Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:44 
 

En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Doei! Afbeelding

Begin me nu wel ernstig af te vragen wat er allemaal gebeurd is op Alcatrazz :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!


Doe maar lekker biertje drinken koekje. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:48 
 

NO.

cola.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
mrazura schreef:

ik word ook altijd lekker geil met thera


(L) :kiss:


Haha :kiss:

chicken schreef:
Doei! Afbeelding

Begin me nu wel ernstig af te vragen wat er allemaal gebeurd is op Alcatrazz :huh:


Mij boeit het helemaal niks :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!


Dafuq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:07 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Doei! Afbeelding

Begin me nu wel ernstig af te vragen wat er allemaal gebeurd is op Alcatrazz :huh:


Ja ik ook? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gezelligheid, wat is trouwens die onzin op fb met dislike button gebeuren ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:23 
 

Biscuit! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:31 
 

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!


Dafuq xd

biscuit denkt dat dit zn dagboek is volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!


Attention whore. Emo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Addict

Ja echt, WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En niemand die het over de geweldige prestatie van Someren heeft, zonder ook maar 1 speler te betalen naar de Hoofdklasse gepromoveerd :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Ik vind helemaal mooi

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:09 
 

O chill, ik heb BETA. Morgen even kijken of ik bugs op kan sporen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:23 
 

urbandesigner schreef:
Bart0ving schreef:
Ik vind helemaal mooi

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Swoosh, ga je nog naar DQ12 ofniet :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:42 
 

urbandesigner schreef:
Swoosh, ga je nog naar DQ12 ofniet :P?

ABER NATURLICH!!!
ik ga samen met Nemesyz en zn maten vanuit breda, jij vanuit someren toch?>
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Swoosh, ga je nog naar DQ12 ofniet :P?

ABER NATURLICH!!!
ik ga samen met Nemesyz en zn maten vanuit breda, jij vanuit someren toch?>

Zit al lang en breed op de camping voordat jij er überhaupt bent :cool: .
Maar we gaan idd vanuit Someren, mag m'n moeders auto meenemen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
En nu kom je aan dat ik en daveytl liev moeten doen?

Afbeelding

biscuit schreef:
ik ga t cafe in!
Ik zuip wel alle teksten en actie van alcatrazz weg.

sorry dat ik zei dat je lekker was. was niet nodig.


ajuu!

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 08:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Goedemorgen :yawn:
Weer lekker op stage niks doen tot 4 uur.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 08:23 
 

kut stage heb je dan mike
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kut stage heb je dan mike

Heb normaal wel wat te doen hoor, ben vandaag alleen, dus ja. Of het wordt onderhoud plegen en desktops van binnen uit ontstoffen of niks doen.
En verder af en toe even kijken of ik goede driver vind om die kut server hier eidelijk te met windows server 2008 te kunnen installeren Pfff Kut Server
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:14 
 
Hardtraxxer

Heuheuheu laatste weekje stage :yay:
Vorige  1 ... 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic