Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1933:
5 maart - De verkiezingen voor de Rijksdag leveren een overwinning op voor de NSDAP, die 288 van de 647 zetels behaalt. Omdat de zetels van de communistische KPD niet worden meegeteld, is dit zelfs een absolute meerderheid. Met steun van de DVP krijgt Hitler een wet aangenomen die zijn regering dictatoriale bevoegdheden geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:05 
 

stefaneke schreef:
Heeft iemand een suggestie voor leuke desktop speakertjes? Ik heb geen ruimte en behoefte voor een 5.1 installatie dus 2 speakertjes voldoen (misschien 3.1). Muziek luisteren voor mijn eigen doe ik toch wel via mijn koptelefoon.

http://www.logitech.com/nl-nl/speakers- ... c-speakers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:11 
 

Yeaaaah... ze hangen eindelijk. Op de foto welliswaar scheef maar ze hangen nu wel recht.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:15 
 

mn commentaar heb je al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:19 
 

Mijn reactie daarop ook alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:33 
 

Chris Two schreef:
Mijn reactie daarop ook alweer

en weer mijn reactie daarop
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wegdromen bij deze line up :innocent: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij is er dit uitgekomen. :)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe je dat gewoon op de site van de Matrixx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Doe je dat gewoon op de site van de Matrixx?

Dat vraag ik me ook af
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.xxlerator.nl/lineup

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, kan hier :) http://www.xxlerator.nl/lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

mss Zany & Beholder nog omdraaien met B-Front & Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Badam dush!

Jammer van het verlies, sowieso nog een penalty op het eind die de scheids makkelijk afwimpelde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga mn vrouw volstouwen. Val allemaal maar dood verwende kutvoetballertjes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Addict

Wat een aanfluiting vanavond, terecht verloren :P

Mijn line-up btw :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen toch met redical redemption?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Hij is een eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wat heeft iedereen toch met redical redemption?


Idd, ik vindt zijn productiekwaliteit (nog) niet echt geweldig, is nog werk aan de winkel, vond het vooral op Loudness raar dat hij voor zo'n grote zaal stond, zo vroeg in z'n carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Hij is een eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
mrazura schreef:
Wat heeft iedereen toch met redical redemption?


Idd, ik vindt zijn productiekwaliteit (nog) niet echt geweldig, is nog werk aan de winkel, vond het vooral op Loudness raar dat hij voor zo'n grote zaal stond, zo vroeg in z'n carrière.


Precies echt een aanfluiting vind ik het ook. Niet geweldig vind ik trouwens zacht uitgedrukt het is gewoon triest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Lekker wat oudere melodieuze plaatjes wat mij betreft :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, het is duidelijk weer een festivaldag. Nog niet 1 pagina gevuld hier. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 22:27 
 

wat een dag :worship:
Vorige  1 ... 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic