Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Alcatrazz? Hoe was het?
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

1935: 12 mei - Robert Smith en Bill Wilson stichten Alcoholics Anonymous.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:29 
 
Hardtraxx Addict

Welterusten :sleep:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:35 
 

hallo mede hardtraxxers
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoooooooooi, wat ben jij aan het doen?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:04 
 

chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

kut kut kut,

Sjobie bedanken voor de bier.

nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.

Pieter voor een goed gesprek,

de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.

anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier

en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.

degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.

bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.

sorry voor de problemen over 9 maanden

en ik ben facking hard naar de klote.

en nu ga ik slapen....
:corn:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
sorry voor de problemen over 9 maanden

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:18 
 

vrouwen zijn zelf schuld. moeten ze maar minder geil zijn als ze bier ophebben en vdk zijn.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:30 
 
Hardtraxx Addict

Hoi komt iemand tinychatten?
http://tinychat.com/olijfboompje
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 07:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.

Yeah :yay: :yay: :yay: :yay: .
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.

Yeah :yay: :yay: :yay: :yay: .

Gezellig, gaan we samen heel de beta kapotslopen. :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag ook :D
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:43 
 

biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.



sorry voor de problemen over 9 maanden



Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:50 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?



:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:51 
 
Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.



sorry voor de problemen over 9 maanden





:nono:


biscuit schreef:
vrouwen zijn zelf schuld. moeten ze maar minder geil zijn als ze bier ophebben en vdk zijn.


Was ik niet! :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Topfit! Gister nauwelijks bier gehad, heerlijk zo op de zondag! Vanmiddag BBQ-en met wel veel bier erbij :beer:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:05 
 

biscuit schreef:
en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

:worship:

Ruubiie schreef:
Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.

Yeah :yay: :yay: :yay: :yay: .

Zou emre er ook een gekregen hebben? xd hahahaha
kunnen ze het nieuwe user block systeem testen fzo xd
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:07 
 

Ik heb ook toegang tot de Beta.. echter de website doet het niet (krijg hem niet geopend) :(
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

:worship:


biscuit schreef:
Sjobie bedanken voor de bier.

:kiss2:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

kut kut kut,

Sjobie bedanken voor de bier.

nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.

Pieter voor een goed gesprek,

de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.

anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier

en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.

degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.

bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.

sorry voor de problemen over 9 maanden

en ik ben facking hard naar de klote.

en nu ga ik slapen....
:corn:


Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.



sorry voor de problemen over 9 maanden





Heb je dr zwanger gemaakt dan? Snap ik wel man ik word ook altijd lekker geil met thera muziek op de achtergrond.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:48 
 

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?

kut kut kut,

Sjobie bedanken voor de bier.

nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.

Pieter voor een goed gesprek,

de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.

anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier

en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.

degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)

en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.

bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.

bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.

sorry voor de problemen over 9 maanden

en ik ben facking hard naar de klote.

en nu ga ik slapen....
:corn:


Afbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Stel je niet aan met je Afbeelding
als je mijn reactie niet aanstaat meld t dan even bij de mod`s. dan zullen ze m wel verwijderen.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Beste,
Als je deze mail ontvangt heb je zojuist toegang gekregen tot de Hardtraxx BETA.

Yeah :yay: :yay: :yay: :yay: .


Hier ook! :yay: :clap:
Vorige  1 ... 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic