.html
C
wait... biscuit en anne-floor?
E
Last edited by echte_oostzaner on , edited 3 times in total.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:![]()
![]()
![]()
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
serieus kap over biscuit, want wat met hem mis is weet ik niet, maar hij is op z'n teentjes getrapt om niks bah. Of hij is een dikke troller.wrote:![]()
![]()
Ik zou haar tantoehard een appelkruimeltaartpudding geven, mattie.wrote:kate upton
Ik ben een skere tatta, maar wanneer ik haar zie heb ik moves als Jagger.
Ik denk iedereen hier wel. Dit is incl. het vrouwelijke volk hier.wrote:Ik zou haar tantoehard een appelkruimeltaartpudding geven, mattie.wrote:kate upton
Ik ben een skere tatta, maar wanneer ik haar zie heb ik moves als Jagger.
wrote: yorick a zegt
ik vind kate upton niet zo bijzonder eerlijk gezegd...
wrote:plakpaatjes altijd -1...wrote: Als ik Oostzaner z'n posts zo eens volg concludeer ik dat hij gewoon op de meest saaie individuen van deze wereld moet vallen.
E
Haha heerlijk
haha, it's funny because I have a gf. 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Kan het toch nog wel een saaie individu zijn?wrote:haha, it's funny because I have a gf.
true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie?wrote:Kan het toch nog wel een saaie individu zijn?wrote:haha, it's funny because I have a gf.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Je bent niet gelukkig met ons? 
Duswrote:haha, it's funny because I have a gf.
Ik ben gelukkig dat jij gelukkig bent xwrote:true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie?
Dus jij bent indirect ook gelukkig met zijn vriendin?wrote:Ik ben gelukkig dat jij gelukkig bent xwrote:true dat, maar het gaat er toch om dat gelukkig met haar ben en niet jullie?
Niet goed vinden oostzaner!
boo boo bee boo, je moet vanaf juli betalen voor whatsapp, behalve wanneer je dit bericht naar 18 mensen stuurt...