Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:59 
 

Onthafloorx schreef:
chicken schreef:
Doei! Afbeelding

Begin me nu wel ernstig af te vragen wat er allemaal gebeurd is op Alcatrazz :huh:


Ja ik ook? :cry:


biscuit schreef:
en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.



sorry voor de problemen over 9 maanden



Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
biscuit schreef:
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.


Doe maar lekker biertje drinken koekje. :kiss:

biscuit schreef:
NO.

cola.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:01 
 

Koekje je bent een opperheld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Middag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

What happened in Alcatrazz, stays in Alcatrazz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat sommige mensen zo zielig kunnen doen:P

Het is een hardstylefeest, geen promnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dat sommige mensen zo zielig kunnen doen:P

Het is een hardstylefeest, geen promnight

Had je ze denk voor het feest moeten zeggen, hadden ze niet op het verkeerde feest gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, is wel ff wennen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:17 
 

wesskeej schreef:
Koekje je bent een opperheld xd

dat had ik je wel eerder kunnen zeggen. Wil je een handtekening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn 600ste post is alweer een feit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Biscuit :worship: Door jouw posts is het nog de moeite waard om hier is een kijkje te nemen xd

Patrickjeb sterkte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Biscuit opperheld :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:29 
 

Maar de hoofdvraag is!

Is ie er in geweest ofniet?


Geld inleggen kan bij jou lokale kantoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:33 
 

Project 141 schreef:
kaboem schreef:
Maar de hoofdvraag is!

Is ie er in geweest ofniet?


Geld inleggen kan bij jou lokale kantoor.


ik zou de bal meenemen.



stalker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Project 141 schreef:
kaboem schreef:
Maar de hoofdvraag is!

Is ie er in geweest ofniet?


Geld inleggen kan bij jou lokale kantoor.


ik zou de bal meenemen.



stalker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zever 't hier maar om het de producer sectie te besparen. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt wel vet :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Klopt dat stukje na die mini-break zeg maar? Vind het lijken alsof dat helemaal niet gelijk op de beats loopt zeg maar.

Bedoel je die snare? :P Die staan after-beat. :P
Wout1997 schreef:
klinkt wel vet :$ :P
Senkjoe! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vrijdag

22.­00 tot 23.­00 Joao Mandria
23.­00 tot 01.­00 Virtual Noizer B2B Tronica (ik)
01.­00 tot 02.­30 ADARO
02.­30 tot 04.­00 The Hardcore Avengers

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Die plaat is zooooo baas :worship: hele goede herinneringen aan :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Is te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik zever 't hier maar om het de producer sectie te besparen. :P



Je kan het daar best neergooien hoor xd er zit veeeel slechter spul tussen daar. :lol:
Vorige  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic