Held _0_ Mevrouwtje komt niet echt goed uit haar woorden 
dit toverde een glimlachik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
morgehhwrote:Goeiemorgen
wrote:dit toverde een glimlachik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...
Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten? 
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Goedemiddag! Alweer op de helft van mijn stagedag er op. Oftewel bijna weekend!
Bah moet leren voor hertentamen boekhouden, maar heb echt 0,0 zin..
Zometeen eerst maar ff naar de sportschool.
Zometeen eerst maar ff naar de sportschool.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Weekend hier! En dan ook zo'n beetje alles afhebben voor school, kan uit gaan kijken aar de vakantie
Nu nog even een kamertje zoeken
Nu nog even een kamertje zoeken
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Samen zuipen jammieeewrote:Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten?
En dat een hele week lang!wrote:Samen zuipen jammieeewrote:Godver! Kei-week valt precies tussen Qontinent en Decibel in. Hoe de fuck erg ben ik die week erna naar de kloten?
Weekend
Vanavond gezellig huppelen in de bobs, uitgeest
Bob jij of...?wrote:Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeeeh, net m'n KRK RP5's aangesloten. Wereld gaat voor me open, wat FANTASTISCH!
Wat een kerel die Audiofreq.
Wat zou hij willen bereiken met die vage tweets? Hij weet zelf niet eens wie zijn fans zijn. Heeft hij nog nooit gezien. Volgens mij is hij al blij als hij bij de mixer kan.
Wat zou hij willen bereiken met die vage tweets? Hij weet zelf niet eens wie zijn fans zijn. Heeft hij nog nooit gezien. Volgens mij is hij al blij als hij bij de mixer kan.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Pauw en Witteman zijn met zomerstop, 17 september is de eerste aflevering weer!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja the fack was dat hahaha. Wat een giller die man.wrote:Wat een kerel die Audiofreq.![]()
Oostzaner: ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...wrote:Pauw en Witteman zijn met zomerstop, 17 september is de eerste aflevering weer!![]()
![]()
Bazenopmerking haha!wrote: Oostzaner: ik laat portugal toch ook in hun waarde. die economisch gezien best laag is...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Goedemorgen 
Biersmaak all over the way. Bah
S
Heeft iemand een suggestie voor leuke desktop speakertjes? Ik heb geen ruimte en behoefte voor een 5.1 installatie dus 2 speakertjes voldoen (misschien 3.1). Muziek luisteren voor mijn eigen doe ik toch wel via mijn koptelefoon.