Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

kut kut kut,

Sjobie bedanken voor de bier.

nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.

Pieter voor een goed gesprek,

de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.

anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier

en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.

degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.

bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.

sorry voor de problemen over 9 maanden

en ik ben facking hard naar de klote.

en nu ga ik slapen....
:corn:


Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiesmiddags!
Vanavond weer genieten van het voetbal! Ramos vs Balotelli...
Hahahaha.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.

Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zeg >.<
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen? :whistle:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.

Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zeg >.<
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen? :whistle:


Klote dat ik er niet was, graties bier :beer:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:03 
 

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.

Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zeg >.<
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen? :whistle:

neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.

Ik pak mn koffers.

Dat je naar de klote loopt.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rustig boys :kiss:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou pas over 20 dagen gaan toch?

En je geeft zo weinig om haar dat je bier gaat uitdelen aan mensen die Anne Floor niet lastig vallen? De enige die haar lastig viel was jij blijkbaar (gezien het feit dat ze jou blijkbaar negeerde/ geen aandacht schonk) ;)

Maar is goed, zal wel ff naar de klote lopen dan.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Daveytl schreef:
biscuit schreef:
Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.

Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zeg >.<
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen? :whistle:

neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.

Ik pak mn koffers.

Dat je naar de klote loopt.

Ik snap er geen klap van, maar ligt vast aan mij :/
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:32 
 

http://tinychat.com/olijfboompje
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biscuit, echt wat de fuck :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Ruubiie schreef:
Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.

Yeah :yay: :yay: :yay: :yay: .


Hier ook! :yay: :clap:


:yay:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

kut kut kut,

Sjobie bedanken voor de bier.

nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.

Pieter voor een goed gesprek,

de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.

anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier

en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.

degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.

bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.

sorry voor de problemen over 9 maanden

en ik ben facking hard naar de klote.

en nu ga ik slapen....
:corn:

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vader is dus vanochtend in het ziekenhuis opgenomen, voor de 2e keer een hartinfarct, is vanochtend al behandeld etc en gaat nu alsgoedis weer beter :) Wel bagger gedoe weer natuurlijk..
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte man. :/
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

46, bedankt :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Sterkte. :(
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat hij er snel weer goed bovenop is Patrick :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte man!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte gozer!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks allen :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
biscuit schreef:
neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.

Ik pak mn koffers.

Dat je naar de klote loopt.

Ik snap er geen klap van, maar ligt vast aan mij :/


Ligt niet aan jou, die gast slaat alleen maar wartaal uit
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

ik word ook altijd lekker geil met thera


(L) :kiss:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

If you are a scared motherfucker, go to church!
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Someren gepromoveerd na :thumbsup: ar de Hoofdklasse, met alleen eigen spelers !
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
Daveytl schreef:
biscuit schreef:
Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.

Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zeg >.<
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen? :whistle:

neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.

Ik pak mn koffers.

Dat je naar de klote loopt.


Does liev! :cry:
Vorige  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic