#optiefen
B
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
#ikwilookpratenmeteenhekjeervoor
Als ik daaraan beginwrote:Vooraan begonnen, sinds gister. Aflevering 1 duswrote:Welke aflevering?wrote:Band of Brothers
Kun je beter aflevering bang bus pakke kerel.wrote:Haha vanavond weer afleveringetje voor het slapen
A
Brazzerz gewoon
band of brothers
vond die aflevering in het concentratiekamp echt een van de beste 'films' die ik ook gezien heb.
vond die aflevering in het concentratiekamp echt een van de beste 'films' die ik ook gezien heb.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Avond
Wie heeft nog tips met op kamers gaan (in Amsterdam of omgeving?)
Wie heeft nog tips met op kamers gaan (in Amsterdam of omgeving?)
A
Bastogne 
ik denk dat die hele mini-serie te geniaal voor woorden is.
had ook the pacific gekocht toen ik band of brothers gekocht had. helaas was die serie een beetje het gehandicapte broertje.
had ook the pacific gekocht toen ik band of brothers gekocht had. helaas was die serie een beetje het gehandicapte broertje.
btw, ik heb echt een paar geniale ideeën voor een tracklist. redelijk euforisch opbouwend met wat oudere hitjes ertussen. bij welk topic moet ik dan wezen, of wie moet ik dan PM'en? 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Wij mixen jouw tracklist!!!wrote:btw, ik heb echt een paar geniale ideeën voor een tracklist. redelijk euforisch opbouwend met wat oudere hitjes ertussen. bij welk topic moet ik dan wezen, of wie moet ik dan PM'en?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
2000e post 
S
Pacific was zeker vet, maar kan gewoon niet op tegen Band of Brothers. Daaamn wat een geniaale serie.wrote:Hmm ja Pacific viel tegen. Maarja Band of Brothers is denk ik 5 jaar geleden dat ik hem gezien heb dus wordt weer eens tijdwrote:ik denk dat die hele mini-serie te geniaal voor woorden is.![]()
Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.wrote:2000e post
Gaat snel allemaal!
haat aan hersenloos werk doen...
hele dag moeten scannen, echt dan kan een eend nog doen 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
haha pfoee das al heel wawrote:Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.wrote:2000e post
Gaat snel allemaal!
met een Theracords mash bezig maar wtf kun je heerlijk knippen in die platen 
gaat echt een beukertje worden!
gaat echt een beukertje worden!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nou joepiewrote:Hiep Hoi. Ik ben de 3000 alweer gepasseerd zie ik, ging net ook is toevallig kijken voor de gein.wrote:2000e post
Gaat snel allemaal!
G
Sommige mensen he alexwrote:Nou joepie
Soms is trollen gewoon niet meer leuk, omdat het mij te makkelijk wordt gemaakt. Zoals nu dus op facebook.