Project 141 schreef:
ik ken het ook als mexen ja, da's gewoon simpel spelletje, kun je niet veel fout aan doen

Bij kingzen kun je het behoorlijk fout doen, heb ik ondervonden. Ik ben 1x wezen kingzen bij een maat mer in totaal 8 man die meedeed. Ik was binnen een uur compleet van de wereld, doordat ik telkens al die kutregels vergat
Ik heb die avond uitvoerig met het hoogpolig tapijt geknuffeld en 3x over me huig gegaan onderweg terug naar huis hahaha. Maar het was het zeker waard

Kwisniks schreef:
Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5 bah.
heerlijk zo'n lange vakantie
