Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt
Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.
Boten zeker? Dat je op t eind hoger lager moet doen 5 kaarten en fout is op t begin beginnen
Extreme versie is dan dat je heen en terug moet, wel een checkpoint op de helft
Wij doen altijd die back and forward versie...
En dan heb je de laatste kaart en guess what: is het gelijk.. ja fuck it.
en zo 3x achter elkaar, daarom koos ik maar voor de shots daarna
Piramidespel is gewoon baas