Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:47 
 

#optiefen
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

#ikwilookpratenmeteenhekjeervoor
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
stefaneke schreef:
Project 141 schreef:
Band of Brothers


Welke aflevering?


Vooraan begonnen, sinds gister. Aflevering 1 dus :D


Als ik daaraan begin :P stop ik nooit meer met kijken :P , lekker die Currahee xd
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha vanavond weer afleveringetje voor het slapen :D


Kun je beter aflevering bang bus pakke kerel.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:34 
 

Brazzerz gewoon
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

band of brothers :worship: :worship:

vond die aflevering in het concentratiekamp echt een van de beste 'films' die ik ook gezien heb.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:41 
 
Hardtraxx Addict

Avond ^^

Wie heeft nog tips met op kamers gaan (in Amsterdam of omgeving?)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:41 
 

Bastogne :worship:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik denk dat die hele mini-serie te geniaal voor woorden is. :)
had ook the pacific gekocht toen ik band of brothers gekocht had. helaas was die serie een beetje het gehandicapte broertje.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

btw, ik heb echt een paar geniale ideeën voor een tracklist. redelijk euforisch opbouwend met wat oudere hitjes ertussen. bij welk topic moet ik dan wezen, of wie moet ik dan PM'en? :P
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:00 
 
Hardtraxx Addict

delange schreef:
btw, ik heb echt een paar geniale ideeën voor een tracklist. redelijk euforisch opbouwend met wat oudere hitjes ertussen. bij welk topic moet ik dan wezen, of wie moet ik dan PM'en? :P


dj-s-corner/drop-your-tracklist-t21190.html ;)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

2000e post ^^
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
2000e post ^^

gz :beer:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:44 
 

Project 141 schreef:
delange schreef:
ik denk dat die hele mini-serie te geniaal voor woorden is. :)
had ook the pacific gekocht toen ik band of brothers gekocht had. helaas was die serie een beetje het gehandicapte broertje.

Hmm ja Pacific viel tegen. Maarja Band of Brothers is denk ik 5 jaar geleden dat ik hem gezien heb dus wordt weer eens tijd :)


Pacific was zeker vet, maar kan gewoon niet op tegen Band of Brothers. Daaamn wat een geniaale serie.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
2000e post ^^

Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.

Gaat snel allemaal!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haat aan hersenloos werk doen... xd hele dag moeten scannen, echt dan kan een eend nog doen :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wildstylerz schreef:
2000e post ^^

Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.

Gaat snel allemaal!

haha pfoee das al heel wa :P al zitten er hier met nog VEEL meer haha
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 03:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met een Theracords mash bezig maar wtf kun je heerlijk knippen in die platen :worship:
gaat echt een beukertje worden!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:06 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wildstylerz schreef:
2000e post ^^

Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.

Gaat snel allemaal!


Nou joepie xd
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:18 
 

Hoofdcoach schreef:
Nou joepie xd

Sommige mensen he alex :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoi
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

morgûh!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms is trollen gewoon niet meer leuk, omdat het mij te makkelijk wordt gemaakt. Zoals nu dus op facebook. :/
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Soms is trollen gewoon niet meer leuk, omdat het mij te makkelijk wordt gemaakt. Zoals nu dus op facebook. :/

link?
Vorige  1 ... 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic