Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jun 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ritsurt schreef:
Aaaaavond.

Saaie avond :(

uhu

idd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 02:27 
 

ik heb officieel koude teelballen . Dat is kut.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:22 
 
Hardtraxxer

goeiemorgen allemaal. heeft iemand hier een middeltje tegen griep? :sick: >.<
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

morge

iedereen goed feesie gehad bij intents? En onze pommer is de politie nog gekomen :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Spierpijn. Overal.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee :yawn: :(
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Spierpijn. Overal.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik ben mijn bed nog niet uit dus ik voel de spierpijn nog niet... Maar ik verwacht hem zo dalijk ook overal xd

Dit, maar ik voel het al wel, vooral in mijn armen xd
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:34 
 

waarschijnlijk is hij bij de slager geweest. varkens uitbenen....
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:35 
 

geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum.... :/
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:38 
 

jongens, ik ga wat geluid afbreken....
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Ik ben mijn bed nog niet uit dus ik voel de spierpijn nog niet... Maar ik verwacht hem zo dalijk ook overal xd

Dit, maar ik voel het al wel, vooral in mijn armen xd

Waar ben jij geweest dan?

Fantasy Island

biscuit schreef:
waarschijnlijk is hij bij de slager geweest. varkens uitbenen....

Nope, dat mag morgen weer

-.-
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum.... :/

Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinken
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum.... :/

Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinken


Je moet ook gewoon bier drinken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bieer! :beer:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Bieer! :beer:


JEEUJ :beer: wel amstel of hertog :$
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:45 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum.... :/

Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinken

Als je eerst 3 van die dingen ophebt omdat je shots krijgt bij indrinken en niet weet wat het is dan mag je wel piepen!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
geen spierpijn maar wel ontzettende koppijn..
strohum.... :/

Niet piepen, dat weet je als je die zooi gaat drinken

Als je eerst 3 van die dingen ophebt omdat je shots krijgt bij indrinken en niet weet wat het is dan mag je wel piepen!


Na de eerste weet je toch wel wat het is xd bende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:52 
 

Ja, dat zoiezo.. maar als je MOET drinken.. blugh
het was dat of eindspel.. dan kies ik voor die shot aangezien je dan er eerder af van bent dan heel dat eindspel
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt :P

Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker brak op de bank op de zondag middag
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt :P

Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.


Boten zeker? Dat je op t eind hoger lager moet doen 5 kaarten en fout is op t begin beginnen :P
Extreme versie is dan dat je heen en terug moet, wel een checkpoint op de helft
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:07 
 

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
Bedoel je dat eindspel met die kaarten? Dat kan echt epic zijn, matig dat je afhaakt :P

Goeiemiddag trouwens, dat was me het avondje wel gisteren, alleen jammer dat m'n fiets en een paar onderdelen van m'n lichaam gesneuveld zijn.


Boten zeker? Dat je op t eind hoger lager moet doen 5 kaarten en fout is op t begin beginnen :P
Extreme versie is dan dat je heen en terug moet, wel een checkpoint op de helft


Wij doen altijd die back and forward versie...
En dan heb je de laatste kaart en guess what: is het gelijk.. ja fuck it.
en zo 3x achter elkaar, daarom koos ik maar voor de shots daarna

Piramidespel is gewoon baas
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat spel bedoel ik idd, maar kingzen vind ik nog net iets leuker. En apie gooien natuurlijk (al noemen de meesten dat mexen o.i.d.)
Vorige  1 ... 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic