hier heet dat volgens mij meggiën, dat je met 2 dobbelstenen moet gooien en 21 de hoeveelheid te adten drank verdubbeld en de gene met het laagste aantal punten moet adten?wrote:Dat spel bedoel ik idd, maar kingzen vind ik nog net iets leuker. En apie gooien natuurlijk (al noemen de meesten dat mexen o.i.d.)
C
2x 6 = 600.. etc
mexen dus
mexen dus
wrote:wrote:Spierpijn. Overal.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Laatst een keer 2 achter elkaar tournamentje gedaan 
Eerst komt Hoger - Lager, Daarna Rood - Zwart, daarna Geven of Nemen en als klap op de vuurpijl Doelpalen
We deden dit om 9 uur, 10 uur was de eerste al afgetakeld
Eerst komt Hoger - Lager, Daarna Rood - Zwart, daarna Geven of Nemen en als klap op de vuurpijl Doelpalen
We deden dit om 9 uur, 10 uur was de eerste al afgetakeld
wrote:wrote:wrote:Spierpijn. Overal.
Dat ja, 21 is dus 'apie' haha.wrote:hier heet dat volgens mij meggiën, dat je met 2 dobbelstenen moet gooien en 21 de hoeveelheid te adten drank verdubbeld en de gene met het laagste aantal punten moet adten?wrote:Dat spel bedoel ik idd, maar kingzen vind ik nog net iets leuker. En apie gooien natuurlijk (al noemen de meesten dat mexen o.i.d.)
Over de friet-patat battle van laatst:
Gister op Intents kwamen ze aanzetten met Fritten
Iddwrote:Over de friet-patat battle van laatst:
Over die spierpijn... Ik voel me net overreden door een vrachtwagen
En ik loop als Lucille Werner
Dat alles door één dagje voetballen
En ik loop als Lucille Werner
Dat alles door één dagje voetballen
Die vietnamese loempiaatjes daarintegen waar heul goed te eten! 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
De mexicano's waren lekker pittig. En de hamburgers waren ook goed te doen. 
Die mini loempia's waren, net zoals vorig jaar, weer echt heerlijk 
C
vi is weer genieten

was weer zal zalig ja!wrote:vi is weer genieten![]()
![]()
Kun je het terug kijken?wrote:sowiesowrote:vi is weer genieten![]()
![]()
Vast wel, maar het was compilatie van afgelopen seizoen he!wrote:Kun je het terug kijken?wrote:sowiesowrote:vi is weer genieten![]()
![]()
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5
bah.
S
Viel mij ook op, wat een dwazigiteit.wrote:Iddwrote:Over de friet-patat battle van laatst:
Gister op Intents kwamen ze aanzetten met FrittenEn ze waren nog eens niet te eten ook!
Bij kingzen kun je het behoorlijk fout doen, heb ik ondervonden. Ik ben 1x wezen kingzen bij een maat mer in totaal 8 man die meedeed. Ik was binnen een uur compleet van de wereld, doordat ik telkens al die kutregels vergatwrote:ik ken het ook als mexen ja, da's gewoon simpel spelletje, kun je niet veel fout aan doen
Ik heb die avond uitvoerig met het hoogpolig tapijt geknuffeld en 3x over me huig gegaan onderweg terug naar huis hahaha. Maar het was het zeker waard
heerlijk zo'n lange vakantiewrote: Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5 bah.
Laatste volledige schoolweek, volgende week nog 2 daagjes en dan chillen in de laatste proefwerkweek
Laat die vakantie maar eens heel snel komen 
G
genieten, lekke autoband vervangen met dit weerw