Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat spel bedoel ik idd, maar kingzen vind ik nog net iets leuker. En apie gooien natuurlijk (al noemen de meesten dat mexen o.i.d.)

hier heet dat volgens mij meggiën, dat je met 2 dobbelstenen moet gooien en 21 de hoeveelheid te adten drank verdubbeld en de gene met het laagste aantal punten moet adten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:21 
 

2x 6 = 600.. etc
mexen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
chicken schreef:
Spierpijn. Overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Laatst een keer 2 achter elkaar tournamentje gedaan :P
Eerst komt Hoger - Lager, Daarna Rood - Zwart, daarna Geven of Nemen en als klap op de vuurpijl Doelpalen
We deden dit om 9 uur, 10 uur was de eerste al afgetakeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Rik schreef:
chicken schreef:
Spierpijn. Overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Pommer schreef:
Dat spel bedoel ik idd, maar kingzen vind ik nog net iets leuker. En apie gooien natuurlijk (al noemen de meesten dat mexen o.i.d.)

hier heet dat volgens mij meggiën, dat je met 2 dobbelstenen moet gooien en 21 de hoeveelheid te adten drank verdubbeld en de gene met het laagste aantal punten moet adten?

Dat ja, 21 is dus 'apie' haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de friet-patat battle van laatst:

Gister op Intents kwamen ze aanzetten met Fritten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Over de friet-patat battle van laatst:

Gister op Intents kwamen ze aanzetten met Fritten :worship:


Idd :lol: En ze waren nog eens niet te eten ook! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over die spierpijn... Ik voel me net overreden door een vrachtwagen >.<

En ik loop als Lucille Werner xd

Dat alles door één dagje voetballen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vietnamese loempiaatjes daarintegen waar heul goed te eten! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

De mexicano's waren lekker pittig. En de hamburgers waren ook goed te doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mini loempia's waren, net zoals vorig jaar, weer echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:59 
 

vi is weer genieten :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
vi is weer genieten :lol: :lol: :lol:

sowieso :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
vi is weer genieten :lol: :lol: :lol:


was weer zal zalig ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Chris Two schreef:
vi is weer genieten :lol: :lol: :lol:

sowieso :lol:


Kun je het terug kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Zenda schreef:
Chris Two schreef:
vi is weer genieten :lol: :lol: :lol:

sowieso :lol:


Kun je het terug kijken?


Vast wel, maar het was compilatie van afgelopen seizoen he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5 :cry: bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 01:12 
 

sjobie schreef:
STAN- schreef:
Over de friet-patat battle van laatst:

Gister op Intents kwamen ze aanzetten met Fritten :worship:


Idd :lol: En ze waren nog eens niet te eten ook! :sick:


Viel mij ook op, wat een dwazigiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 07:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
ik ken het ook als mexen ja, da's gewoon simpel spelletje, kun je niet veel fout aan doen :P

Bij kingzen kun je het behoorlijk fout doen, heb ik ondervonden. Ik ben 1x wezen kingzen bij een maat mer in totaal 8 man die meedeed. Ik was binnen een uur compleet van de wereld, doordat ik telkens al die kutregels vergat xd
Ik heb die avond uitvoerig met het hoogpolig tapijt geknuffeld en 3x over me huig gegaan onderweg terug naar huis hahaha. Maar het was het zeker waard :thumbsup: :whistle: :thumbsup:



Kwisniks schreef:
Iedereen die eindexamens heeft gedaan heeft al lekker vakantie en ik moet nog 4 weken stage, iedere dag van 9 tot 5 bah.

heerlijk zo'n lange vakantie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste volledige schoolweek, volgende week nog 2 daagjes en dan chillen in de laatste proefwerkweek :thumbup: Laat die vakantie maar eens heel snel komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 08:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds spierpijn. Damn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:15 
 

genieten, lekke autoband vervangen met dit weerw
Vorige  1 ... 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic