iddwrote:uhuwrote:Aaaaavond.
Saaie avond
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
E
ik heb officieel koude teelballen . Dat is kut.
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
goeiemorgen allemaal. heeft iemand hier een middeltje tegen griep?

C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Goedemorgen. 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
morge
iedereen goed feesie gehad bij intents? En onze pommer is de politie nog gekomen
iedereen goed feesie gehad bij intents? En onze pommer is de politie nog gekomen
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Spierpijn. Overal.
Dit, maar ik voel het al wel, vooral in mijn armenwrote:Ik ben mijn bed nog niet uit dus ik voel de spierpijn nog niet... Maar ik verwacht hem zo dalijk ook overal
E
waarschijnlijk is hij bij de slager geweest. varkens uitbenen....
C
geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum....
strohum....
E
jongens, ik ga wat geluid afbreken....
Fantasy Islandwrote:Waar ben jij geweest dan?wrote:Dit, maar ik voel het al wel, vooral in mijn armenwrote:Ik ben mijn bed nog niet uit dus ik voel de spierpijn nog niet... Maar ik verwacht hem zo dalijk ook overal
Nope, dat mag morgen weerwrote:waarschijnlijk is hij bij de slager geweest. varkens uitbenen....
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinkenwrote:geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum....
Je moet ook gewoon bier drinkenwrote:Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinkenwrote:geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum....
wrote:Bieer!
JEEUJ
C
Als je eerst 3 van die dingen ophebt omdat je shots krijgt bij indrinken en niet weet wat het is dan mag je wel piepen!wrote:Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinkenwrote:geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum....
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Na de eerste weet je toch wel wat het iswrote:Als je eerst 3 van die dingen ophebt omdat je shots krijgt bij indrinken en niet weet wat het is dan mag je wel piepen!wrote:Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinkenwrote:geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum....
C
Ja, dat zoiezo.. maar als je MOET drinken.. blugh
het was dat of eindspel.. dan kies ik voor die shot aangezien je dan er eerder af van bent dan heel dat eindspel
het was dat of eindspel.. dan kies ik voor die shot aangezien je dan er eerder af van bent dan heel dat eindspel
Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt
Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.
Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.
Lekker brak op de bank op de zondag middag
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Boten zeker? Dat je op t eind hoger lager moet doen 5 kaarten en fout is op t begin beginnenwrote:Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt![]()
Extreme versie is dan dat je heen en terug moet, wel een checkpoint op de helft
C
Wij doen altijd die back and forward versie...wrote:Boten zeker? Dat je op t eind hoger lager moet doen 5 kaarten en fout is op t begin beginnenwrote:Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt![]()
Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.![]()
Extreme versie is dan dat je heen en terug moet, wel een checkpoint op de helft
En dan heb je de laatste kaart en guess what: is het gelijk.. ja fuck it.
en zo 3x achter elkaar, daarom koos ik maar voor de shots daarna
Piramidespel is gewoon baas