chicken schreef:
Alcatrazz? Hoe was het?
kut kut kut,
Sjobie bedanken voor de bier.
nando voor het raggen, en voor de vriendelijke afname van bier.
Pieter voor een goed gesprek,
de fotograaf voor dee foto en
deetox voor de set.
anne-floor, mijn verontschuldiging voor het overgieten van je schoen door mijn bier
en nog bedankt dat ik een mooie blik heb kunnen richten richting de stage.
degos en redone neem ik het kwalijk dat ik geen fles bier kreeg(dit komt jullie duur te staan. 2 flessen bij de volgende keer!)
en anne-floor bedankt voor de aandacht die je niet aan me wilde besteden.
bedankt aan de crew van Alcatrazz voor het bier, de beveiligers en de sfeer.
bedankt aan de dj`s die niet als headhunterz reageren en op de foto met je willen.
sorry voor de problemen over 9 maanden
en ik ben facking hard naar de klote.
en nu ga ik slapen....
