Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4157335251925&set=a.3657229189586.2174230.1240292630&type=1&theater&notif_t=photo_reply
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Held _0_ Mevrouwtje komt niet echt goed uit haar woorden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:

Citaat:
ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...


dit toverde een glimlach :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Goeiemorgen :whistle:

morgehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
oostzaner schreef:

Citaat:
ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...


dit toverde een glimlach :P

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:27 
 
Hardtraxxer

Goedemiddag! Alweer op de helft van mijn stagedag er op. Oftewel bijna weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bah moet leren voor hertentamen boekhouden, maar heb echt 0,0 zin.. >.<
Zometeen eerst maar ff naar de sportschool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Weekend hier! En dan ook zo'n beetje alles afhebben voor school, kan uit gaan kijken aar de vakantie :cool:

Nu nog even een kamertje zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten? xd

Samen zuipen jammieee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten? xd

Samen zuipen jammieee

En dat een hele week lang! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weekend :clap: :clap: :clap: :beer: :beer: :beer:
Vanavond gezellig huppelen in de bobs, uitgeest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Weekend :clap: :clap: :clap: :beer: :beer: :beer:
Vanavond gezellig huppelen in de bobs, uitgeest :cool:

Bob jij of...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeeeh, net m'n KRK RP5's aangesloten. Wereld gaat voor me open, wat FANTASTISCH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kerel die Audiofreq. >.<
Wat zou hij willen bereiken met die vage tweets? Hij weet zelf niet eens wie zijn fans zijn. Heeft hij nog nooit gezien. Volgens mij is hij al blij als hij bij de mixer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:


Citaat:
Pauw en Witteman zijn met zomerstop, 17 september is de eerste aflevering weer!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Wat een kerel die Audiofreq. >.<
Wat zou hij willen bereiken met die vage tweets? Hij weet zelf niet eens wie zijn fans zijn. Heeft hij nog nooit gezien. Volgens mij is hij al blij als hij bij de mixer kan.


Ja the fack was dat hahaha. Wat een giller die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar waar ging het nou over ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 03:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
oostzaner schreef:


Citaat:
Pauw en Witteman zijn met zomerstop, 17 september is de eerste aflevering weer!


:lol: :lol: :lol:

Oostzaner: ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...

:lol: :lol: :worship: :worship: :worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 03:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Oostzaner: ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...

:lol: :lol: :worship: :worship: :worship: :lol: :lol:

Bazenopmerking haha! :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biersmaak all over the way. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:44 
 

Heeft iemand een suggestie voor leuke desktop speakertjes? Ik heb geen ruimte en behoefte voor een 5.1 installatie dus 2 speakertjes voldoen (misschien 3.1). Muziek luisteren voor mijn eigen doe ik toch wel via mijn koptelefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf Logitech Z 632

Ze klinken natuurlijk niet zo mooi als studio monitoren maar ze hebben een zeer goede bass en hebben ook flink vermogen.
Vorige  1 ... 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic