wrote:wrote:kut kut kut,wrote:Alcatrazz? Hoe was het?
Sjobie bedanken voor de bier.
nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.
Pieter voor een goed gesprek,
de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.
anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier
en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.
degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)
en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.
bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.
bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.
sorry voor de problemen over 9 maanden
en ik ben facking hard naar de klote.
en nu ga ik slapen....
![]()
Goeiesmiddags!
Vanavond weer genieten van het voetbal! Ramos vs Balotelli...
Hahahaha.
Vanavond weer genieten van het voetbal! Ramos vs Balotelli...
Hahahaha.
Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zegwrote: Stel je niet aan met je![]()
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.
Dus om aandacht te krijgen ging je maar bier uitdelen aan velen?
Klote dat ik er niet was, graties bierwrote:Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zegwrote: Stel je niet aan met je![]()
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.![]()
E
neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.wrote:Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zegwrote: Stel je niet aan met je![]()
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.![]()
Ik pak mn koffers.
Dat je naar de klote loopt.
Je zou pas over 20 dagen gaan toch?
En je geeft zo weinig om haar dat je bier gaat uitdelen aan mensen die Anne Floor niet lastig vallen? De enige die haar lastig viel was jij blijkbaar (gezien het feit dat ze jou blijkbaar negeerde/ geen aandacht schonk)
Maar is goed, zal wel ff naar de klote lopen dan.
En je geeft zo weinig om haar dat je bier gaat uitdelen aan mensen die Anne Floor niet lastig vallen? De enige die haar lastig viel was jij blijkbaar (gezien het feit dat ze jou blijkbaar negeerde/ geen aandacht schonk)
Maar is goed, zal wel ff naar de klote lopen dan.
Ik snap er geen klap van, maar ligt vast aan mijwrote:neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.wrote:Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zegwrote: Stel je niet aan met je![]()
Ik pak mn koffers.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:Hier ook!wrote:Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.
Yeah![]()
![]()
![]()
.
![]()
wrote:kut kut kut,wrote:Alcatrazz? Hoe was het?
Sjobie bedanken voor de bier.
nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.
Pieter voor een goed gesprek,
de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.
anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier
en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.
degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)
en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.
bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.
bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.
sorry voor de problemen over 9 maanden
en ik ben facking hard naar de klote.
en nu ga ik slapen....
M'n vader is dus vanochtend in het ziekenhuis opgenomen, voor de 2e keer een hartinfarct, is vanochtend al behandeld etc en gaat nu alsgoedis weer beter
Wel bagger gedoe weer natuurlijk..
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Sterkte. 
Hopen dat hij er snel weer goed bovenop is Patrick 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ligt niet aan jou, die gast slaat alleen maar wartaal uitwrote:Ik snap er geen klap van, maar ligt vast aan mijwrote: neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.
Ik pak mn koffers.
wrote:
ik word ook altijd lekker geil met thera
If you are a scared motherfucker, go to church!
Someren gepromoveerd na
ar de Hoofdklasse, met alleen eigen spelers !
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Does liev!wrote:neej. dat zei ik toch en om anne-floor geef echt niks. zij is toch ook maar een lid op het forum.wrote:Ik stel me niet aan, jij stelt je aan. Oehhhh... Anne-Floor geeft jou geen aandacht, wat erg zegwrote: Stel je niet aan met je![]()
Ik pak mn koffers.